eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brze¶æ Kujawski › ¦wiadczenie us³ug logopedycznych na potrzeby ¦wietlicy Integracyjno-Terapeutycznej Dla Dzieci i M³odzie¿y w Brze¶ciu Kujawskim- GRUPA 2



Og³oszenie z dnia 2023-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug logopedycznych na potrzeby ¦wietlicy Integracyjno-Terapeutycznej Dla Dzieci i M³odzie¿y w Brze¶ciu Kujawskim– GRUPA 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Brze¶æ Kujawski - Brzeski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384643507

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Królewska 5,

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brze¶æ Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: (54)5169936

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bops@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://brzeskiops.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

pomoc spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug logopedycznych na potrzeby ¦wietlicy Integracyjno-Terapeutycznej Dla Dzieci i M³odzie¿y w Brze¶ciu Kujawskim– GRUPA 2

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-00b518e5-9440-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00536383

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00097708/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 ¦wiadczenie us³ug logopedycznych na potrzeby ¦wietlicy Integracyjno-Terapeutycznej Dla Dzieci i M³odzie¿y w Brze¶ciu Kujawskim– GRUPA 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00b518e5-9440-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu
zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
2. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia.
8. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
9. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
10. Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:
A) podpisie zaufanym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
B) podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
11. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: A) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w
formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; B) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê
podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
C) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 22016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: ¦wiadczenie us³ug z zakresu terapii sensorycznej na potrzeby ¦wietlicy Integracyjno-Terapeutycznej Dla Dzieci i M³odzie¿y w Brze¶ciu Kujawskim prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w
zw. z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp.;
1) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o jawno¶æ postêpowania (miêdzy innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy).
2) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Okresy wskazane powy¿ej mog± zostaæ przed³u¿one do czasu up³ywu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeñ, je¶li przetwarzanie danych osobowych bêdzie niezbêdne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub je¿eli
przetwarzanie jest niezbêdne na podstawie innych przepisów prawa.
3) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych Ustawy zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych;
2) prawo ¿±dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
3) prawo ¿±dania usuniêcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
4) prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
5) Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6) Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich ani organizacji miêdzynarodowych. Dane osobowe nie bêd± s³u¿y³y profilowaniu, w tym zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Zamawiaj±cy dodatkowo informuje, ¿e obowi±zek stosowania przepisów RODO spoczywa tak¿e na Wykonawcy, co oznacza, ¿e wykonawca jest zobowi±zany spe³niæ obowi±zek informacyjny, o którym mowa w art. 13 lub 14 RODO, w stosunku do osób trzecich, których dane osobowe Wykonawca pozyskuje w celu przekazania ich Zamawiaj±cemu w ofertach lub innych dokumentach w postêpowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego
postêpowania;
2) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOPS.260.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug logopedycznych na potrzeby funkcjonowania ¦wietlicy Integracyjno-Terapeutycznej Dla Dzieci i M³odzie¿y w Brze¶ciu Kujawskim.
Zamówienie dotyczy zapewnienia bie¿±cej dzia³alno¶ci ¦wietlicy Integracyjno – Terapeutyczna Dla Dzieci i M³odzie¿y (placówka wsparcia dziennego).
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug logopedycznych, które skierowane s± do osób zagro¿onych ubóstwem lub wykluczeniem spo³ecznym, w tym uczniów/dzieci w wieku przedszkolnym, zamieszkuj±cych na terenie gminy Brze¶æ Kujawski posiadaj±cych orzeczenie o potrzebie kszta³cenia specjalnego, wydane ze wzglêdu na dany rodzaj niepe³nosprawno¶ci, oraz dzieci i m³odzie¿y posiadaj±cych orzeczenie o potrzebie zajêæ rewalidacyjno-wychowawczych wydawane ze wzglêdu na niepe³nosprawno¶æ intelektualn± w stopniu g³êbokim (orzeczenia te s± wydawane przez zespó³ orzekaj±cy dzia³aj±cy w publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej) poprzez osoby posiadaj±ce kwalifikacje do wykonywania zawodu tj. logopedów (zatrudnienie 1 logopedy – umowa zlecenia), wykonywanych w miejscu ¦wietlicy Integracyjno-Terapeutycznej Dla Dzieci i M³odzie¿y ul. Królewska 5, 87-880 Brze¶æ Kujawski od stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r.

Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych.
Zamówienie dotyczy us³ugi logopedycznej – ¦wietlica Integracyjno-Terapeutyczna Dla Dzieci i M³odzie¿y w formie i wymiarze:
Zajêcia prowadzone w formie indywidualnej us³ugi w wymiarze:
- us³ugi logopedyczne dla ka¿dego uczestnika (24h x 8 osób) i (48h x 1 osób) - 240h

Do zadañ logopedy oprócz ¶wiadczenia w/w us³ug bêdzie nale¿a³o przygotowanie materia³ów dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajêæ, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej (tj. list obecno¶ci, arkuszy przebiegu zajêæ, dziennika zajêæ, miesiêcznej karty pracy zleceniobiorcy – protoko³u) oraz informowania
go o przypadkach nieobecno¶ci uczestnika na zajêciach.

Miejsce ¶wiadczenia us³ug.

Miejscem ¶wiadczenia us³ug z zakresu us³ugi logopedycznej na potrzeby ¦wietlicy Integracyjno-Terapeutycznej Dla Dzieci i M³odzie¿y w Brze¶ciu Kujawskim jest budynek Brzeskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Brze¶ciu Kujawskim (dostosowany
do potrzeb osób niepe³nosprawnych) przy ulicy Królewskiej 5 w Brze¶ciu Kujawskim - ¦wietlicy Integracyjno – Terapeutyczna Dla Dzieci i M³odzie¿y (placówka wsparcia dziennego).

Harmonogram zajêæ dla logopedy:
- us³ugi logopedyczne (24h x 8 osób) i (48h x 1 osób)

W/w us³ugi bêd± prowadzone zgodnie z ustaleniami Zamawiaj±cego w przedziale godzinowym od 07.00 do 19.00, 6 dni w tygodniu, w dniach od poniedzia³ku do soboty.

Szczegó³owe plany harmonogramów spotkañ zostan± uzgodnione z Wykonawc±
po podpisaniu umowy/umów.

Za wykonan± us³ugê Zamawiaj±cy dokona wyp³aty wynagrodzenia ze ¶rodków w³asnych.

Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert równowa¿nych
Informacje dotycz±ce oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
Oferta Wykonawców, nie zawieraj±ca pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia okre¶lonego w zadaniu zostanie odrzucona. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê w odniesieniu do: [x] ca³o¶ci zamówienia.
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania odno¶nie zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê:
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wszystkich osób wykonuj±cych czynno¶ci
w zakresie realizacji zamówienia, obejmuj±ce bezpo¶rednie, fizyczne wykonanie wszystkich us³ug logopedycznych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej

85311200-4 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych

80340000-9 - Us³ugi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty zostan± zsumowane dla ka¿dego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê danej oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
-Wykaz osób: skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o
podstawie do dysponowania tymi osobami - za³. Nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
- wykazu osób skierowanych do realizacji us³ug zgodnie z za³±cznikiem Nr 3do SWZ
- wykaz us³ug zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SWZ.
- wzór o¶wiadczenia wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z za³±cznikiem Nr 5 do SWZ
- ankieta dot. RODO -zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 2 do SWZ.
O¶wiadczenie w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê wg wymogów za³±cznika nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,
przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
- w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
- w pkt. 8.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

a) Zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy powoduj±cych, ¿e
realizacja inwestycji w umownym terminie stanie siê niemo¿liwa.
b) Zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby stron umowy w okresie jej
trwania.
c) Zmiana danych dotycz±cych rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr rachunku bankowego stron
umowy w okresie jej trwania.
d) Zmiana danych dotycz±cych warunków p³atno¶ci - w przypadku wyst±pienia okoliczno¶æ niezale¿nych od stron umowy,
maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
e) Nast±pi wywieraj±ca bezpo¶redni wp³yw na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowi±zuj±cego prawa powszechnego

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.