eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Poprawa izolacji zadaszenia Hali Sportowej MOSiR w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja Hali Sportowej (...)I" - zamówienie powtórzone do zamówienia PŚ.271.28.2022.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa izolacji zadaszenia Hali Sportowej MOSiR w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Hali Sportowej (...)I” – zamówienie powtórzone do zamówienia PŚ.271.28.2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa izolacji zadaszenia Hali Sportowej MOSiR w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Hali Sportowej (...)I” – zamówienie powtórzone do zamówienia PŚ.271.28.2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-866ab4b9-94dc-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie zostanie przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie przepisu art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: „w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robot budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.”

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: PŚ.271.28.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PŚ.271.50.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja przebudowy hali sportowej na potrzeby przywrócenia funkcji hali lodowej. W ramach etapu objętego niniejszym zamówieniem planowana jest wykonanie izolacji głównego dachu hali wielofunkcyjnej przy ul. Wschodniej 2 w Zgierzu., tj. poprawę izolacji zadaszenia Hali Sportowej MOSiR, w tym:
− prace demontażowe dachowe,
− naprawy blacharskie powierzchni,
− montaż rynien, lejów, czyszczaków itp.,
− izolację powierzchni poziomych membranami:
o zmycie powierzchni czynnej,
o gruntowanie,
o izolację blach wraz z pokryciem, taśma elastyczna.
Zamawiający informuje, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:
1) teren inwestycji jest objęty gwarancjami Wykonawców realizujących prace
modernizacyjne i termomodernizacyjne w ramach poprzednich etapów. W przypadku jakiejkolwiek ingerencji w infrastrukturę objętą gwarancją, Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do uzyskania zgody oraz ustalenia możliwości i sposobu wykonania takich prac z Gwarantem. W przypadkach gdy w wyniku planowanej ingerencji Gwarant odmówi podtrzymania gwarancji na dany element infrastruktury,
Wykonawca będzie zobowiązany do jej przejęcia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261400-8 - Pokrywanie

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1860000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1860000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1860000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEHINI Marcin Gil

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7321951398

7.3.3) Ulica: Chipina 1

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1860000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa zamówienia: Poprawa izolacji zadaszenia Hali
Sportowej MOSiR w ramach zadania inwestycyjnego pn.
„Modernizacja Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2
wraz z docelowym rozszerzeniem jej funkcjonalności w tym
pełnienia funkcji hali lodowej – etap VI” – zamówienie powtórzone
do zamówienia PŚ.271.28.2022.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.