eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Remont drogi gminnej ul. Wąska w miejscowości Oborniki Śląskie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul. Wąska w miejscowości Oborniki Śląskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej ul. Wąska w miejscowości Oborniki Śląskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e84ed020-8549-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062872/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont drogi gminnej ul. Wąska w miejscowości Oborniki Śląskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.82.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 159238,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Teren planowanej inwestycji mieści się w całości na terenie należącym do Gminy
Oborniki Śląskie, na działce o numerze ewidencyjnym nr 24 AM-20 obręb Oborniki Śląskie.

Projektowane rozwiązanie techniczne:

Odcinek projektowanej drogi gminnej ul. Wąskiej rozpoczyna się za skrzyżowaniem
z ul. Marii Skłodowskiej - Curie i kończy przed wyremontowanym odcinkiem
na ul. Kasztanowej. Remontowana szerokość jezdni pozostaje bez zmian w świetle istniejących krawężników. Długość remontowanego odcinka dróg gminnych wynosi 144m. Szerokości jezdni ul. Wąskiej wynosi od 4,4m do 4,5m. Remont polegać będzie na ułożeniu warstwy ścieralnej z AC11S o grubości 4cm oraz w miejscach zaniżeń warstwę wyrównawczą w ilości 100kg/m2.
W ramach opracowania projektuje się remont istniejącego krawężnika betonowego polegający na wymianie na krawężnik betonowy o wym. 15x30x100cm na ławie
z betonowej C-12/15 gr. 15cm.
Na całym odcinku remontowanej drogi ul. Wąskiej projektuje się remont istniejącego chodnika ze zniszczonych płytek chodnikowych na nowa kostkę betonową koloru szarego.
Dodatkowo dla uzyskania odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych oraz
w miejscach włączenia do istniejącej nawierzchni bitumicznej projektuje się frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej do głębokości 4cm.
W miejscach istniejących zjazdów projektuje się regulację wysokościową istniejącej nawierzchni z kostki betonowej oraz nawierzchni z kruszywa kamiennego.
Projektuje się remont istniejących zjazdów z kostki betonowej lub koski kamiennej.

Rozwiązania konstrukcyjne:
Nawierzchnia konstrukcji:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4cm
- skropienie nawierzchni asfaltem 50/70 w ilości 0,4-0,6 kg/m2
- warstwa wyrównawcza z AC16W w średniej ilości 100kg/m2

Nawierzchnia remontowanych zjazdów:
- warstwa nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm - kolor szary
- warstwa z miału gr 3cm
- warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20cm
- warstwa z piasku gr 10cm

Nawierzchnia remontowanego chodnika:
- warstwa nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm - kolor szary
- warstwa z miału gr 3cm
- warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 15cm
- warstwa z piasku gr 10cm

Odwodnienie:
Odwodnieni jezdni odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne do istniejącej kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej.

Informacje dodatkowe:
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki
a) zapewnienia nadzorów:
- geodezyjnego,
- archeologicznego,
- geologicznego i geotechnicznego,
wraz z wykonaniem opracowań z tych badań;
b) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania.
c) załatwienie w imieniu zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, rejestracji dziennika budowy, zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, zgłoszenia wprowadzenia do użytkowania tymczasowej oraz docelowej organizacji ruchu, oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane przepisami prawa budowlanego z przygotowaniem wszelkimi niezbędnymi załączników.
d) odnalezienia we własnym zakresie wszystkich ukrytych pod warstwami konstrukcyjnymi dróg zasuw wodociągowych, jak i gazowych, studni kanalizacyjnych
i wykonania ich regulacji z wyprowadzeniem do powstałej niwelety drogi.
2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli obecni na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji.
Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty.
Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.
Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów.
Koszty utylizacji powstałych odpadów z przebudowy/remontu dróg oraz uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając w trybie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, poinformował na stronie prowadzonego postępowania w dniu 04.12.2023r., że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 200 000,00 zł brutto
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu znacząco przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, ponieważ wykonywanie dalszych czynności byłoby bezprzedmiotowe.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258084,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259480,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.