eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont budynku koszarowego nr 5 w Bartoszycach - postępowanie nr 75/RB



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku koszarowego nr 5 w Bartoszycach – postępowanie nr 75/RB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510698342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperska 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rziolsztyn.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Portal e-Usług SmartPZP (https://portal.smartpzp.pl/)

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna MON

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku koszarowego nr 5 w Bartoszycach – postępowanie nr 75/RB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e539517-5c52-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00479046/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont budynku nr 5 w Bartoszycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 75/RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3299804,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku koszarowego nr 5 w Bartoszycach. W ramach zamówienia projektuje się m.in: roboty rozbiórkowe i demontażowe; roboty posadzkowe; roboty murarskie i tynkarskie; roboty w zakresie okładzin ściennych; roboty wykończeniowe malarskie, szpachlowanie; wymianę stolarki drzwiowej; wykonanie ścianek działowych; demontaż instalacji wod.-kan.; demontaż i ponowny montaż grzejników; montaż rurociągów instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji; montaż instalacji centralnej ciepłej wody i cyrkulacji w pomieszczeniach łazienek; montaż instalacji kanalizacji sanitarnej; montaż urządzeń i armatury sanitarnej; montaż układu wentylacji mechanicznej wywiewnej; dobór, dostawę i montaż klimatyzacji dla pomieszczeń serwerowni; montaż rurociągów instalacji hydrantowej z szafkami hydrantowymi i osprzętem; wykonanie prób szczelności; izolację rurociągów; demontaż wlz, tablic rozdzielczych, instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazdowej; wymianę instalacji oświetlenia ogólnego; rozbudowę instalacji teletechnicznej; badania odbiorcze instalacji elektrycznej. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 5, 6 i 7 do SWZ.
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Budynek nr 5, – Al. Wojska Polskiego 4, 11-200 Bartoszyce, WOG Elbląg, SOI Bartoszyce;
3. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres: 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego bezusterkowego;
4. Okres rękojmi: 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego bezusterkowego – wg art. 568 § 1 K.C.;
5. Wymagany termin wykonania zamówienia z uzyskaniem efektu rzeczowego:
- minimum 150 dni od daty podpisania umowy,
- maksimum 180 dni od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4714460,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5717986,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4714460,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RANTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 281499036

7.3.3) Ulica: Gutkowo 80A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-041

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4714460,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.