eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zakup materiałów instruktażowych i pomocy naukowych, w tym interaktywnych na potrzeby organizacji zajęć edukacyjnych z zakresu edukacji ekologicznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów instruktażowych i pomocy naukowych, w tym interaktywnych na potrzeby organizacji zajęć edukacyjnych z zakresu edukacji ekologicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447242311

1.5.8.) Numer faksu: 447244359

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54361dbf-7722-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiałów instruktażowych i pomocy naukowych, w tym interaktywnych na potrzeby organizacji zajęć edukacyjnych z zakresu edukacji ekologicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54361dbf-7722-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039220/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Zakup materiałów instruktażowych i pomocy naukowych, w tym interaktywnych na potrzeby organizacji zajęć edukacyjnych z zakresu edukacji ekologicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII: wzmocnienie spójności społecznej i gospodarczej oraz podniesienie jakości środowiska naturalnego w Tomaszowie Mazowieckim” finansowanego w ramach Programu „Rozwój Lokalny” ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014- 2021

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476261

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRI.271.1.49.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 251855,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów biurowych i papierniczych.
Papier A4 biały o gramaturze 80 g/m2
Papier kolorowy A4 o gramaturze 80 – 120 g/m2,
5 kolorów x 100 szt.
Papier samoprzylepny 5 kolorów: żółty, pomarańczowy, różowy, zielony, niebieski, format A4 25 arkuszy w opakowaniu
zestaw markerów permamentnych zwykłych, końcówka zaokrąglona, cztery kolory: czarny, czerwony, zielony, niebieski
Zestaw markerów suchościeralnych do tablicy, końcówka zaokrąglona, w zestawie 4 kolory: czarny, czerwony, zielony, niebieski
Zestaw pisaków 12 kolorów na bazie tuszu wodnego z bezpieczną zatyczką w pojemniku plastikowym z przegródkami; 144 sztuki pisaków w zestawie o średnicy końcówki ok. 0,3 cm
Zestaw stolikowy kredek o przekroju trójkątnym 120 szt. w zestawie (10 kolorów kredek po 12 sztuk) w pudełku z EKO tektury z pokrywką
Karteczki samoprzylepne 76mm x 76mm kolorowe – minimum 5 kolorów
Zestaw markerów alkoholowych dwustronnych
z pokrowcem zbiorczym zapinanym na zamek błyskawiczny – 80 sztuk w komplecie
Kredki ołówkowe grube – 12 kolorów - 4 opakowania na nauczyciela
Pastele suche miękkie - 24 kolory, w opakowaniu tekturowym
Flipchart suchościeralny o właściwościach magnetycznych na trójnogu z zestawem materiałów:
- minimalne parametry: aluminiowa rama, format tablicy min. 70cmx100cm, docisk papieru, nogi rozsuwane z regulacją wysokości, haczyki do powieszenia papieru umieszczone pod panelem uchylnym, pod tablicą metalowa półka na akcesoria;
- dodatkowo w zestawie: 2 bloki papierowe do flipcharta o wymiarach dostosowanych
do wymiaru tablicy, komplet mazaków
min. 4 kolory (czerwony, zielony, niebieski, czarny), gąbka do ścierania mazaków.
Laminator biurowy A3 z funkcją laminowania
na zimno i na gorąco. W zestawie zapas materiałów eksploatacyjnych – różne formaty folii
Laminator biurowy A3 z funkcją laminowania
na zimno i na gorąco. W zestawie zapas materiałów eksploatacyjnych – różne formaty folii
Woreczki strunowe: wymiar 12 cm x 18 cm
Papier biurowy biały do drukowania dyplomów, format A4, 160g, 50 arkuszy w jednej ryzie
Dziennik zajęć dodatkowych - I/6 - 36 stron, miękka oprawa kartonowa – 272 sztuki
Szczegółowy opis zawiera część IV SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 22990000-6 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych

4.5.5.) Wartość części: 54014,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Stacja pogodowa: urządzenie zasilane panelem słonecznym służące do określania, oceny
i monitorowania warunków pogodowych składające się z czujnika zewnętrznego oraz ekranu LCD o przekątnej min. 7”. Zasięg urządzenia – min. 80 m.
2) Mikroskop cyfrowy:

3) Drukarka laserowa kolorowa wraz z dodatkowym zapasem materiałów eksploatacyjnych.

4) Miernik poziomu hałasu z zestawem akcesoriów – sonometr przenośny: urządzenie do stosowania wewnątrz i na zewnątrz w temperaturze od 0°C do 40°C i wilgotności od 10% do 75% RH.

Szczegółowy zakres zamówienia określa część IV SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 54541,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lupa kubełkowa do obserwacji przyrodniczych
Lupa klasyczna: soczewka o średnicy 65mm powiększająca
Komplet modeli cyklu życia
Termometr duży
Mata składana do siedzenia
Czerpak – sieć workowa: z drążkiem teleskopowym do poławiania organizmów wodnych.
Wielkoformatowa składana mapa świata
Kompas mapowy
Lornetka przeznaczona do obserwacji przyrody przez dzieci.
Zestaw do hodowli roślin dla dzieci w formie małej szklarni z przesuwnym ramieniem z oświetlenie LED
Mapa magnetyczna świata
Figurki zwierząt
Czerpak ze zlewką
Materiały multimedialne na tablice interaktywne
Zestaw kreatywnych klepsydr z tworzywa sztucznego o różnej skali

Zestaw klocków z tworzywa min. 1000 elementów w worku.
Kostka edukacyjna/sensoryczna z kieszonkami
Zestaw zabawek antystresowych
Kolorowanka zdrapywanka

4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 108203,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Książki i publikacje.
Szczegółowy opis zawarty w części IV SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki

4.5.5.) Wartość części: 35095,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51416 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66309,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51416 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Bajor FIRMA HANDLOWA "PIĄTKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590648310

7.3.3) Ulica: Pułaskiego 2a

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51416 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59293 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136559,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120594 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiuszem Ogłozą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260038047

7.3.3) Ulica: Suchowola nr 6

7.3.4) Miejscowość: Suchowola

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120594 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190608 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA "PIĄTKA" Teresa Bajor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922214841

7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego nr 2A

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43727 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TESORA Marzena Paczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922214841

7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa nr 5,

7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.