eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stęszew › Zakup i dostawa różnych produktów spożywczych na żywienie dzieci w Przedszkolu w Stęszewie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa różnych produktów spożywczych na żywienie dzieci w Przedszkolu w Stęszewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole w Stęszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630032759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Korczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Stęszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@steszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole-steszew.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_steszew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa różnych produktów spożywczych na żywienie dzieci w Przedszkolu w Stęszewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3283fe96-8a97-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046081/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup artykułów spożywczych na żywienie dzieci w Przedszkolu w Stęszewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-le/221-36/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą różnych produktów spożywczych na żywienie dzieci w Przedszkolu w Stęszewie.
Wymagania szczegółowe:

1. Dostarczone wyroby powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego oraz muszą być zgodne z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz.U. z dn. 2023 r., poz.1448 z zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie.
2. Towary powinny być dostarczane własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, a Wykonawca powinien w sposób elastyczny reagować na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
3. Poszczególne zamówienia cząstkowe będą składane przez Zamawiającego (osoby wskazane w umowie) telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę.
4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem w dni robocze w godz. 6:30 – 8:00 z wyłączeniem dni świątecznych i ferii szkolnych.
5. Wykonawca dostarczy towary w zadeklarowanym czasie dostawy, jednak nie później niż drugiego dnia roboczego od momentu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość swobodnego zmniejszenia zadeklarowanych szacunkowych ilości każdej pozycji asortymentu bez konsekwencji prawnych i finansowych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż wartość umowy nie ulegnie zmianie.
8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie, a Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej wymiany na towar wolny od wad w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego
9. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe odpowiednimi środkami transportu dla przewożonego asortymentu. Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne, w tym dotyczące czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe.
11. Zamawiający dopuszcza towary o parametrach równoważnych nie gorszych niż zawarte w SWZ i formularzach cenowych.
12. W cenie należy uwzględnić koszty związane z transportem i wniesieniem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
13. Dostarczane artykuły winny być pierwszego gatunku, posiadać właściwe atesty i certyfikaty oraz ważne terminy przydatności do spożycia i cechy podane w SWZ.
14. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
15. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.