Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448370/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
- 2024/BZP 00095780/01 - Wynik z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej nr 108359L od km 0+000 do km 2+336 oraz przebudowa drogi gminnej nr 108357L od km 0+000 do km 0+380 w miejscowości Zakrzówek - Wieś
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZÓWEK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020138
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 24
1.4.2.) Miejscowość: Zakrzówek
1.4.3.) Kod pocztowy: 23-213
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzowek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533490
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00448370
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Zamówienie obejmuje: przebudowę drogi gminnej nr 108359L od km 0+000 do km 2+336 oraz przebudowę drogi gminnej nr 108357L od km 0+000 do km 0+380 w miejscowości Zakrzówek-Wieś.
Zakres robót obejmuje:
Dane podstawowe:
– Drogi gminne publiczne klasy D,
– Kategoria ruchu - KR1,
– Grupa nośności podłoża gruntowego– G3
Zaprojektowano jezdnię o parametrach:
droga gminna 108359L:
– szerokość jezdni – 4,5-5,0 (na łukach poszerzenia, patrz rys nr 2)
– szerokość pobocza – 0,75m,
– pochylenie poprzeczne jezdni – 2% daszkowe, (na łukach jednostronne, patrz rys nr 2)
– pochylenie poprzeczne pobocza – 8%
droga gminna 108357L:
– szerokość jezdni – 3,5m, (5,0 na mijankach),
– szerokość pobocza – 0,75m,
– pochylenie poprzeczne jezdni – 2% daszkowe,
– pochylenie poprzeczne pobocza - 8%
Profil podłużny - Ukształtowanie wysokościowe dostosowano do istniejącej niwelety terenu.
Przekroje konstrukcyjne
Zaprojektowano następującą konstrukcję:
droga gminna 108359L od km 0+000 do km 0+850 szerokość jezdni 4,5m+poszerzenia na łukach:
– 4cm w-wa ścieralna z BA (AC11S), wg WT-2 2016
– 5cm w-wa wiążąca z BA (AC11W), wg WT-2 2016
– ~5cm w-wa wyrównawcza z BA (AC11W), wg WT-2 2016
Opis :
– wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do szerokości minimum 4,5m (lokalnie więcej na poszerzeniach przy łukach poziomych), składającej się z:
o wykonanie koryta o głębokości 40cm,
o wykonanie w-wy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 22cm,
o wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 o gr. 20cm,
– wykonanie w-w bitumicznych (wyrównawcza – średnio 5cm, wiążąca – 5cm i ścieralna – 4cm) na całej szerokości jezdni,
– wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m (lokalnie zwężone do 0,5m),
– wykonanie cieku liniowego (KPED 01.03) po napływowej (lewej) stronie na odcinku
– od km 0+310 do km 0+520 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
– wykonanie barier energochłonnych o parametrach N2W2A,
– wykonanie regulacji istniejących zjazdów kruszywem łamanym dostosowując je do nowej niwelety,
– odmulenie/odtworzenie istniejących rowów przydrożnych i przebudowa przepustów pod koroną drogi
droga gminna 108359L od km 0+850 do km 2+336 szerokość jezdni 5,0m+poszerzenia na łukach:
– 4cm w-wa ścieralna z BA (AC11S), wg WT-2 2016
– 5cm w-wa wiążąca z BA (AC11W), wg WT-2 2016
– 10+7cm w-wa wyrównawcza z kruszywa 0-31, wg WT-4 2014
Opis:
– wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do szerokości 5,0m, składającej się z:
o wykonanie koryta o głębokości 30cm
o wykonanie w-wy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 22cm,
o wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 o gr. 10cm
– likwidacja lokalnie występujących przełomów poprzez wykonanie nowej konstrukcji jezdni takiej jak na poszerzeniach,
– wykonanie w-wy wyrównawczej o grubości 7cm z kruszywa łamanego C90/3 na całej szerokości jezdni,
– wykonanie w-wy wzmacniającej o grubości 10cm z kruszywa łamanego C90/3 na całej szerokości jezdni,
– wykonanie w-w bitumicznych (wiążąca – 5cm i ścieralna – 4cm) na całej szerokości jezdni,
– wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m (lokalnie zwężone do 0,5m),
– wykonanie regulacji istniejących zjazdów kruszywem łamanym dostosowując je do nowej niwelety,
– odmulenie/odtworzenie istniejących rowów przydrożnych i przebudowa przepustów pod koroną drogi
Dodatkowo:
Istniejące przepusty pod koroną drogi zostaną wymienione na nowe żelbetowe o takich samych średnicach oraz długościach, przepusty zostaną zabezpieczone przyczółkami żelbetowymi. Zestawienie przepustów do przebudowy przedstawia się następująco:
– km 0+307 przepust o średnicy 80cm – długość 9mb
– km 1+008 przepust o średnicy 100cm – długość 9mb
– km 1+247 przepust o średnicy 80cm – długość 9mb
– km 1+520 przepust o średnicy 80cm – długość 10mb
– km 1+849,5 przepust o średnicy 80cm – długość 9mb
Zaprojektowano bariery energochłonne o parametrach N2W2a na następujących odcinkach:
– str. prawa km 0+122 – 0+342 → 220mb
– str. prawa km 0+354 – 0+574 → 220mb
– str. prawa km 1+506 – 1+530 → 24mb
W celu ochrony zarówno krawędzi jezdni jak i skarpy po stronie napływowej zaprojektowano odcinki cieków liniowych za poboczem o szerokości 0,5m wykonanych z elementów prefabrykowanych zgodnych z KPED 01.03. Odcinki cieków liniowych:
– km 0+184 – 0+316 → 132mb
– km 0+455 – 0+520 → 65mb
Ponadto należy wykonać:
– Roboty pomiarowe, rozbiórkowe.
– Wykonanie regulacji zjazdów kruszywem łamanym, dostosowując je do nowej niwelety.
– Regulacja zjazdów z kostki brukowej.
– Wykonanie oznakowania zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu.
– Wymiana przepustów pod zjazdami (fi 50 – 60 szt. x 6 m) wraz ze ściankami prefabrykowanymi.
– Karczowanie zakrzaczeń i podcinka gałęzi na całej długości drogi.
– Ścinanie i karczowanie pniaków – 11 szt.
– Nasadzenia zastępcze w ilości 11 szt. – gatunek lipa (sadzonki na wys. 1 m muszą posiadać min. 5 cm obwodu)
droga gminna nr 108357L na odcinku 380mb
– 4cm w-wa ścieralna z BA (AC11S), wg WT-2 2016
– 5cm w-wa wiążąca z BA (AC11W), wg WT-2 2016
– 20cm w-wa podbudowy z kruszywa 0-31, wg WT-4 2014
– 22cm w-wa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2
Opis:
– rozbiórka istniejącej konstrukcji drogi z płyt drogowych 3x1(lokalnie 3x1,5m)
– wykonanie nowej konstrukcji jezdni o szerokości 3,5m (lokalnie 5m na mijankach). składającej się z:
o wykonanie koryta o głębokości 40cm wraz z jego profilowaniem i zagęszczeniem
o wykonanie w-wy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 22cm,
o wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 o gr. 20cm
o w-wy wiążącej AC11W grubości 5cm
o w-wy ścieralnej AC11S grubości 4cm
– wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m (lokalnie zwężone do 0,5m),
– wykonanie regulacji istniejących zjazdów kruszywem łamanym dostosowując je do nowej niwelety,
Ponadto należy wykonać:
– Roboty pomiarowe, rozbiórkowe.
– Wykonanie regulacji zjazdów kruszywem łamanym, dostosowując je do nowej niwelety.
– Wykonanie oznakowania zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu.
– Karczowanie zakrzaczeń i podcinka gałęzi na całej długości drogi.
– Ścinanie i karczowanie pniaków – 4 szt.
Szczegółowy opis zamówienia zawierają materiały do zgłoszenia robot budowlanych będących załącznikiem nr 1 do SWZ.
Po zmianie:
Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Zamówienie obejmuje: przebudowę drogi gminnej nr 108359L od km 0+000 do km 2+336 oraz przebudowę drogi gminnej nr 108357L od km 0+000 do km 0+380 w miejscowości Zakrzówek-Wieś.
Zakres robót obejmuje:
Dane podstawowe:
– Drogi gminne publiczne klasy D,
– Kategoria ruchu - KR1,
– Grupa nośności podłoża gruntowego– G3
Zaprojektowano jezdnię o parametrach:
droga gminna 108359L:
– szerokość jezdni – 4,5-5,0 (na łukach poszerzenia, patrz rys nr 2)
– szerokość pobocza – 0,75m,
– pochylenie poprzeczne jezdni – 2% daszkowe, (na łukach jednostronne, patrz rys nr 2)
– pochylenie poprzeczne pobocza – 8%
droga gminna 108357L:
– szerokość jezdni – 3,5m, (5,0 na mijankach),
– szerokość pobocza – 0,75m,
– pochylenie poprzeczne jezdni – 2% daszkowe,
– pochylenie poprzeczne pobocza - 8%
Profil podłużny - Ukształtowanie wysokościowe dostosowano do istniejącej niwelety terenu.
Przekroje konstrukcyjne
Zaprojektowano następującą konstrukcję:
droga gminna 108359L od km 0+000 do km 0+850 szerokość jezdni 4,5m+poszerzenia na łukach:
– 4cm w-wa ścieralna z BA (AC11S), wg WT-2 2016
– 5cm w-wa wiążąca z BA (AC11W), wg WT-2 2016
– ~5cm w-wa wyrównawcza z BA (AC11W), wg WT-2 2016
Opis :
– wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do szerokości minimum 4,5m (lokalnie więcej na poszerzeniach przy łukach poziomych), składającej się z:
o wykonanie koryta o głębokości 40cm,
o wykonanie w-wy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 22cm,
o wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 o gr. 20cm,
– wykonanie w-w bitumicznych (wyrównawcza – średnio 5cm, wiążąca – 5cm i ścieralna – 4cm) na całej szerokości jezdni,
– wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m (lokalnie zwężone do 0,5m),
– wykonanie cieku liniowego (KPED 01.03) po napływowej (lewej) stronie na odcinku
– od km 0+310 do km 0+520 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
– wykonanie barier energochłonnych o parametrach N2W2A,
– wykonanie regulacji istniejących zjazdów kruszywem łamanym dostosowując je do nowej niwelety,
– odmulenie/odtworzenie istniejących rowów przydrożnych i przebudowa przepustów pod koroną drogi
droga gminna 108359L od km 0+850 do km 2+336 szerokość jezdni 5,0m+poszerzenia na łukach:
– 4cm w-wa ścieralna z BA (AC11S), wg WT-2 2016
– 5cm w-wa wiążąca z BA (AC11W), wg WT-2 2016
– 10+7cm w-wa wyrównawcza z kruszywa 0-31, wg WT-4 2014
Opis:
– wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do szerokości 5,0m, składającej się z:
o wykonanie koryta o głębokości 30cm
o wykonanie w-wy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 22cm,
o wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 o gr. 10cm
– likwidacja lokalnie występujących przełomów poprzez wykonanie nowej konstrukcji jezdni takiej jak na poszerzeniach,
– wykonanie w-wy wyrównawczej o grubości 7cm z kruszywa łamanego C90/3 na całej szerokości jezdni,
– wykonanie w-wy wzmacniającej o grubości 10cm z kruszywa łamanego C90/3 na całej szerokości jezdni,
– wykonanie w-w bitumicznych (wiążąca – 5cm i ścieralna – 4cm) na całej szerokości jezdni,
– wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m (lokalnie zwężone do 0,5m),
– wykonanie regulacji istniejących zjazdów kruszywem łamanym dostosowując je do nowej niwelety,
– odmulenie/odtworzenie istniejących rowów przydrożnych i przebudowa przepustów pod koroną drogi
Dodatkowo:
Istniejące przepusty pod koroną drogi zostaną wymienione na nowe żelbetowe o takich samych średnicach oraz długościach, przepusty zostaną zabezpieczone przyczółkami żelbetowymi. Zestawienie przepustów do przebudowy przedstawia się następująco:
– km 0+307 przepust o średnicy 80cm – długość 9mb
– km 1+008 przepust o średnicy 100cm – długość 9mb
– km 1+247 przepust o średnicy 80cm – długość 9mb
– km 1+520 przepust o średnicy 80cm – długość 10mb
– km 1+849,5 przepust o średnicy 80cm – długość 9mb
– km 2+215 przepust o średnicy 80cm – długość 8mb
Zaprojektowano bariery energochłonne o parametrach N2W2a na następujących odcinkach:
– str. prawa km 0+122 – 0+342 → 220mb
– str. prawa km 0+354 – 0+574 → 220mb
– str. prawa km 1+506 – 1+530 → 24mb
W celu ochrony zarówno krawędzi jezdni jak i skarpy po stronie napływowej zaprojektowano odcinki cieków liniowych za poboczem o szerokości 0,5m wykonanych z elementów prefabrykowanych zgodnych z KPED 01.03. Odcinki cieków liniowych:
– km 0+184 – 0+316 → 132mb
– km 0+455 – 0+520 → 65mb
Ponadto należy wykonać:
– Roboty pomiarowe, rozbiórkowe.
– Wykonanie regulacji zjazdów kruszywem łamanym, dostosowując je do nowej niwelety.
– Regulacja zjazdów z kostki brukowej.
– Wykonanie oznakowania zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu.
– Wymiana przepustów pod zjazdami (fi 50 – 60 szt. x 6 m) wraz ze ściankami prefabrykowanymi.
– Karczowanie zakrzaczeń i podcinka gałęzi na całej długości drogi.
– Ścinanie i karczowanie pniaków – 11 szt.
– Nasadzenia zastępcze w ilości 11 szt. – gatunek lipa (sadzonki na wys. 1 m muszą posiadać min. 5 cm obwodu)
– Ustawienie krawężnika zaniżonego na ławie betonowej 15x30 cm na odcinku od 0+005 do km 0+065 po prawej stronie
droga gminna nr 108357L na odcinku 380mb
– 4cm w-wa ścieralna z BA (AC11S), wg WT-2 2016
– 5cm w-wa wiążąca z BA (AC11W), wg WT-2 2016
– 20cm w-wa podbudowy z kruszywa 0-31, wg WT-4 2014
– 22cm w-wa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2
Opis:
– rozbiórka istniejącej konstrukcji drogi z płyt drogowych 3x1(lokalnie 3x1,5m)
– wykonanie nowej konstrukcji jezdni o szerokości 3,5m (lokalnie 5m na mijankach). składającej się z:
o wykonanie koryta o głębokości 40cm wraz z jego profilowaniem i zagęszczeniem
o wykonanie w-wy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 22cm,
o wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 o gr. 20cm
o w-wy wiążącej AC11W grubości 5cm
o w-wy ścieralnej AC11S grubości 4cm
– wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m (lokalnie zwężone do 0,5m),
– wykonanie regulacji istniejących zjazdów kruszywem łamanym dostosowując je do nowej niwelety,
Ponadto należy wykonać:
– Roboty pomiarowe, rozbiórkowe.
– Wykonanie regulacji zjazdów kruszywem łamanym, dostosowując je do nowej niwelety.
– Wykonanie oznakowania zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu.
– Karczowanie zakrzaczeń i podcinka gałęzi na całej długości drogi.
– Ścinanie i karczowanie pniaków – 4 szt.
Szczegółowy opis zamówienia zawierają materiały do zgłoszenia robot budowlanych będących załącznikiem nr 1 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-07 12:00
Po zmianie:
2023-12-11 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-07 12:15
Po zmianie:
2023-12-11 12:15
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.