Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00476261/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów instruktażowych i pomocy naukowych, w tym interaktywnych na potrzeby organizacji zajęć edukacyjnych z zakresu edukacji ekologicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447242311
1.5.8.) Numer faksu: 447244359
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54361dbf-7722-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów instruktażowych i pomocy naukowych, w tym interaktywnych na potrzeby organizacji zajęć edukacyjnych z zakresu edukacji ekologicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54361dbf-7722-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039220/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup materiałów instruktażowych i pomocy naukowych, w tym interaktywnych na potrzeby organizacji zajęć edukacyjnych z zakresu edukacji ekologicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII: wzmocnienie spójności społecznej i gospodarczej oraz podniesienie jakości środowiska naturalnego w Tomaszowie Mazowieckim” finansowanego w ramach Programu „Rozwój Lokalny” ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014- 20212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476261
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRI.271.1.49.2023.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 251855,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa materiałów biurowych i papierniczych.Papier A4 biały o gramaturze 80 g/m2
Papier kolorowy A4 o gramaturze 80 – 120 g/m2,
5 kolorów x 100 szt.
Papier samoprzylepny 5 kolorów: żółty, pomarańczowy, różowy, zielony, niebieski, format A4 25 arkuszy w opakowaniu
zestaw markerów permamentnych zwykłych, końcówka zaokrąglona, cztery kolory: czarny, czerwony, zielony, niebieski
Zestaw markerów suchościeralnych do tablicy, końcówka zaokrąglona, w zestawie 4 kolory: czarny, czerwony, zielony, niebieski
Zestaw pisaków 12 kolorów na bazie tuszu wodnego z bezpieczną zatyczką w pojemniku plastikowym z przegródkami; 144 sztuki pisaków w zestawie o średnicy końcówki ok. 0,3 cm
Zestaw stolikowy kredek o przekroju trójkątnym 120 szt. w zestawie (10 kolorów kredek po 12 sztuk) w pudełku z EKO tektury z pokrywką
Karteczki samoprzylepne 76mm x 76mm kolorowe – minimum 5 kolorów
Zestaw markerów alkoholowych dwustronnych
z pokrowcem zbiorczym zapinanym na zamek błyskawiczny – 80 sztuk w komplecie
Kredki ołówkowe grube – 12 kolorów - 4 opakowania na nauczyciela
Pastele suche miękkie - 24 kolory, w opakowaniu tekturowym
Flipchart suchościeralny o właściwościach magnetycznych na trójnogu z zestawem materiałów:
- minimalne parametry: aluminiowa rama, format tablicy min. 70cmx100cm, docisk papieru, nogi rozsuwane z regulacją wysokości, haczyki do powieszenia papieru umieszczone pod panelem uchylnym, pod tablicą metalowa półka na akcesoria;
- dodatkowo w zestawie: 2 bloki papierowe do flipcharta o wymiarach dostosowanych
do wymiaru tablicy, komplet mazaków
min. 4 kolory (czerwony, zielony, niebieski, czarny), gąbka do ścierania mazaków.
Laminator biurowy A3 z funkcją laminowania
na zimno i na gorąco. W zestawie zapas materiałów eksploatacyjnych – różne formaty folii
Laminator biurowy A3 z funkcją laminowania
na zimno i na gorąco. W zestawie zapas materiałów eksploatacyjnych – różne formaty folii
Woreczki strunowe: wymiar 12 cm x 18 cm
Papier biurowy biały do drukowania dyplomów, format A4, 160g, 50 arkuszy w jednej ryzie
Dziennik zajęć dodatkowych - I/6 - 36 stron, miękka oprawa kartonowa – 272 sztuki
Szczegółowy opis zawiera część IV SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 22990000-6 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych
4.5.5.) Wartość części: 54014,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Stacja pogodowa: urządzenie zasilane panelem słonecznym służące do określania, ocenyi monitorowania warunków pogodowych składające się z czujnika zewnętrznego oraz ekranu LCD o przekątnej min. 7”. Zasięg urządzenia – min. 80 m.
2) Mikroskop cyfrowy:
3) Drukarka laserowa kolorowa wraz z dodatkowym zapasem materiałów eksploatacyjnych.
4) Miernik poziomu hałasu z zestawem akcesoriów – sonometr przenośny: urządzenie do stosowania wewnątrz i na zewnątrz w temperaturze od 0°C do 40°C i wilgotności od 10% do 75% RH.
Szczegółowy zakres zamówienia określa część IV SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 54541,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lupa kubełkowa do obserwacji przyrodniczychLupa klasyczna: soczewka o średnicy 65mm powiększająca
Komplet modeli cyklu życia
Termometr duży
Mata składana do siedzenia
Czerpak – sieć workowa: z drążkiem teleskopowym do poławiania organizmów wodnych.
Wielkoformatowa składana mapa świata
Kompas mapowy
Lornetka przeznaczona do obserwacji przyrody przez dzieci.
Zestaw do hodowli roślin dla dzieci w formie małej szklarni z przesuwnym ramieniem z oświetlenie LED
Mapa magnetyczna świata
Figurki zwierząt
Czerpak ze zlewką
Materiały multimedialne na tablice interaktywne
Zestaw kreatywnych klepsydr z tworzywa sztucznego o różnej skali
Zestaw klocków z tworzywa min. 1000 elementów w worku.
Kostka edukacyjna/sensoryczna z kieszonkami
Zestaw zabawek antystresowych
Kolorowanka zdrapywanka
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38600000-1 - Przyrządy optyczne
4.5.5.) Wartość części: 108203,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Książki i publikacje.Szczegółowy opis zawarty w części IV SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki
4.5.5.) Wartość części: 35095,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51416 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66309,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51416 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Bajor FIRMA HANDLOWA "PIĄTKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590648310
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINA-MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
jakie przetargi wygrała firma
GMINA-MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51416 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59293 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136559,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120594 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiuszem Ogłozą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260038047
7.3.3) Ulica: Suchowola nr 6
7.3.4) Miejscowość: Suchowola
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120594 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190608 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA "PIĄTKA" Teresa Bajor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922214841
7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego nr 2A
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43727 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TESORA Marzena Paczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922214841
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa nr 5,
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ...
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla budynków przy ul. Smutnej 19 i ul. Smutnej 21 w Tomaszowie Maz.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do procedur chirurgii szczękowej i narzędzi chirurgicznych do procedur laryngologii
- Zakup ambulansu typu "B" z zabudową medyczną i wyposażeniem medycznym
- Opracowanie dok. projektowej wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji szpitalnego oddziału ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z dostawą TK
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- WIW.DA.272.7.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach"
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym stanowiący mobilne laboratorium służące do monitoringu jakości powietrza w gminie Błędów
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.