eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Najem paneli nieinwazyjnych do zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych w budynkach ZBiLK w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Najem paneli nieinwazyjnych do zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych w budynkach ZBiLK w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem paneli nieinwazyjnych do zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych w budynkach ZBiLK w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37832120-9427-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043033/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Najem paneli nieinwazyjnych do zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych w budynkach ZBiLK w Gdyni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
systemu SmartPZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/, z kolei instrukcje dotyczące systemu znajdują się pod
adresem: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/elearning.
Zarówno przed jak i po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”,
która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Systemu możliwe jest
pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań
technicznych i specyfiki połączenia tj.:
1) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub ich nowsze wersje;
2) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
a) Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i
późniejsze, Internet Explorer 11;
b) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych
wersji przeglądarek;
c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.MK.241.P.27.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie (dostawa) i montaż paneli nieinwazyjnych zabezpieczeń otworów okiennych i drzwiowych w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) dostarczenia zabezpieczenia własnym transportem,
2) prawidłowego zamontowania elementów zabezpieczających w przedmiotowych lokalach/budynkach,
3) bieżącej i okresowej kontroli stanu technicznego zabezpieczenia,
4) wymiany elementów uszkodzonych wskutek prób włamania,
5) demontażu zabezpieczenia po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zobowiązany jest do:
1) niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o uszkodzonych lub brakujących elementach zabezpieczenia,
2) powiadomienia Wykonawcy z co najmniej dwudniowym (48 godzin) wyprzedzeniem o zamierzonym demontażu całkowitym lub częściowym elementów zabezpieczenia w danej lokalizacji,
3) powiadomienia Wykonawcy o zmianie właściciela, posiadacza lub zarządcy lokalu,
4) używania przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem.
4. Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni materiały, dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach potrzebnych do wykonania prac określonych w przedmiocie zamówienia.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione wejście osób trzecich do lokalu/budynku wskazanych w powyższej tabeli.
6. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku realizacji niniejszego zamówienia wobec osób trzecich.
7. Rozliczenie z tytułu demontażu lub montażu paneli następowało będzie od pierwszego dnia miesiąca następującego po dniu montażu lub demontażu paneli.
8. Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania w terminie 5 dni od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia zabezpieczeń antywłamaniowych w postaci drzwi stalowych (wraz z mocowaniem i zamkami) na otwory drzwiowe oraz paneli stalowych na otwory okienne systemu nieinwazyjnych paneli antywłamaniowych, w lokalizacjach i w ilościach podanych w tabeli powyżej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy OC przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – OPZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 44175000-7 - Panele

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia przedmiotu zamówienia o nowe lokalizacje na terenie Gdyni lub dodatkowe lokale/pomieszczenia w dotychczasowych lokalizacjach, w zależności od potrzeb Zamawiającego,
do 20% wartości zamówienia podstawowego określonej w §3 ust.1.
Wynagrodzenie za dodatkowe zamówienie wyliczone będzie na postawie stawek jednostkowych wskazanych w §3 ust. 2.
Zamówienie dodatkowe zostanie zlecone wg poniższych zasad:
a) Przedmiot umowy będzie wykonywany na podstawie pisemnego zlecenia, w którym wskazane będzie miejsce, termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
b) Zlecenie będzie wystawiane przez pracownika Zamawiającego wskazanego w §8 ust. 3 pkt 2 Umowy.
c) Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do wykonania czynności stanowiących przedmiot umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a gdyby nie mógł wykonać usługi we wskazanym terminie, realizuje ją w innym, jednak nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia wskazanego w zleceniu. O braku możliwości wykonania zlecenia we
wskazanym terminie Wykonawca powinien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie opisanym w ust. 1.
Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie.
3. Warunkiem skorzystania z prawa opcjonalnego zamówienia usługi jest złożenie oświadczenia woli w formie zlecenia przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa wraz obliczeniem wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia objętego prawem opcji na podstawie cen
wskazanych w §3 ust. 2 niniejszej umowy.
4. W przypadku zamiaru skorzystania z prawa opcjonalnego zamówienia usługi, Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę o planowanym zleceniu usługi w zakresie wskazanym 5 w ust.1. Termin rozpoczęcia realizacji usługi będzie wskazany w zleceniu zgodnie z §6 ust.1 lit. b) niniejszej umowy .
5. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Zmianie podlega załącznik nr 3 do niniejszej umowy ze wskazaną datą obowiązywania zmiany, zgodnie z §3 ust. 4 niniejszej umowy.
6. Do świadczenia Usługi w ramach prawa opcji mają zastosowanie odpowiednio postanowienia niniejszej umowy.
7. Strony zgodnie oświadczają, iż zastrzeżone prawo opcji nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku zlecenia dodatkowej usługi, natomiast po stronie Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia w stosunku do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka
cywilna), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy (np. lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na
swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej (czyli opatrzone podpisem kwalifikowanym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do
reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnik, o którym mowa
powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,
korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców
składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie
zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-14 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.