eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2023/2024.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2023/2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661056

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 13

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 680 33 10, 14 680 33 42

1.5.8.) Numer faksu: 14 680 33 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdebica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e76af8-7493-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2023/2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2e76af8-7493-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051633/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 747222,22 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 555555,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości Latoszyn i Podgrodzie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 55555,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych na terenie miejscowości Gumniska, Braciejowa i Głobikowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 85185,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości Stobierna i Zawada.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 61111,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości Stasiówka i Nagawczyna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 73148,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości Pustynia, Kędzierz, Kozłów, Brzeźnica i Brzeźnica Wola, Pustków, Pustków Krownice, Paszczyna i Kochanówka, Pustków-Osiedle.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 108333,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna w m. Podgrodzie kier. ,,Maga”, droga gminna w m. Podgrodzie Trans-południe wraz z chodnikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 60185,19 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII - Odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna kier. Laskowa w miejscowości Stobierna - od skrzyżowania drogi powiatowej nr 1299R Zawada - Stasiówka z drogą gminną nr 106320R do skrzyżowania drogi gminnej z drogą powiatową Nr 1300 Stasiówka Łupiny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII - Odśnieżanie i posypywanie: Droga i chodnik gminny kier. Szkoły w m. Stasiówka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 25925,93 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX - Droga do Zakładu Przyrodoleczniczego Latoszyn Zdrój wraz z chodnikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 39814,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie w Części I zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;

W postępowaniu złożono w Części I zamówienia ofertę nr 3.
Oferta nr 3 została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49139,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49139,20 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie w Części II zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;

W postępowaniu złożono w Części II zamówienia ofertę nr 3.
Oferta nr 3 została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76850,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części III, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części III zamówienia.
2. Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W postępowaniu, w Części III zamówienia, złożono tylko 1 ofertę:
Sabina Kłósek i Michał Kłósek s.c. SAWA Handel i Usługi Transportowe, Stobierna 48, 39-200 Dębica, z ceną oferty: 75 200,00 zł i jest to oferta z najniższą ceną.
W dniu 07.11.2023 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e76af8-7493-11ee-9aa3-96d3b4440790
- informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części III zamówienia tj. 66 000,00 zł brutto.
W chwili obecnej NIE jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Części III zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75200,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części IV, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części IV zamówienia.
2. Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W postępowaniu, w Części IV zamówienia, złożono tylko 1 ofertę: Ewelina Niemiec Wynajem Maszyn Rolniczych, Stasiówka 65, 39-200 Dębica, z ceną oferty: 96 236,00 zł i jest to oferta z najniższą ceną.
W dniu 07.11.2023 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e76af8-7493-11ee-9aa3-96d3b4440790
- informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części IV zamówienia tj. 79 000,00 zł brutto. W chwili obecnej NIE jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Części IV zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96236,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96236,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363363170

7.3.3) Ulica: Źródlana 4

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-207

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie w Części VI zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty – brak ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części VII, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części VII zamówienia.
2. Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W postępowaniu, w Części VII zamówienia, złożono tylko 1 ofertę:
Sabina Kłósek i Michał Kłósek s.c. SAWA Handel i Usługi Transportowe, Stobierna 48, 39-200 Dębica, z ceną oferty: 75 400,00 zł i jest to oferta z najniższą ceną.
W dniu 07.11.2023 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e76af8-7493-11ee-9aa3-96d3b4440790
- informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części VII zamówienia tj. 50 000,00 zł brutto.
W chwili obecnej NIE jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Części VII zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75400,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części VIII, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części VIII zamówienia.
2. Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W postępowaniu, w Części VIII zamówienia, złożono tylko 1 ofertę:
Ewelina Niemiec Wynajem Maszyn Rolniczych, Stasiówka 65, 39-200 Dębica, z ceną oferty: 26 028,00 zł i jest to oferta z najniższą ceną.
W dniu 07.11.2023 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e76af8-7493-11ee-9aa3-96d3b4440790
- informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części VIII zamówienia tj. 28 000,00 zł brutto. Kwotę podano omyłkowo. Rzeczywista kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia w Części VIII wynosi 25 000,00 zł brutto. W chwili obecnej NIE jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Części VIII zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26028,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26028,00 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie w Części IX zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
W postępowaniu złożono w Części IX zamówienia ofertę nr 3.
Oferta nr 3 została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.