Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00452674/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
- 2023/BZP 00461052/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie chodników w Chojnicach w sezonie zimowym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Chojnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351245
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek, 1
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastochojnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/chojnice/aukcje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie chodników w Chojnicach w sezonie zimowym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e11b8528-6e75-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027975/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zimowe utrzymanie chodników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452674
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KM.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności polegających na zimowym utrzymaniu, odśnieżaniu , zwalczaniu i likwidacji śliskości zimowej na schodach, chodnikach, ścieżkach rowerowych, ciągach pieszo – rowerowych i parkingach.
2. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści załączników umowy, która nie będzie stanowiła zmiany umowy i nie będzie wymagała sporządzenia aneksów.
3. Podczas realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek stosować specjalistyczny sprzęt, który nie uszkodzi oczyszczanych nawierzchni (np.: elementy metalowe jezdne i odśnieżające winny być ogumione, gabaryty urządzeń dostosowane do wymiarów chodnika lub drogi).
4. Wykonawca zobowiązuje się do wjazdu na nawierzchnię chodników środkami transportowymi wraz z osprzętem o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t.
5. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i wyraża gotowość do pracy 24 godziny w ciągu doby przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny oraz za pomocą poczty e-mail do i od Zamawiającego oraz Straży Miejskiej. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności przez całą dobę.
6. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia każdorazowo obowiązków wynikających
z niniejszej umowy maksymalnie w ciągu 60 minut od otrzymania zgłoszenia (telefonicznie, faksem, e-mail lub pisemnie) o konieczności wykonania prac od Zamawiającego lub Straży Miejskiej w Chojnicach, bez względu na dzień tygodnia, w którym otrzymał zlecenie.
7. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia każdorazowo odśnieżania oraz zwalczania
i likwidacji śliskości zimowej maksymalnie w ciągu 60 minut od wystąpienia opadów. Przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu prac należy każdorazowo poinformować Zamawiającego.
8. Chodniki, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo - rowerowe należy odśnieżać na szerokość 1,2 m, a przy przejściach dla pieszych i przejazdach dla rowerzystów na całej szerokości (4,0m - w przypadku przejść dla pieszych, 3,0m - w przypadku przejazdów dla rowerzystów). Schody należy odśnieżyć na całej ich powierzchni, natomiast parkingi i place w 80% powierzchni całkowitej. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg przemieszczany był do linii krawężnika. Zabrania się zgarniania śniegu na jezdnię. W wale formowanym przy krawężniku należy wykonać przerwy o szer. od 4,0m do 7,0m w miejscach przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów.
9. Wykonawca obowiązany jest zawiadamiać na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu. Powiadamianie odbywać się będzie w formie raportów przesyłanych faxem, mailem lub osobiście dostarczanych w formie pisemnej do biura podawczego najpóźniej do godz. 8.00 dnia następnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455082,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455082,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKOP Adrian Dziendziela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551971475
7.3.3) Ulica: Kłodawa 60
7.3.4) Miejscowość: Brusy
7.3.5) Kod pocztowy: 89-632
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Dostawa 2 szt. łóżek porodowych na potrzeby Oddziału Położniczego.
- Remont budynku Urzędu Gminy - etap I
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Przebudowa drogi powiatowej 2605G Czersk - Śliwice na odcinku Złotowo - granica powiatu chojnickiego
- Modernizacja boiska "Orlik" przy Centrum Nauk Technicznych w Chojnicach.
- Zaj. terap.-pedagogiczne wspieranie rozwoju poznawczego dzieci oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikow. do wczesnego wspomagania rozwoju, w ram.pr.kom.wsp dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podz na cz.
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.