eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Benedyktyńskiej wraz z rozbudową mostu. Przebudowa drogi gminnej nr 340498 W ul. Marii Skłodowskiej - Curie w Pułtusku.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Benedyktyńskiej wraz z rozbudową mostu. Przebudowa drogi gminnej nr 340498 W ul. Marii Skłodowskiej – Curie w Pułtusku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pułtusk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377907

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 41

1.5.2.) Miejscowość: Pułtusk

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@pultusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Benedyktyńskiej wraz z rozbudową mostu. Przebudowa drogi gminnej nr 340498 W ul. Marii Skłodowskiej – Curie w Pułtusku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bfb0dc1-902f-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057291/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Przebudow odcinka drogi gminnej ul. Benedyktyńskiej wraz z rozbudową mostu. Przebudowa drogi gminnej nr 340498W ul. Marii Skłodowskiej -Curie w Pułtusku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.pultusk.pl/kategorie/90-zamowienia-publiczne-w-formie-przetargu?lang=PL

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.pultusk.pl/kategorie/90-zamowienia-publiczne-w-formie-przetargu?lang=PL
https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - środek komunikacji do składania ofert
zzp@pultusk.pl - pozostała korespondencja prócz w/w

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania i odpowiedzi należy kierować drogą mailową na adres zzp@pultusk.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru i/lub nazwy postępowania). Wielkość załączonego do pojedynczej wiadomości pliku nie może przekraczać 30 MB. Pytania mogą być kierowane również przez Platformę Przetargową Gminy o której mowa poniżej.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Specyfikacja połączenia
Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Pułtusk: https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Pułtusk: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Pułtusk.
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
5. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.34.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkę istniejących nawierzchni, roboty ziemne, wykonanie nawierzchni jezdni i chodników, wykonanie oznakowania drogowego, wykonanie balustrad mostowych, uporządkowanie placu budowy i uporządkowanie terenu przyległego.
Przekrój odcinka ma charakter jednojezdniowy, przeznaczony do ruchu w obu kierunkach. Po zachodniej stronie mostu jezdnia ma nawierzchnię asfaltową i chodniki z kostki betonowej. Po wschodniej stronie obiektu mostowego jezdnia posiada nawierzchnię z kostki granitowej i chodniki z płyt granitowych z opaskami z kostki granitowej. Ulica odwadniana jest do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez wpusty deszczowe zlokalizowane przy krawężnikach ul. Benedyktyńskiej. Istniejący na odcinku (od km 0+010 do km 0+038) most jest obiektem jednoprzęsłowym o schemacie statycznym belki wolnopodpartej przeprowadzającym ruch nad Kanałem „A”. Konstrukcję nośną obiektu stanową belki stalowe IPE 550 wraz z żelbetową płyta zespalającą. Przyczółki wykonane zostały w postaci pełnościennych ścian, z podwieszonymi do nich skrzydłami, przytrzymującymi nasyp na dojazdach do obiektu. Ściany przyczółków posiadają oblicówkę kamienną. Całkowita długość obiektu mostowego ze skrzydłami wynosi 25,60 m. Rozpiętość przęsła 10,80 m. Kąt przecięcia osi drogi z osią cieku wynosi około 85º. Na płycie pomostu występuje nawierzchnia bitumiczna o grubości 20 cm. Obiekt posiada dwustronne, wąskie ciągi pieszo-rowerowe o nawierzchni bitumicznej i szerokości około 0,5 m. Na krawędzi wsporników chodnikowych znajdują się balustrady stalowe.
W ramach realizacji należy wykonać przebudowę nawierzchni jezdni o długości 48 m i szerokości 6,0 m wraz z obustronnymi chodnikami od 2,5 do 4,5 m oraz przebudowę prowadzących w kierunku Al. Wiktora Gomulickiego schodów. Geometria ulicy pozostaje niezmieniona. W ramach rozbudowy mostu należy wykonać rozbiórkę istniejącego przęsła zespolonego wraz z wyposażeniem, rozbiórkę nawierzchni na dojazdach chodników, schodów betonowych i umocnień skarp rzeki. Parametry techniczne rozbudowywanego obiektu mostowego: długość całkowita ze skrzydełkami 25,61 m, szerokość całkowita 12,46 m, całkowita długość ustroju 13,30 m, światło pionowe ok. 3,53 m, światło poziome 10,80 m (równe światłu mostu). Należy wykonać przekrój zespolony mostu w postaci: belek stalowych IPE 550 zespolonych płytą żelbetową grubości 18 cm, konstrukcji obiektu wbetonowanej w żelbetowe poprzecznice na istniejących przyczółkach, nowych wsporników dostosowanych do projektowanej szerokości ciągu pieszego na górze skrzydełek Należy wykonać ławę żelbetową odciążającą skrzydełka, płyty przejściowe o grubości 35 cm i długości 4 m ze spadkiem 10 % na chudym betonie o grubości 10 cm, oparte na nowym wsporniku żelbetowym z betonu C25/30 i zbrojone stalą A-IIIN. Zgodnie z dokumentacją projektową należy wkleić kotwy stalowe oraz wyciągnąć izolację z papy termozgrzewalnej gr. 5 mm na górze płyty przejściowej na długości 1 m. Pozostałe elementy należy zabezpieczyć izolacją cienką. Nawierzchnię jezdni obiektu mostowego należy wykonać z kostki granitowej, krawężniki z kamienia i betonu. Most należy wyposażyć w ochronną, ozdobną balustradę, zamontowaną na gzymsie żelbetowym wysokości 1,1 m. oraz wykonać dwie pary schodów skarpowych z poręczą (od strony górnej wody i dolnej).

UWAGA: W dokumentacji projektowej:
1) wskazano wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej, należy je wykonać następująco: od strony ul. 3 Maja – kostka betonowa, od strony ul. Rynek – kostka granitowa.
2) nastąpiła rozbieżność odnośnie konstrukcji mostu dotycząca poprzecznic, które należy wykonać z ceownika C240.
Odwodnienie przebudowywanego odcinka realizowane będzie poprzez istniejącą sieć kanalizacji deszczowej. Inwestycja zakłada utrzymanie istniejącego systemu odwodnienia wraz z jego usprawnieniem poprzez nadanie nawierzchni jezdni odpowiednich spadków oraz równości podłużnej i poprzecznej. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu i technologii przeprowadzenia przebudowy przedmiotowego odcinka kanalizacji deszczowej przy zachowaniu parametrów sieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona dokumentacja -załącznik Nr 1 do SWZ oraz istotne postanowienia umowy – załącznik Nr 2a, 2b (projekty umów) do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Przebudowa drogi gminnej nr 340498W ul. Marii Skłodowskiej - Curie w Pułtusku:
Zakres prac obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkę istniejących nawierzchni, roboty ziemne, przebudowę studni wpustowych kanalizacji deszczowej, przebudowę nawierzchni jezdni, poboczy, chodników, wykonanie zjazdów, zagospodarowanie powierzchni biologicznie czynnej, wykonanie oznakowania drogowego, uporządkowanie placu budowy i terenu przyległego.
Ulica Marii Skłodowskiej-Curie jest drogą przelotową o charakterze jednojezdniowym, przeznaczonym do ruchu w obu kierunkach. Długość odcinka objętego inwestycją wynosi 504,37 m. Ulica posiada jednostronny chodnik o szerokości 2,0 m z kostki betonowej (504,37 m). Po drugiej stronie odcinka na całej długości występuje zieleniec (504,37 m). Ulica posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości 6,0 m, obustronnie ograniczoną krawężnikami. Zjazdy na posesje przyległe do drogi mają nawierzchnie utwardzone betonowe, lokalnie nieutwardzone. W km 0+055 znajduje się skrzyżowanie 3 wlotowe z odnogą ul. Marii Skłodowskiej-Curie. Ulica jest oświetlona i odbywa się nią komunikacja autobusowa (2 przystanki autobusowe znajdujące się na pasie ruchu). System odwadniania nie funkcjonuje prawidłowo - dwuspadowy przekrój poprzeczny i wystające krawężniki (po obu stronach drogi) uniemożliwiają spływ wody z jezdni. Nieliczne studnie wpustowe nie zbierają należycie wody opadowej.
Przebudowa odcinka obejmuje wykonanie jezdni asfaltowej o długości 504,37 m i szerokości 6,0 m z jednostronnym chodnikiem z kostki betonowej o szerokości 2,0 m (po południowej stronie drogi) i poboczem z kruszywa o szerokości 0,75 m (po stronie północnej). Za poboczem na szerokości 2,0 m zaprojektowano zieleniec, utwardzony kratą trawnikową na podbudowie przepuszczalnej. Zjazdy na posesje przyległe do drogi należy wykonać z kostki betonowej. Należy przebudować istniejące elementy kanalizacji deszczowej wspomagające powierzchniowy system odwodnienia drogi. Jezdni należy nadać jednospadowy przekrój poprzeczny, umożliwiający spływ wody przez pobocze na powierzchnię biologicznie czynną, którą na szerokości 2,0 m od krawędzi pobocza należy wykonać na podbudowie przepuszczalnej, w wyniku czego nastąpi naturalna infiltracja wody w grunt. W ramach zadania należy wymienić 4 istniejące studnie wpustowe - na studnie z kręgów betonowych o średnicy 500 mm wyposażone w ruszty żeliwne typu ciężkiego klasy D400. Przykanaliki należy wykonać z rur PVC o średnicy 200 mm.
Istniejące nawierzchnie utwardzone w rejonie inwestycji przeznaczone do przebudowy należy rozebrać i w ich miejsce wykonać zaprojektowane. Kostkę betonową/krawężniki nadające się do użytku – zdemontować. Powstały rozbiórkowy destrukt i kostkę betonową Wykonawca zobowiązany będzie przetransportować i przekazać Zamawiającemu w miejsce wyznaczone.
W ramach wydatków związanych z realizacją zadania należy uwzględnić wymianę naziemnych elementów infrastruktury technicznej wbudowywanej w pas drogowy takich jak wpusty żeliwne kanałów deszczowych, pokrywy studni oraz skrzynki i zasuwy wodociągowe (jeżeli konieczne).
Zamawiający dopuszcza zmianę typu materiału wykonywanych nawierzchni w stosunku do zaprojektowanych - przy zachowaniu wymaganych parametrów konstrukcji.
Zakres robót do wykonania w ramach zadania został opisany w projektach i przedmiarach robót. Niemniej jako nadrzędną należy traktować dokumentację techniczną (w szczególności projekty i specyfikacje) a dołączone przedmiary traktować należy jako pomocnicze w celu czytelnego wydzielenia zakresu robót do wykonania w ramach zadania.
Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z sytuacją faktyczną, w tym w szczególności ze stanem technicznym przedmiotowych dróg i infrastruktury, dokumentacją techniczną i warunkami lokalnymi, zgodnie z wymogami należytej staranności wykonania zadania.
Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).
Roboty należy realizować zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa oraz istotnymi postanowieniami umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona dokumentacja -załącznik Nr 1 do SWZ oraz istotne postanowienia umowy – załącznik Nr 2a, 2b (projekty umów) do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX , oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa w powyższym zakresie następujące warunki:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wykonał co najmniej :


• dla części 1 – Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Benedyktyńskiej wraz z rozbudową mostu:
wykonał jedną robotę budowalną polegającą na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie drogi/dróg/ulic wraz z obiektem mostowym oraz jedną robotę polegającą na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie obiektu mostowego o łącznej wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jako wykonanie roboty należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Protokołu odbioru końcowego robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego należytego wykonanie przedmiotu umowy.

• dla części 2 – Przebudowa drogi gminnej nr 340498W ul. Marii Skłodowskiej - Curie w Pułtusku:
wykonał dwie roboty budowalne polegające na remoncie, budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi/dróg/ulic o łącznej wartości minimum 700.000 zł brutto, z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jako wykonanie roboty należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Protokołu odbioru końcowego robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego należytego wykonanie przedmiotu umowy.

Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
- zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie;
- zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie;

b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi doświadczenie/uprawnienia budowlane tj.:

dla części 1 – Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Benedyktyńskiej wraz z rozbudową mostu:
• Kierownik budowy/robót (min. – 1 osoba) – wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń * oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego.
• Kierownik robót mostowych (min. – 1 osoba) – wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej * oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego.

dla części 2 – Przebudowa drogi gminnej nr 340498W ul. Marii Skłodowskiej - Curie w Pułtusku:
• Kierownik budowy/robót (min. – 1 osoba) – wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń * oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego.
*wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333, ze zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020r. poz. 220), które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunków, w zakresie poszczególnych części, (ust. 2.4 a i b) dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Jednakże, w zakresie poszczególnych części, warunek określony w ust. 2. pkt 4 ppk. a) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (oraz w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego) musi spełnić w całości jeden z Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy Wykonawca. Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej – wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
4. Dowody określające, czy wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych postaci:
- dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane – w przypadku gdy dokument został sporządzony w postaci elektronicznej,
- cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
5. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi Załącznik Nr 10 do SWZ.
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy - załącznik 3 do SWZ
Dokument potwierdzający wniesienie wadium
Pełnomocnictwo jeśli dotyczy - zgodnie z wymaganiami SWZ
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub inny właściwy rejestr - potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy (również Wykonawcy występujący wspólnie) jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać, za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w ofercie
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) - wzór zalącznik Nr 7 do SWZ
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy ) wzór załącznik Nr 6 do SWZ
W zakresie dokumentów składanych przez Wykonawcę który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polski, obowiązuje Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, w szczególności § 4 w/w rozporządzenia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, w wysokości :
w zakresie części I - 25 000,00 zł brutto
w zakresie części II – 15 000,00 zł brutto
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572),
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego 73 1020 1592 0000 2702 0276 3597 z dopiskiem „wadium ZZP.271.34.2023 – część ……….”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Gmina Pułtusk.
8. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Gminy Pułtusk. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.
9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 – 5 ustawy Pzp .
10. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowo opisane w projekcie umowy - załącznik nr 2a i 2b do SWZ, oraz zgodnie z ustawą Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.