Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi rowerowej w śladzie dawnej bocznicy kolejowej na odcinku
od ul. Przędzalnianej do ul. Milionowej z łącznikiem do Al. Piłsudskiego – II części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi rowerowej w śladzie dawnej bocznicy kolejowej na odcinkuod ul. Przędzalnianej do ul. Milionowej z łącznikiem do Al. Piłsudskiego – II części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-738c977e-92ba-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025416/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Budowa układu dróg rowerowych na terenie miasta tj. m.in.: Budowa drogi rowerowej od al. Piłsudskiego przy ul. Targowej do al. Piłsudskiego przy ul. Paryskiej oraz ul. Niciarnianej - Koci szlak.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu pn: „Budowa drogi rowerowej w śladzie dawnej bocznicy kolejowej na odcinku od ul. Przędzalnianej do ul.Milionowej z łącznikiem do Al. Piłsudskiego – II części” (Nr sprawy ZIM-DZ.2620.57.2022) przeprowadzonym w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty W związku z czym, w dniu 26.07.2022 r. na stronie ZIM ukazała się informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym. Powyższe zgodnie z Art. 305 pkt.2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.) dało możliwość wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki, ponieważ warunki określone w zamówieniu pierwotnym Nr ZIMDZ.2620.57.2022 nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZIMDZ.2620.57.2022
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.80.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4829268,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej i chodnika na odcinku od ul. Fabrycznej do Al. Śmigłego-Rydza, w tym wykonanie przejazdu rowerowego i przejścia dla pieszych przez ul.Przędzalnianą, budowa oświetlenia, odwodnienia, montaż elementów małej architektury, nasadzenia.Dla części: I zakres inwestycji obejmuje:
- roboty przygotowawcze (w tym wycinka kolidujących krzewów),
- rozbiórka istniejących nawierzchni, krawężników obrzeży i torów kolejowych,
- zdjęcie warstwy humusu,
- wykonanie korytowania pod zaprojektowane nawierzchnie: chodnik, ścieżka rowerowa, zjazd indywidualny;
- ustawienie obrzeży, krawężników i oporników na ławach betonowych,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych zaprojektowanych nawierzchni,
- rozłożenie humusu wraz z obsianiem trawą,
- regulacja wysokościowa studni, zasuw, włazów itp. w obrębie nawierzchni drogowych i zieleńców,
- roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, instalacyjne
roboty elektrotechniczne,
- instalowanie sygnalizacji drogowej,
- roboty związane z organizacją ruchu (oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, elementy bezpieczeństwa ruchu);
- renowacja szlabanu przy ul. Przędzalnianej,
- montaż mebli miejskich, barier, ściany oporowej,
- wykonanie skarpy
- roboty wykończeniowe,
- wykonanie nasadzeń,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1158117,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej i pieszo-rowerowej na odcinku od Al. Śmigłego-Rydza do ul. Milionowej z odnogą do al. Piłsudskiego, w tym remont ul. Do Folwarku, budowa oświetlenia, odwodnienia, montaż elementów małej architektury, nasadzenia.Dla części: II zakres inwestycji obejmuje:
- roboty przygotowawcze (w tym wycinka kolidujących krzewów),
- rozbiórka istniejących nawierzchni, krawężników obrzeży i torów kolejowych,
- zdjęcie warstwy humusu,
- wykonanie korytowania pod zaprojektowane nawierzchnie: chodnik, ścieżka rowerowa, ścieżka pieszo-rowerowa, zjazd indywidualny;
- ustawienie obrzeży, krawężników i oporników na ławach betonowych,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych zaprojektowanych nawierzchni,
- rozłożenie humusu wraz z obsianiem trawą,
- regulacja wysokościowa studni, zasuw, włazów itp. w obrębie nawierzchni drogowych i zieleńców,
- roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, instalacyjne
roboty elektrotechniczne,
- roboty związane z organizacją ruchu (oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, elementy bezpieczeństwa ruchu);
- montaż mebli miejskich, barier
- wykonanie skarpy
- roboty wykończeniowe,
- wykonanie nasadzeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 3671150,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Wykonawca zaproszony do negocjacji złożył ofertę dla części 1 z ceną przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 1: kwotę w wysokości 1 424 484,58 PLN, a cena oferty złożonej przez Wykonawcę „JAGEZ” Firma Transportowo-Usługowa Zdzisław Jagiełło, wynoiła dla części 1: 4 535 538,36 PLN.
W dniu 17.11.2022 r. Zamawiający przesłał Wykonawcy prośbę o zajęcie stanowiska ws. ewentualnego zmniejszenia ceny oferty.
Dnia 21.11.2022r. Wykonawca przesłał swoje stanowisko, w którym zaoferował za wykonanie zamówienia cenę dla części 1: 4 399 472,22 PLN.
Zamawiający nie zaakceptował zaoferowanej ceny, tym samym strony nie doszły do porozumienia, a umowa na realizację zamówienia nie została zawarta.
Zgodnie z art. 255 pkt 8) Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Z uwagi na powyższe postępowanie należało unieważnić
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4399472,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4399472,22 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Wykonawca zaproszony do negocjacji złożył ofertę dla części 2 zamówienia z ceną przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 2: kwotę w wysokości 4 421 424,70 PLN, a cena oferty złożonej przez Wykonawcę „JAGEZ” Firma Transportowo-Usługowa Zdzisław Jagiełło, wynosiła dla części 2: 10 770 336,63 PLN.
W dniu 17.11.2022 r. Zamawiający przesłał Wykonawcy prośbę o zajęcie stanowiska ws. ewentualnego zmniejszenia ceny oferty.
Dnia 21.11.2022r. Wykonawca przesłał swoje stanowisko, w którym zaoferował za wykonanie zamówienia cenę dla części 2: 10 447 226,54 PLN.
Zamawiający nie zaakceptował zaoferowanej ceny, tym samym strony nie doszły do porozumienia, a umowa na realizację zamówienia nie zostałą zawarta.
Zgodnie z art. 255 pkt 8) Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Z uwagi na powyższe postępowanie należało unieważnić
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10447226,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10447226,54 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 131
- Usługi utrzymania ciągłości drukowania, serwisu i zapewnienie funkcjonowania urządzeń drukujących na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Remont sanitariatów w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana w Łodzi
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi
- Dostawa oprogramowania biurowego w ramach I wyposażenia dla CBZC
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach I wyposażenia CBZC
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa przepustu drogowego na ul. Kresowej na potoku Bełczak w Wojcieszowie
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 126 w Jaczkowie
- Wykonanie robót remontowych polegających na utwardzeniu powierzchni gruntu wraz z wyznaczeniem 10 stanowisk parkingowych (w tym dla osób niepełnosprawnych) i stojaków dla rowerów p.n. EKO-PARKING (II)
- Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Stanin
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.