eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Budowa i przebudowa ogrodzeń na terenach gminnych - etap 3 w ramach zadania: "Wykonanie ogrodzenia terenu świetlicy wiejskiej w Kowalowicach".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa ogrodzeń na terenach gminnych – etap 3 w ramach zadania: „Wykonanie ogrodzenia terenu świetlicy wiejskiej w Kowalowicach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa ogrodzeń na terenach gminnych – etap 3 w ramach zadania: „Wykonanie ogrodzenia terenu świetlicy wiejskiej w Kowalowicach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2238895c-7312-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075012/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Wykonanie ogrodzenia terenu świetlicy wiejskiej w Kowalowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.128.2023.AD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9233,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ogrodzenie w Kowalowicach na terenie świetlicy wiejskiej dz. nr 131/7 polegać będzie na rozbiórce starego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych i budowie nowego ogrodzenia panelowego na podmurówce betonowej. Kolor ogrodzenia – antracyt. Całkowita wysokości min. 1,50 m, długość 42,0 mb.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) rozbiórkę ogrodzenia z siatki 42 m oraz rozbiórkę słupków metalowych 19 szt.;
2) wytyczenie linii nowego ogrodzenia;
3) wykopanie dołów pod montaż słupków stalowych na odpowiednią głębokość;
4) zabetonowanie słupków o wymiarach 60 x 40 x 1,5 mm, na wysokość ponad teren 150 cm;
5) montaż podmurówki betonowej o wymiarach 250 x 25 x 4 cm na łącznikach betonowych;
6) montaż paneli ogrodzeniowych o wymiarach 250 x 123 cm z drutu min. ϕ 4 mm na łącznikach metalowych systemowych w kolorze antracyt (RAL 7016), panele ocynkowane i malowane proszkowo na kolor antracyt (RAL 7016), mocowane w dwóch miejscach;
7) wyrównanie podłoża;
8) rozplantowanie lub wywiezienie urobku z wykopów pod montaż słupków;
9) wywiezienie i utylizacja powstałych w trakcie budowy odpadów.
Wymagania dodatkowe:
1) Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią tylko i wyłącznie materiał pomocniczy do wyceny robót.
2) na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat (maksymalnie 5 lat) licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót.
3) wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu);
4) po zakończeniu robót należy wywieźć odpady i uprzątnąć plac budowy oraz teren przyległy do placu budowy;
5) roboty należy wykonać w szczególności zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2021 poz. 1213), z obowiązującymi normami oraz ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
Uwagi:
1) wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach, na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń i materiałów powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach i specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót budowlanych,
2) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLABLEX, Usługi Dekarsko - Budowlane, Andrzej Usiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 300330946; NIP: 6191772721

7.3.3) Ulica: Os. Spółdzielcze 14/5

7.3.4) Miejscowość: Trzcinica

7.3.5) Kod pocztowy: 63-620

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.