eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › budowa obiektu rekreacyjnego przy ul. Krańcowej w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
budowa obiektu rekreacyjnego przy ul. Krańcowej w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7874123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.um.mielec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

budowa obiektu rekreacyjnego przy ul. Krańcowej w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8edf955c-74a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056580/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa siłowni plenerowej i plac zabaw przy ul. Krańcowej (MBO)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.60.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu rekreacyjnego przy ul. Krańcowej w Mielcu – działka nr ew. 1769/2 Obręb 5 – Smoczka polegająca na budowie placu zabaw oraz siłowni plenerowej wraz z towarzyszącymi elementami małej architektury.
Oba obiekty są spójnym elementem przestrzennym, tworzącym teren rekreacji, który połączony jest ścieżkami o nawierzchni z kostki betonowej, według koncepcji zagospodarowania skweru przy ul. Krańcowej.
Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje :
1) w zakresie budowy placu zabaw:
a) rozbiórkę istniejącego ogrodzenia,
b) roboty ziemne polegające na korytowaniu pod założenie nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową i pod nawierzchnię bezpieczną z piasku, linearne wykopy pod założenie obrzeży chodnikowych wokół nawierzchni z piasku i ścieżki z kostki,
c) wykopy pod osadzenie w gruncie urządzeń zabawowych i elementów małej architektury,
d) dostawę i montaż 8 urządzeń zabawowych,
e) dostawa i montaż elementów małej architektury,
f) wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami zabawowymi z piasku wraz z obrzeżem chodnikowym,
g) wykonanie nawierzchni ścieżki z kostki betonowej,
h) wykonanie certyfikacji bezpieczeństwa po montażu nowego placu zabaw oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
2) w zakresie budowy siłowni plenerowej:
a) dostawę i montaż ośmiu urządzeń do ćwiczeń,
b) montaż elementów małej architektury,
c) wykonanie nawierzchni żwirowej wraz z obrzeżem, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej.
Zamawiający zastrzega, iż budowa siłowni plenerowej objęta jest prawem opcji.
Projekt zagospodarowania terenu siłowni zawiera szerszy zakres. Przedmiot zamówienia nie obejmuje niektórych projektowanych elementów małej architektury takich jak: leżaki, stoły do gry w szachy, 2 szt. ławek (z 4 projektowanych), 2 szt. stojaków na rowery (z 4 projektowanych), postępowanie nie obejmuje również wykonania zagospodarowania zielenią za wyjątkiem uporządkowania gruntu po zakończonych robotach budowlanych. Przedmiot zamówienia nie dotyczy także wykonania ogrodzenia obiektu rekreacyjnego, zaznaczonego na mapie zagospodarowania terenu siłowni.
Dołączony do dokumentów postępowania przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowi podstawy do wyliczenia ceny oferty.
2. Wszystkie urządzenia zabawowe, które zostaną zamontowane na budowanym placu zabaw muszą spełniać wymagania normy PN-EN 1176. W związku z powyższym Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność (lub równoważną jednostkę oceniającą zgodność) lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę dla każdego urządzenia zabawowego, które zostanie zamontowane na budowanym placu zabaw.
Wszystkie urządzenia do ćwiczeń, które zostaną zamontowane na budowanej siłowni plenerowej musza spełniać wymagania normy PN-EN 16630:2015-06. W związku z powyższym Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność (lub równoważną jednostkę oceniającą zgodność) lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę dla każdego urządzenia do ćwiczeń, które zostanie zamontowane na budowanej siłowni plenerowej.
Przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibracje, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).
Polskimi jednostkami oceniającymi zgodność są podmioty znajdujące się w wykazie Polskiego Centrum Akredytacji (PCA), dostępnym na jego stronie internetowej. PCA jest państwową osobą prawną nadzorowaną przez ministra właściwego do spraw gospodarki i jest jedyną krajową jednostką akredytującą, wskazaną imiennie w rozporządzeniu 765/2008 ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i przez to jedyną upoważnioną do akredytacji jednostek oceniających zgodność na podstawie tego rozporządzenia.
Zamawiający akceptuje również inne przedmiotowe środki dowodowe w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa powyżej, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352272,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437721,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352272,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Kopeć ARKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141335712

7.3.3) Ulica: Ks. S .Sudoła 31

7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 36-122

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352272,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.