eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa i montaż urządzeń i elementów monitoringu w ramach modernizacji monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń i elementów monitoringu w ramach modernizacji monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż urządzeń i elementów monitoringu w ramach modernizacji monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85cb174d-56b6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054202/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 3. Dostawa i montaż urządzeń i elementów systemu monitoringu w ramach modernizacji monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403938

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.2711.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 515993,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompatybilnych urządzeń oraz elementów systemu monitoringu w ramach modernizacji istniejącego monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza szczegółowo opisanych w dalszej części SWZ z szczególnym uwzględnieniem warunków kompatybilności określonych w pkt. 4.6 SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
1) przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie i na obiektach Straży Miejskiej przed przystąpieniem do prac;
2) wymianę 25 kamer oraz osprzętu w punktach kamerowych w następujących lokalizacjach:
ul. Śródmiejska /Wał Staromiejski, ul. Śródmiejska/ul. Narutowicza, Główny Rynek/ul. Śródmiejska, Główny Rynek/ul. Mariańska, ul. Zamkowa/Pl. Jana Pawła II, ul. Babina/ ul. Nowy Rynek, ul. Majkowska/Al. Wojska Polskiego, Skwer Kor – Walczaka, ul. Franciszkańska/ul. Targowa, ul. Szklarska/ul. Grodzka 11, ul. Grodzka 5, ul. Mariańska 4 – ul. Chodyńskiego/ul. Mariańska, ul. Piekarska 5 – ul. Sukiennicza/ ul. Piekarska, ul. Św. Stanisława 8, Al. Wolności - budynek Sądu, ul. Wyszyńskiego 13 kl. 20, ul. Wyszyńskiego 13 kl.11, ul. Wyszyńskiego 11 kl.7, ul. Ciasna 16 – 1 punkty kamerowy, ul. Ciasna 7-9, ul. Wyszyńskiego 5, ul. Złota 15/ ul. Parczewskiego, ul. Piskorzewska 4, ul. Grodzka 16/ul. Kanonicka, ul. Zamkowa 12/ul. Chodyńskiego;
Uwaga:
Kamery w wyżej wymienionych lokalizacjach zamontowane są na elewacjach budynków, na wysokości wymagającej użycia podnośnika koszowego.
Uwaga:
Jeżeli w załącznikach do SWZ (Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia) znajdują się lokalizacje nazwane: „Wyszyńskiego 16 oraz Ciasna 16- 2 punkty kamerowe) to nie podlegają one wycenie w ramach oferty i nie stanowią przedmiotu zamówienia (w przypadku ul. Ciasnej 16 należy brać pod uwagę 1 punkt kamerowy a nie 2).
3) modernizację punktów przesyłowych;
Uwaga:
Punkty przekaźnikowe oraz anteny radiowe zlokalizowane są na masztach antenowych na dachach budynków lub na elewacjach, na wysokości wymagającej użycia podnośnika koszowego.
4) modernizację urządzeń serwerowni mieszczącej się w budynku Straży Miejskiej przy ul. Krótkiej 5-7 w Kaliszu;
5) dostarczenie i skonfigurowanie oprogramowania do obsługi monitoringu wizyjnego miasta (w tym zapewnienie dożywotnich aktualizacji i opłat licencyjnych w ramach przedmiotu zamówienia);
6) przeprowadzenie szkolenia podstawowego i technicznego z obsługi i funkcji użytkowania systemu monitoringu wizyjnego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumencie pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącym załącznik do SWZ. W uzupełnieniu do przedstawionych w SWZ oraz załącznikach do SWZ opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o następującej konfiguracji posiadanych serwerów:
1) Videoserwer 1:
Rack,
CPU: Intel Xenon X3430 2,4 Ghz,
RAM: 2,0 GB,
OS: Windows 7 Professional 64 bit,
2) Videoserwer 2:
Rack
Dell PowerEdge R240
CPU: Intel Xenon E-2424, 3,3 Ghz (4 CPU)
RAM: 16GB
OS: Windows Server 2019 Essentials 64 bit
3) Komputery wyświetlające grafikę:
NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti
Interfejs pamięci 256 bit,
PCI express x16 Gen. 4
DirectX- 12,00
Zamawiający informuje, iż jest to trzecie postępowanie w ramach niniejszego zadania. Pierwsze (unieważnione postępowanie) wraz z całością dokumentacji w tym pytaniami i odpowiedziami do treści SWZ znajduje się pod adresem:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl/pn/miastokalisz/demand/notice/public/90170/details.

Drugie (unieważnione postępowanie) wraz z całością dokumentacji w tym pytaniami i odpowiedziami do treści SWZ znajduje się pod adresem:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl/pn/miastokalisz/demand/notice/public/100273/details

Zamawiający informuje, iż nie jest w posiadaniu żadnych innych danych poza udostępnionymi w ramach niniejszego postępowania.
Zamawiający nie dopuszcza przeniesienia analityki podstawowej z kamer na warstwę programową VMS. Zamawiający nie przewiduje na tym etapie postępowania rozbudowy o kamery stacjonarne. Zamawiający nie dopuszcza kamer bez wymaganych BLC i HCL. Zamawiający nie dopuszcza wykorzystania dysków o gorszych parametrach (w tym starszej technologii).
Zamawiający dopuszcza zastosowanie dodatkowego oprogramowania w celu zapewnienia funkcji i celu modernizowanego monitoringu pod warunkiem pełnej kompatybilności opisanej w SWZ i załącznikach do SWZ, zapewnienia obsługi w języku polskim, zapewnienia pełnej i nieodpłatnej, dożywotniej aktualizacji, braku jakichkolwiek kosztów związanych z funkcjonalnością dodatkowego oprogramowania.
W przypadku braku możliwości integracji/ zapewnienia kompatybilności ze sprzętem Zamawiającego, Wykonawca w ramach podanej ceny ryczałtowej musi uwzględnić wymianę sprzętu/oprogramowania/interfejsu/połączeń itp. w sposób zapewniający kompleksową modernizację monitoringu miejskiego.
Zamawiający nie poinformuje o posiadanych zabezpieczeniach – Wykonawca ma możliwość ich zachowania lub wymiany na nowe w ramach modernizacji (patrz pkt. 4.13 SWZ). W analizie kosztów serwera Wykonawca musi uwzględnić przestrzeń dyskową dla wszystkich posiadanych (i zamawianych) przez Zamawiającego kamer. Zamawiający wykreśla z załącznika do SWZ, tj. Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, z pkt 3.1. zapisy dotyczące posiadania przez kamerę klasy szczelności IP67 i wprowadza w ich miejsce zapis, iż kamera powinna posiadać klasę szczelności IP66.
Zamawiający wykreśla z załącznika do SWZ, tj. Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, z pkt 3.1. w odnośniku „kamera wyposażona w elektroniczne systemy wsparcia” zapisy dotyczące precyzyjnej ostrości z technologią PFA i wprowadza w ich miejsce zapis: technologię wsparcia precyzyjnej ostrości.
4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona i dostarczy na dzień odbioru dostawy dokumentację powykonawczą w zakresie jaki wskazano w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
5. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy muszą być zgodne z wymaganiami zamawiającego, pierwszego gatunku, nieużywane, fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku), wolne od wad (w tym wad prawnych, a w szczególności nie naruszać praw patentowych osób trzecich ani innej własności intelektualnej), muszą posiadać niezbędne atesty, certyfikaty zgodności CE, instrukcje obsługi w języku polskim lub przetłumaczone na język polski i spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w myśl art. 4 ustawy z 12 grudnia 2003 r.
o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2021 r. poz. 222).
6. Wszystkie elementy winny być w pełni kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami monitoringu wizyjnego funkcjonującymi obecnie (ze względu na uzasadnione potrzeby zamawiającego – bezpieczeństwo ciągłości monitoringu, połączeń sieciowych oraz bezpieczeństwo publiczne danych wrażliwych – wizerunek osób fizycznych) zamawiający nie dopuszcza możliwości zapewnienia kompatybilności za pomocą rozwiązań alternatywnych tj. przejściówek, emulacji, wirtualizacji oprogramowania. Wykonawca musi przewidzieć niezbędne materiały, urządzenia i licencje w celu realizacji opisanej funkcjonalności systemu monitoringu na koszt własny w ramach zaproponowanego wynagrodzenia ryczałtowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32428000-9 - Modernizacja sieci

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO Technik sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380974443

7.3.3) Ulica: Wolności 24

7.3.4) Miejscowość: Bielawa

7.3.5) Kod pocztowy: 58-260

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.