Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00513933/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
- 2023/BZP 00527700/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-01
- 2024/BZP 00260381/01 - Wynik z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ul. Równa 14 w Gdańsku - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby schroniska dla bezdomnych mężczyzn w formule „zaprojektuj i wykonaj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533226
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00513933
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby schroniska dla bezdomnych mężczyzn przy ul. Równej 14 w Gdańsku w formie „zaprojektuj i wykonaj”.
2. Zakres robót obejmuje:
- opracowanie projektu techniczno-budowlanego wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, warunkami i zgodami, oraz decyzji pozwoleń na budowę lub zgłoszenia robót, jeżeli zakres jej realizacji tego wymaga.
- wykonanie wszelkich niezbędnych ekspertyz,
- wykonanie dokumentacji niezbędnej z punktu widzenia i wymogów producenta instalowanego urządzenia,
- uzyskanie ewentualnych odstępstw oraz wszelkich pozwoleń urzędowych,
- dostarczenie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznych,
- przyłączenie instalacji do wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- montaż konstrukcji wsporczych na dachu,
- wykonanie instalacji odgromowej, przetężeniową, zwarciowej, przeciwpożarowej, przeciwprzepięciową,
- montaż paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędnym okablowaniem o mocy do 45 kWp,
- wykonanie pośredniej rozdzielni zasilającej instalacje wraz z oprzyrządowaniem,
- montaż inwerterów wraz z okablowaniem i oprzyrządowaniem,
- dostarczenie oprogramowania monitorującego podstawowe parametry instalacji fotowoltaicznej
- uruchomienie instalacji wraz z czynnościami zawiadomienia i przyłączenia budynku do istniejącej sieci dystrybucji energii z podłączeniem nowego licznika dwukierunkowego dla zamontowanej instalacji fotowoltaicznej z uzyskaniem wymaganych zezwoleń i dokumentów.
- przeprowadzeniu rozruchu instalacji fotowoltaicznej
- przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów,
- zaprogramowaniu i uruchomieniu układu sterującego,
- opracowaniu instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
- bezpłatne usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym przy czym koszty materiałów eksploatacyjnych podczas sprawowania serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca instalacji,
- przeglądy instalacji zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń przy czym niezależnie od tego wymagane są minimum 2 przeglądy rocznie instalacji wykonane przez Wykonawcę w trakcie trwania gwarancji,
- usunięcie ewentualnych awarii. Wymagany czas reakcji na usunięcie awarii w ramach bezpłatnej usługi serwisowej w okresie gwarancyjnym – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Po zmianie:
1. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby schroniska dla bezdomnych mężczyzn przy ul. Równej 14 w Gdańsku w formie „zaprojektuj i wykonaj”.
2. Zakres robót obejmuje:
- opracowanie projektu techniczno-budowlanego wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, warunkami i zgodami, oraz decyzji pozwoleń na budowę lub zgłoszenia robót, jeżeli zakres jej realizacji tego wymaga.
- wykonanie wszelkich niezbędnych ekspertyz,
- wykonanie dokumentacji niezbędnej z punktu widzenia i wymogów producenta instalowanego urządzenia,
- uzyskanie ewentualnych odstępstw oraz wszelkich pozwoleń urzędowych,
- dostarczenie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznych,
- przyłączenie instalacji do wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- montaż konstrukcji wsporczych na dachu,
- wykonanie instalacji odgromowej, przetężeniową, zwarciowej, przeciwpożarowej, przeciwprzepięciową,
- montaż paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędnym okablowaniem o mocy 45 kWp z tolerancją ± 2%,
- wykonanie pośredniej rozdzielni zasilającej instalacje wraz z oprzyrządowaniem,
- montaż inwerterów wraz z okablowaniem i oprzyrządowaniem,
- dostarczenie oprogramowania monitorującego podstawowe parametry instalacji fotowoltaicznej
- uruchomienie instalacji wraz z czynnościami zawiadomienia i przyłączenia budynku do istniejącej sieci dystrybucji energii z podłączeniem nowego licznika dwukierunkowego dla zamontowanej instalacji fotowoltaicznej z uzyskaniem wymaganych zezwoleń i dokumentów.
- przeprowadzeniu rozruchu instalacji fotowoltaicznej
- przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów,
- zaprogramowaniu i uruchomieniu układu sterującego,
- opracowaniu instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
- bezpłatne usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym przy czym koszty materiałów eksploatacyjnych podczas sprawowania serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca instalacji,
- przeglądy instalacji zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń przy czym niezależnie od tego wymagane są minimum 2 przeglądy rocznie instalacji wykonane przez Wykonawcę w trakcie trwania gwarancji,
- usunięcie ewentualnych awarii. Wymagany czas reakcji na usunięcie awarii w ramach bezpłatnej usługi serwisowej w okresie gwarancyjnym – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Złożyć podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2. Złożyć podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym formularz cenowy który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
3. Wykonawca, który powierzył części zamówienia podwykonawcom podaje w złożonej ofercie:
a) nazwy podwykonawców, którym powierza części zamówienia, jeżeli są znani oraz nazwy tych części,
b) nazwy podwykonawców na których zasoby się powołuje oraz nazwy tych części.
4. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
5. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 18 ppkt. 2-4 SWZ.
6. Złożyć, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 17.6, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Po zmianie:
1. Złożyć podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2. Złożyć podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ZMODYFIKOWANY formularz cenowy który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
3. Wykonawca, który powierzył części zamówienia podwykonawcom podaje w złożonej ofercie:
a) nazwy podwykonawców, którym powierza części zamówienia, jeżeli są znani oraz nazwy tych części,
b) nazwy podwykonawców na których zasoby się powołuje oraz nazwy tych części.
4. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
5. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 18 ppkt. 2-4 SWZ.
6. Złożyć, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 6, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-06 12:00
Po zmianie:
2023-12-08 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-06 13:00
Po zmianie:
2023-12-08 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-04
Po zmianie:
2024-01-06
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup fabrycznie nowych pojazdów samochodowych
- Realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Ninja Park Przymorze" - zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023
- Usługi inżyniera kontraktu dla inwestycji: Roboty budowlane i prace konserwatorskie zabytkowych kamienic MAG w Gdańsku w celu stworzenia odpowiednich warunków do prowadzenia działalności kulturalnej
- Dostawa sprzętu oświetleniowego oraz nagłośnieniowego na potrzeby Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.
- Dostawę odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej za pomocą aparatu Luminex 200/Luminex 3D dla UCK.
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- "Zagospodarowanie części działki nr 28/2 w Tuszynkach polegające między innymi na rekultywacji składowiska"
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Budowa zbiornika przeciwpożarowego oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.