eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY GMINNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W JASIENICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072140535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasienica 845

1.5.2.) Miejscowość: Jasienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33/8153283

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@sgzozjasienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sgzozjasienica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2154794b-9343-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004615/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sgzozjasienica.logintrade.net/zapytania_email,149835,17c7999a7a102a98f563c5e56135532a.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: poprzez Platformę przetargową pod adresem:
https://sgzozjasienica.logintrade.net/zapytania_email,149835,17c7999a7a102a98f563c5e56135532a.html lub pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: kierownik@sgzozjasienica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem
https://sgzozjasienica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://sgzozjasienica.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://sgzozjasienica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”(o ile jest wymagane), przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 57) z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Pozostałe postanowienia zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jasienicy (dalej Zamawiający, dane do kontaktu: Jasienica 845, 43-385 Jasienica tel. 33 815 32 83, adres e-mail: kierownik@sgzozjasienica.pl)
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych zapewniony jest pod adresem poczty elektronicznej: iod@sgzozjasienica.pl oraz listownie na adres Zamawiającego.
3. Dane osobowe będziemy przetwarzać w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i jego rozstrzygnięcia oraz udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji w zakresie: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy; nr postępowania SGZOZ/ZP.2.2023. Podstawą przetwarzania danych jest obowiązek ciążący na Zamawiającym wynikający ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.zm.), (dalej PZP).
4. Ponadto dane Wykonawcy będziemy przetwarzać na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Zamawiającego polegającego na ocenie Wykonawcy, z którym zawarto umowę w obszarach, które w bezpośredni sposób wpływają na jakość świadczonych przez Zamawiającego usług.
5. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
6. Dane osobowe będą przekazywane podmiotom:
– którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,
– firmom wspierającym działalność Zamawiającego takim jak administratorom/serwisantom systemów informatycznych, kancelariom prawnym, firmom świadczącym usługi konsultacyjne.
7. Dane osobowe zawarte w dokumentacji przetargowej będziemy przechowywać przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, za wyjątkiem wskazanym w ustawie tj. jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji wskazanej w ustawie PZP obejmuje cały czas jej trwania.
8. Dane osobowe nie będą wykorzystywane przez Zamawiającego do podejmowania decyzji
w sposób zautomatyzowany (czyli bez udziału człowieka), w tym do profilowania.
9. W związku z przetwarzaniem danych ww. celach przysługuje prawo do:
– dostępu do danych osobowych,
– sprostowania danych, jeśli są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
– ograniczenia ich przetwarzania, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
– wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
– wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w oparciu o uzasadniony interes administratora.
10. W związku z przetwarzaniem danych ww. celach nie przysługuje prawo do:
– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z przetwarzaniem danych ww. celach nie przysługuje prawo do:
– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SGZOZ/ZP.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1: szczepionka przeciwko pneumokokom poliacharydowa skoniugowana (adsorbowana), 13 serotypów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
W załączniku 4 do SWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając przewidywany zakres przedmiotu zamówienia (ilość szczepionek). Realizacja przedmiotu zamówienia uzależniona jest od bieżących potrzeb potencjalnych pacjentów Zamawiającego w okresie trwania umowy. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia (poszczególnych części przedmiotu zamówienia) - szczepionek następować będzie sukcesywnie tj. w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczepionki winny posiadać min. 12 miesięczny okres ważności, licząc od daty dostarczenia szczepionki do siedziby Zamawiającego.
Szczepionki objęte dostawą winny być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamawiający wymaga, aby każde opakowanie szczepionki spełniało wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 roku, w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 1847). Szczepionki mają być dostarczane w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia częściami, na podstawie sukcesywnych zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 2 dni, liczonych od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający będzie składać zamówienie telefonicznie lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie e-mailem na adres: kierownik@sgzozjasienica.pl
Dostawy ubezpieczonego przedmiotu zamówienia (szczepionek) wraz z wniesieniem i rozładowaniem odbywać się będą na koszt Wykonawcy, który należy uwzględnić w cenie oferty.
Miejsce dostaw: siedziba Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej, 43-385 Jasienica 845; w godz. 8:00-14:00.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku. Zaoferowane szczepionki muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Ilość podana w załączniku nr 4 do SWZ, może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu)
w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości określonej w w/w załączniku (dla każdej części), w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, którym podawane są szczepionki (w związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia ilości szczepionek Zamawiający posługuje się prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2: szczepionka przeciwko meningokokom z grupy A,C,W-135 oraz Y dla osób powyżej 12 miesiąca życia;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
W załączniku 4 do SWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając przewidywany zakres przedmiotu zamówienia (ilość szczepionek). Realizacja przedmiotu zamówienia uzależniona jest od bieżących potrzeb potencjalnych pacjentów Zamawiającego w okresie trwania umowy. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia (poszczególnych części przedmiotu zamówienia) - szczepionek następować będzie sukcesywnie tj. w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczepionki winny posiadać min. 12 miesięczny okres ważności, licząc od daty dostarczenia szczepionki do siedziby Zamawiającego.
Szczepionki objęte dostawą winny być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamawiający wymaga, aby każde opakowanie szczepionki spełniało wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 roku, w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 1847). Szczepionki mają być dostarczane w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia częściami, na podstawie sukcesywnych zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 2 dni, liczonych od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający będzie składać zamówienie telefonicznie lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie e-mailem na adres: kierownik@sgzozjasienica.pl
Dostawy ubezpieczonego przedmiotu zamówienia (szczepionek) wraz z wniesieniem i rozładowaniem odbywać się będą na koszt Wykonawcy, który należy uwzględnić w cenie oferty.
Miejsce dostaw: siedziba Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej, 43-385 Jasienica 845; w godz. 8:00-14:00.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku. Zaoferowane szczepionki muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Ilość podana w załączniku nr 4 do SWZ, może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu)
w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości określonej w w/w załączniku (dla każdej części), w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, którym podawane są szczepionki (w związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia ilości szczepionek Zamawiający posługuje się prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3: szczepionka przeciw meningokokom grupy B (rDNA ) złożona adsorbowana;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
W załączniku 4 do SWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając przewidywany zakres przedmiotu zamówienia (ilość szczepionek). Realizacja przedmiotu zamówienia uzależniona jest od bieżących potrzeb potencjalnych pacjentów Zamawiającego w okresie trwania umowy. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia (poszczególnych części przedmiotu zamówienia) - szczepionek następować będzie sukcesywnie tj. w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczepionki winny posiadać min. 12 miesięczny okres ważności, licząc od daty dostarczenia szczepionki do siedziby Zamawiającego.
Szczepionki objęte dostawą winny być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamawiający wymaga, aby każde opakowanie szczepionki spełniało wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 roku, w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 1847). Szczepionki mają być dostarczane w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia częściami, na podstawie sukcesywnych zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 2 dni, liczonych od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający będzie składać zamówienie telefonicznie lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie e-mailem na adres: kierownik@sgzozjasienica.pl
Dostawy ubezpieczonego przedmiotu zamówienia (szczepionek) wraz z wniesieniem i rozładowaniem odbywać się będą na koszt Wykonawcy, który należy uwzględnić w cenie oferty.
Miejsce dostaw: siedziba Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej, 43-385 Jasienica 845; w godz. 8:00-14:00.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku. Zaoferowane szczepionki muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Ilość podana w załączniku nr 4 do SWZ, może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu)
w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości określonej w w/w załączniku (dla każdej części), w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, którym podawane są szczepionki (w związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia ilości szczepionek Zamawiający posługuje się prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4: szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana), adsorbowana.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
W załączniku 4 do SWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając przewidywany zakres przedmiotu zamówienia (ilość szczepionek). Realizacja przedmiotu zamówienia uzależniona jest od bieżących potrzeb potencjalnych pacjentów Zamawiającego w okresie trwania umowy. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia (poszczególnych części przedmiotu zamówienia) - szczepionek następować będzie sukcesywnie tj. w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczepionki winny posiadać min. 12 miesięczny okres ważności, licząc od daty dostarczenia szczepionki do siedziby Zamawiającego.
Szczepionki objęte dostawą winny być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamawiający wymaga, aby każde opakowanie szczepionki spełniało wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 roku, w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 1847). Szczepionki mają być dostarczane w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia częściami, na podstawie sukcesywnych zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 2 dni, liczonych od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający będzie składać zamówienie telefonicznie lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie e-mailem na adres: kierownik@sgzozjasienica.pl
Dostawy ubezpieczonego przedmiotu zamówienia (szczepionek) wraz z wniesieniem i rozładowaniem odbywać się będą na koszt Wykonawcy, który należy uwzględnić w cenie oferty.
Miejsce dostaw: siedziba Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej, 43-385 Jasienica 845; w godz. 8:00-14:00.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku. Zaoferowane szczepionki muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Ilość podana w załączniku nr 4 do SWZ, może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu)
w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości określonej w w/w załączniku (dla każdej części), w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, którym podawane są szczepionki (w związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia ilości szczepionek Zamawiający posługuje się prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda jedynie złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy, które to należy złożyć wraz z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy, z uwagi na brak określenia warunków udziału przez Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Wraz z ofertą należy złożyć:
3.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią zawartą w formularzu oferty, stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej
i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej,
o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej
do oferty umowy spółki.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1 rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
1.1. Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy. Zakres oraz warunki dokonania zmian określono w § 12 projektowanych postanowień umownych.
1.2. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 -4 oraz ust. 2 ustawy.
2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIX SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej dostępnej pod adresem: https://sgzozjasienica.logintrade.net/zapytania_email,149835,17c7999a7a102a98f563c5e56135532a.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej dostępnej pod adresem:
https://sgzozjasienica.logintrade.net/zapytania_email,149835,17c7999a7a102a98f563c5e56135532a.html nie później niż do dnia 14.12.2023 r. do godziny 9:00,00

2. Podstawy wykluczenia:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia). Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych/fakultatywnych podstaw (przesłanek) wykluczenia.

3. Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ Zamawiający jest uprawniony do zastosowania kryterium ceny o wadze przekraczającej 60 pkt. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są na tyle precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona).

4. Zamówienie (dotyczy wszystkich części) należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r., zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.