eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik › "Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-12-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-527775ec-9363-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00533056

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na „platformazakupowa.pl”, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer, d. w³±czona obs³uga JavaScript, e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f. Szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: 1/.zip, 2/.7Z. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie jest Powiat ¦widnicki w ¦widniku reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w ¦widniku, Mog± siê Pañstwo z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:listownie na adres: Starostwo Powiatowe w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040, poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl, telefonicznie: 81 468-71-01,
b. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: listownie na adres: Powiat ¦widnicki w ¦widniku ul.Niepodleg³o¶ci 13, 21-040 ¦widnik, poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl
c. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Pzp oraz akty wykonawcze to tej¿e ustawy,ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
d. Okres przechowywania danych Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zam publ przetwarzane bêd± przez okres 4 lata: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
e. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
▪ Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
▪ Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± Pzp
▪ Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Powiat zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
f. Przekazywanie danych poza EOG W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie e ppkt 2).
g. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej; prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego praw, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y siê skontaktowaæ z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte s± w punktach a i b.
h. Obowi±zek podania danychPodanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) I czê¶æ zamówienia – „Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku”, które obejmuje:
• ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
• ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego
• ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci i/lub posiadanego mienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd)”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II czê¶æ zamówienia – „Ubezpieczenie maszyn, urz±dzeñ i sprzêtu budowlanego od uszkodzeñ”

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd)”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) III czê¶æ zamówienia – „Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku (ubezpieczenie komunikacyjne)”, które obejmuje:
• Obowi±zkowe ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody wyrz±dzone ruchem tych pojazdów (OC p.p.m.)
• Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powsta³e w zwi±zku z ruchem pojazdów na terenie pañstwa nale¿±cych do Systemu Zielonej Karty, a niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezsk³adkowe, je¶li wykonawca takie posiada)
• Ubezpieczenie auto-casco (AC)
• Ubezpieczenie assistance pojazdów (ASS)
• Ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezsk³adkowe, je¶li wykonawca takie posiada)
• Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków (NNW).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (Kd)”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) O udzielenie zamówienia w ramach I, II i III czê¶ci zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿szy warunek udzia³u w postêpowaniu, w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
a) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 112 ust. 2 pkt. 2 i art 114 ustawy, dotycz±ce posiadania odpowiedniego o zezwolenia, licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia us³ug ubezpieczeniowych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Posiadanie przez Wykonawcê zezwolenia na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2023 r. poz. 656 z pó¼n. zm.). W przypadku gdy Wykonawca rozpocz±³ dzia³alno¶æ przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 59, poz. 344 z pó¼n. zm.) wymagane jest posiadanie zezwolenia Ministra Finansów na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia ryzyk bêd±cych przedmiotem zamówienia* (nie dotyczy ubezpieczeñ obowi±zkowych);
2) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 11.1) SWZ – za³±czniki nr 3 i 4 do SWZ
3) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
5) Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 15.4 pkt 3) lit c) i pkt 4) SWZ, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie - w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57
z pó¼n. zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy,
z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zam przew mo¿liwo¶æ dokonania zmian post zawartej umowy w spr zam pub w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wyk, we wszystkich przyp przewidzianych art. 455 ustawy pzp oraz w przypadku:zmiany o charakt
pr, tj.: z powszechnie obow przepisów prawa, w szczeg kc oraz przepisów o dz. ubezp, które bêd± mia³y wp³yw na kszta³t
war stanowi podst udzielanej ochr ubezp - w zakresie, w jakim zmiany te dot bêd± niniejszej umowy lub wynikaj±cych z niej
umów ubezp, zmiany przep pr m/nar, które zobow bêdzie wdro¿yæ RP, w tym organy jej adm sam, je¶li Zam bêdzie zobow
uwzglêdniæ je w umowie zawartej przed tak± zmian±, wydanie decyzji, uchwa³, postanowieñ, rozstrzygniêæ, orzeczeñ,
wyroków itp. przez upr organy, które bêd± zobowi±zywa³y Zam do zmiany zawj umowy lub wynikaj±cych z niej umów ub,
inne zmiany o charak pr, je¶li powstanie obowi±zek ich wdro¿enia, w zakr w jakim zmiany te dot bêd± niniejszej umowy lub
wynik z niej umów ub; zmiany pod zakresu zam, tj.:utworzenia przez Zam nowych podm, w tym wyodrêbnionych z podm
dotychczas objêtych zamówieniem lub powsta³ych w wyniku ich po³±czenia, restrukturyzacji, przekszta³cenia, po³±czenia,
podzia³u, komercjalizacji lub zmiany formy pr podm objêtych zam, rozwi±zania podm objêtego zam; w przypadku zm formy
prawnej podm obj zam, szczególnie w zw z ich przekszta³ceniem w spó³kê pr hand, nowopowsta³y pod lub upowa¿niony
przez niego Zam winien wyraziæ pisemnie wolê kont umów ubezp w ci±gu 30 dni, a Wyk wyrazi zgodê na przen praw z
umów na nowy podmiot, pod warunkiem, ¿e nowy podmiot bêdzie posiada³ anal profil dzia³alno¶ci, jak przed zmian± i nie
ulegn± zmianie zabezp przeciwpo¿ i przeciwkr; w przypadku braku pisemnego potw woli kont ubezp uwa¿a siê, ¿e um
ubezp wygas³a z dniem zmiany formy pr, a Wyk dokona zwrotu sk³adki za niewykorzystany okres ubezp zgodnie z
przepisami Kc i zasadami roz okre¶ w niniejszej umowie; zmiany przedm zakresu zam, tj.: wzrostu albo spadku ilo¶ci lub
warto¶ci przedm ubezpi ubezp sys sum st (wzrostu albo spadku SU zwiêkszenia SU w zwi±zku z modernizacj± przedmiotu
ubezpi, przeprowadzonymi inwest, adaptacj±, rozbudow± itp.zmiany wysoko¶ci su, wynikaj±cej ze zobowi±zañ Zam
zaci±gniêtych po zawarciu umowy,zmiany wysoko¶ci sg, wynikaj±cej ze zobowi±zañ Zam zaci±gniêtych po zawarciu
umowy, zmiany wyk dzia³ i konieczno¶ci objêcia zmiany tej ochr ubezp, rozsz zakresu ubezp w przypadku ujawnienia siê
b±d¼ powstania nowego ryzyka ubezp, nieprzewidzianego lub pominiêtego w swa i konieczno¶ci zawarcia nowego rodzaju
ubezp,modyfikacji zakr ochr ubezp, w tym w zwi±zku ze zobow Zam zaci±gniêtymi po zawarciu umowy, wyczerpania su w
ubezp systemem p ryz lub lim odszkodow w kl i innych warunkach umowy ubezp oraz wyczerpania s.g. b±d¼ podlimitów
odszkod w ubezp oc i konieczno¶ci ich uzupe³nienia; zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wyk, je¶li zmiany opisane w pkt.
1.1-1.3 bêd± mia³y wp³yw na wysoko¶æ tego wynagr: proporcj zwiêkszenie wynagrodzenia Wyk, z uwzgl postanowieñ kl aut
pokr lub zwrot przez Wyk sk³adki za niewykorzystany okr ubezp, zgodnie z zas rozl okre¶lonymi w niniejszej umowie - w odn
do zmian zwi±zanych ze wzrostem lub spadkiem su, odpowiednie zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagr Wyk w pozosta³ych
przyp, w szczeg odnosz siê do uzup su lub sg, lub limitów odszk oraz do zwiêkszenia lub zmniejszenia wielko¶ci
ryzyka;warto¶æ zmiany wynagrodzenia Wyk musi byæ ekwiwalentna do jego ¶wiadczenia wzglêdem Zam; zwiêkszenie
wynagrodzenia nale¿nego Wyk w przypadkach okre¶lonych w pkt. pow.nie nast±pi, je¶li Wyk zrezygnuje ze wzrostu tego
wynagrodzenia.Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê i jego akcept
– w odn do zmian opisanych w pkt. 1.3 - przez drug± Stronê, wraz ze sporz pisemnego aneksu do umowy (z zast post
zawartych w pkt.oraz z uwzglêdnieniem oblig warunków ubezp i przyjêtych fak post dod Zmiana post umowy mo¿e nast±piæ
przez wydanie polisy lub innego dok ubezp albo pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na „platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1) Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, okre¶la obowi±zek zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób
wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie czynno¶ci podpisywania dokumentów
ubezpieczeniowych takich jak: polisy, aneksy, certyfikaty, noty pokrycia (obowi±zek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te
bêd± wykonywane samodzielnie i osobi¶cie przez osoby fizyczne prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w postaci tzw.
samozatrudnienia, jako podwykonawcy).
2) Szczegó³owy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nianiaprzez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ,
rodzaju czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o
pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia zawarte s± w
projekcie umowy.
3) Wykonawca nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni od zawarcia umowy przedstawi Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o ilo¶ci osób
zatrudnionych na podstawie umowy o pracê przy wykonaniu zamówienia, wraz z o¶wiadczeniem o prawdziwo¶ci i
aktualno¶ci przekazanych danych. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo kontroli, czy o¶wiadczenie Wykonawcy
odzwierciedla stan faktyczny. Szczegó³owe zasady kontroli okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik do niniejszej SWZ.
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, o których mowa 􀀀w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach 􀀀w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych
ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497 ze zm.). Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym
zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.