eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Dostawa i montaż aneksu kuchennego wraz ze sprzętem AGD, mebli, wyposażenia pomieszczeń oraz sprzętu AGD i RTV na potrzeby utworzenia domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż aneksu kuchennego wraz ze sprzętem AGD, mebli, wyposażenia pomieszczeń oraz sprzętu AGD i RTV na potrzeby utworzenia domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857110876

1.5.8.) Numer faksu: 857112008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sokolka-powiat

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż aneksu kuchennego wraz ze sprzętem AGD, mebli, wyposażenia pomieszczeń oraz sprzętu AGD i RTV na potrzeby utworzenia domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-730697a4-771e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031913/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawa i montaż aneksów kuchennych ze sprzętem AGD, mebli, wyposażenia pomieszczeń, sprzętu AGD i RTV na potrzeby utworzenia domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży w powiecie sokólskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469354

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.19.2023.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 505896,65 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215250,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż aneksów kuchennych w kuchni i jadalni, w kuchni i w 2 pomieszczeniach mieszkalnych. Ta część zamówienia obejmuje dostawę, montaż mebli kuchennych oraz dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu AGD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)

39711361-7 - Kuchenki elektryczne

39141400-6 - Kuchnie do zabudowy

39141200-4 - Blaty

4.5.5.) Wartość części: 48118,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawę i montaż mebli na wyposażenie poszczególnych pomieszczeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

39143112-4 - Materace

39143113-1 - Specjalne meble tapicerowane

39143121-0 - Garderoby

39143122-7 - Komody

39157000-7 - Części mebli

39113100-8 - Fotele

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39112000-0 - Krzesła

39121000-6 - Biurka i stoły

39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu

39141300-5 - Szafy

4.5.5.) Wartość części: 103974,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawę sprzętu AGD, RTV i sprzętu komputerowego na wyposażenie poszczególnych pomieszczeń:

4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

39711210-4 - Rozdrabniacze żywności

39711200-1 - Roboty kuchenne

39712210-1 - Suszarki do włosów

39713210-8 - Pralki i suszarki

39713430-6 - Odkurzacze

39713500-8 - Żelazka elektryczne

39713211-5 - Urządzenia do suszenia i prasowania

39713200-5 - Maszyny piorące i suszarki do ubrań

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 35003,95 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa elementów drobnego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń w szczególności pościeli, ręczników, zestawów obiadowych, garnków, koszy na śmieci, pudeł i pojemników na zabawki itd.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39512000-4 - Bielizna pościelowa

39514100-9 - Ręczniki

31521000-4 - Lampy

39221110-1 - Naczynia

39221120-4 - Filiżanki i szklanki

39221170-9 - Stojaki do suszenia

39221180-2 - Naczynia do gotowania

39241100-4 - Noże

39221200-9 - Zastawa stołowa

39223000-1 - Łyżki, widelce

39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

39713211-5 - Urządzenia do suszenia i prasowania

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

39254120-4 - Zegary ścienne

4.5.5.) Wartość części: 23188,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67422,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80341,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67659,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kosmala prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „Kosmal” Wojciech Kosmala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692391875

7.3.3) Ulica: Grabowska

7.3.4) Miejscowość: Mareza

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67659,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165287,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369540,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165287,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kosmala prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „Kosmal” Wojciech Kosmala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692391875

7.3.3) Ulica: Grabowska

7.3.4) Miejscowość: Mareza

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165287,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38601,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52963,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38601,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38601,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu dotyczącym IV części zamówienia Zamawiający określił dwa kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty tj.: ,,cenę” z wagą 60 punktów i ,,skrócenie terminu realizacji” z wagą 40 punktów.
Ofertę należało złożyć na druku „Załącznik nr 1.4 - Formularz ofertowy - drobne wyposażenie”.
Zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania druk załącznika nr 1.4 nie zawierał pola, w którym Wykonawcy mieliby wpisać oferowany termin realizacji zamówienia, skutkiem czego żaden z Wykonawców nie podał w swojej ofercie proponowanego terminu realizacji zamówienia.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w terminie 40 dni kalendarzowych od podpisania umowy, nie później jednak, niż do dnia 28 grudnia 2023 r. bowiem z umowy dotacji wynika obowiązek jej wykorzystania w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.