Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00447633/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa mobilnego miasteczka rowerowego oraz dwóch symulatorów roweru w ramach projektu pn.: Gmina Darłowo stawia na edukację komunikacyjną w szkołach podstawowych !”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Darłowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Darłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943446301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.darlowo.ibip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3958cbb1-6ccd-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa mobilnego miasteczka rowerowego oraz dwóch symulatorów roweru w ramach projektu pn.: Gmina Darłowo stawia na edukację komunikacyjną w szkołach podstawowych !”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3958cbb1-6ccd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024065/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa mobilnego miasteczka rowerowego oraz dwóch symulatorów roweru w ramach projektu pn.: Gmina Darłowo stawia na edukację komunikacyjną w szkołach podstawowych !
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 Priorytet: III Rozwój Sieci Drogowej Ten-T i Transportu Multimodalnego Działanie: 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447633
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.191.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa mobilnego miasteczka rowerowego oraz dwóch symulatorów roweru w ramach projektu pn.: Gmina Darłowo stawia na edukację komunikacyjną w szkołach podstawowych !”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych dla obu części (Kody CPV):
34150000-3 symulatory
43327000-0 sprzęt z gotowych elementów
43329000-5 zestawy sprzętu
39162200-7 pomoce i artykuły szkoleniowe
39162100-6 pomoce dydaktyczne
3. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwie części:
1) Część 1 - Doposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu w mobilne miasteczko rowerowe;
2) Część 2 - Doposażenie Szkoły Podstawowej im. Ratowników Morskich w Dąbkach oraz Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy w symulatory roweru.
4. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest dostawa mobilnego miasteczka rowerowego z przeznaczeniem dla Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 i 4a do SWZ.
6. Zamawiający dopuszcza rozbieżność wymiarową od wszystkich wymiarów podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w zakresie ± 10%.
7. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne), a Zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym Zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym Wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
8. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
9. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 Priorytet: III Rozwój Sieci Drogowej Ten-T i Transportu Multimodalnego Działanie: 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43329000-5 - Zestawy sprzętu
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 59487,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa mobilnego miasteczka rowerowego oraz dwóch symulatorów roweru w ramach projektu pn.: Gmina Darłowo stawia na edukację komunikacyjną w szkołach podstawowych !”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych dla obu części (Kody CPV):
34150000-3 symulatory
43327000-0 sprzęt z gotowych elementów
43329000-5 zestawy sprzętu
39162200-7 pomoce i artykuły szkoleniowe
39162100-6 pomoce dydaktyczne
3. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwie części:
1) Część 1 - Doposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu w mobilne miasteczko rowerowe;
2) Część 2 - Doposażenie Szkoły Podstawowej im. Ratowników Morskich w Dąbkach oraz Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy w symulatory roweru.
4. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest dostawa dwóch symulatorów roweru z przeznaczeniem dla Szkoły Podstawowej im. Ratowników Morskich w Dąbkach oraz dla Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy, zgodnie z załącznikiem nr 4a do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 i 4a do SWZ.
6. Zamawiający dopuszcza rozbieżność wymiarową od wszystkich wymiarów podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w zakresie ± 10%.
7. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne), a Zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym Zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym Wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
8. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
9. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 Priorytet: III Rozwój Sieci Drogowej Ten-T i Transportu Multimodalnego Działanie: 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
43329000-5 - Zestawy sprzętu
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 88320,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EUROBLASK-Mariola Wyrwiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5511273138 REGON 851773460
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Batorego 37B
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "EDUCAR" - Informatyczne Systemy Edukacyjne Jeznach Aleksandra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8371307056 REGON 015501911
7.3.3) Ulica: Rozlazłów 68
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EDUCAR"- INFORMATYCZNE SYSTEMY EDUKACYJNE JEZNACH ALEKSANDRA
jakie przetargi wygrała firma
"EDUCAR"- INFORMATYCZNE SYSTEMY EDUKACYJNE JEZNACH ALEKSANDRA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sińczyca na terenie Gminy Darłowo
- Budowa ul. Zacisze w Darłowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa ul. Józefa Muchy w Darłowie"
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
więcej: Symulatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.