eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzewo › "miniPAKT - Gminna pracownia komputerowa"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„miniPAKT – Gminna pracownia komputerowa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakrzewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kujańska

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-424

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzewo.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzewo.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zakrzewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„miniPAKT – Gminna pracownia komputerowa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3ea43b3-8902-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011039/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „miniPAKT – Gminna pracownia komputerowa”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Konkurs grantowy „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe” wspófinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-EU

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510544

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPZ.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia multimedialnego do przestrzeni multimedialnej w ramach grantu
realizowanego w ramach konkursu grantowego „miniPAKT – gminne pracownie
komputerowe” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-EU oraz dostawa wyposażenia multimedialnego/ dydaktycznego do przestrzeni robotycznej i programowania w ramach grantu realizowanego w ramach konkursu grantowego „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-EU Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu multimedialnego i dydaktycznego w ilościach i o parametrach odpowiadających charakterystyce
ilościowo-technicznej szczegółowo opisanej w SWZ.
Oferowany przez Wykonawcę sprzęt powinien być produktem wysokiej jakości, musi być
fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad materiałowych i prawnych oraz musi spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jakościowych określonych w tabeli. Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu Zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami
i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy. Wraz z każdym sprzętem Wykonawca dostarczy:
a) instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski,
b) nośniki, na których utrwalono oprogramowanie (jeżeli dotyczy),
c) licencje do oprogramowania – jeśli są wymagane. Po dostawie sprzętu pod adres wskazany przez Zamawiającego, powinien on być gotowy do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń),
oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy
materiałów zużywalnych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie ma wątpliwości co do tego, że między dokumentami postępowania zachodzą rozbieżności, co w konsekwencji skutkuje tym, że postępowanie jest obarczone wadą tzw. nieusuwalną, bowiem nie usunięto jej na etapie składania ofert, natomiast usunięcie jej na tym etapie postępowania jest niemożliwe, przez co doszło do naruszenia art. 16 pkt 2 ustawy p.z.p. Ponadto, zgodnie z dokumentami postępowania sprzęt o określonym rodzaju, opisanych parametrach i w konkretnej ilości – zgodnie z treścią SWZ i Formularzem Ofertowym – stanowił Przedmiot umowy opisany we wzorcu umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Zważając, zaś na wskazaną wadę tych dokumentów należy stwierdzić, że skutkuje ona niemożnością zawarcia ważnej umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Jest tak, ponieważ występuje nierozerwalny związek przyczynowo-skutkowy między wadą postępowania a niemożnością zawarcia ważnej umowy. Mając na uwadze wszystkie okoliczności dotyczące niniejszego postępowania nie ma wątpliwości co do tego, że jest ono obarczone wadą o charakterze realnym, bezwzględnie nieusuwalnym i negatywnie rzutuje na ważność umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.