Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465721/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661056
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 13
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 680 33 10, 14 680 33 42
1.5.8.) Numer faksu: 14 680 33 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdebica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e76af8-7493-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2023/2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2e76af8-7493-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051633/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 747222,22 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 555555,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości Latoszyn i Podgrodzie.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 55555,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych na terenie miejscowości Gumniska, Braciejowa i Głobikowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 85185,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości Stobierna i Zawada.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 61111,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości Stasiówka i Nagawczyna.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 73148,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości Pustynia, Kędzierz, Kozłów, Brzeźnica i Brzeźnica Wola, Pustków, Pustków Krownice, Paszczyna i Kochanówka, Pustków-Osiedle.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 108333,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - Odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna w m. Podgrodzie kier. ,,Maga”, droga gminna w m. Podgrodzie Trans-południe wraz z chodnikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 60185,19 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII - Odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna kier. Laskowa w miejscowości Stobierna - od skrzyżowania drogi powiatowej nr 1299R Zawada - Stasiówka z drogą gminną nr 106320R do skrzyżowania drogi gminnej z drogą powiatową Nr 1300 Stasiówka Łupiny.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII - Odśnieżanie i posypywanie: Droga i chodnik gminny kier. Szkoły w m. Stasiówka.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 25925,93 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX - Droga do Zakładu Przyrodoleczniczego Latoszyn Zdrój wraz z chodnikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 39814,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie w Części I zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
W postępowaniu złożono w Części I zamówienia ofertę nr 3.
Oferta nr 3 została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49139,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49139,20 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie w Części II zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
W postępowaniu złożono w Części II zamówienia ofertę nr 3.
Oferta nr 3 została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76850,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części III, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części III zamówienia.
2. Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W postępowaniu, w Części III zamówienia, złożono tylko 1 ofertę:
Sabina Kłósek i Michał Kłósek s.c. SAWA Handel i Usługi Transportowe, Stobierna 48, 39-200 Dębica, z ceną oferty: 75 200,00 zł i jest to oferta z najniższą ceną.
W dniu 07.11.2023 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e76af8-7493-11ee-9aa3-96d3b4440790
- informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części III zamówienia tj. 66 000,00 zł brutto.
W chwili obecnej NIE jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Części III zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75200,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części IV, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części IV zamówienia.
2. Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W postępowaniu, w Części IV zamówienia, złożono tylko 1 ofertę: Ewelina Niemiec Wynajem Maszyn Rolniczych, Stasiówka 65, 39-200 Dębica, z ceną oferty: 96 236,00 zł i jest to oferta z najniższą ceną.
W dniu 07.11.2023 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e76af8-7493-11ee-9aa3-96d3b4440790
- informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części IV zamówienia tj. 79 000,00 zł brutto. W chwili obecnej NIE jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Części IV zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96236,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96236,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363363170
7.3.3) Ulica: Źródlana 4
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-207
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie w Części VI zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty – brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części VII, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części VII zamówienia.
2. Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W postępowaniu, w Części VII zamówienia, złożono tylko 1 ofertę:
Sabina Kłósek i Michał Kłósek s.c. SAWA Handel i Usługi Transportowe, Stobierna 48, 39-200 Dębica, z ceną oferty: 75 400,00 zł i jest to oferta z najniższą ceną.
W dniu 07.11.2023 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e76af8-7493-11ee-9aa3-96d3b4440790
- informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części VII zamówienia tj. 50 000,00 zł brutto.
W chwili obecnej NIE jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Części VII zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75400,00 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części VIII, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części VIII zamówienia.
2. Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W postępowaniu, w Części VIII zamówienia, złożono tylko 1 ofertę:
Ewelina Niemiec Wynajem Maszyn Rolniczych, Stasiówka 65, 39-200 Dębica, z ceną oferty: 26 028,00 zł i jest to oferta z najniższą ceną.
W dniu 07.11.2023 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e76af8-7493-11ee-9aa3-96d3b4440790
- informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części VIII zamówienia tj. 28 000,00 zł brutto. Kwotę podano omyłkowo. Rzeczywista kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia w Części VIII wynosi 25 000,00 zł brutto. W chwili obecnej NIE jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Części VIII zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26028,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26028,00 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) unieważnia postępowanie w Części IX zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
W postępowaniu złożono w Części IX zamówienia ofertę nr 3.
Oferta nr 3 została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Razem w potrzebie - usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Dębica
- Budowę kompleksu mieszkań wspomaganych w m. Bobrowa Wola (2)
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego hali i modernizacja Sali treningowej sportów walki przy ul. Sportowej w Dębicy oraz zaplecza krytej pływalni i lodowiska przy ul. Piłsudskiego w Dębicy" 2
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.