eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Wyposażenie szkół zawodowych powiatu iławskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie szkół zawodowych powiatu iławskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Andersa 2 A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48896490742

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ilawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/spilawa/public/postepowanie?postepowanie=55270078

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie szkół zawodowych powiatu iławskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af0619e5-71a1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026076/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Wyposażenie szkół zawodowych powiatu iławskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 09 – „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działania 09.03 – „Infrastruktura edukacyjna”, Poddziałania 09.03.01 Infrastruktura kształcenia zawodowego”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136754,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 1- SPRZĘT KOMPUTEROWY - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów wraz oprogramowaniem systemowym, szafy rack, oprogramowania biurowego oraz pamięci RAM,
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31213300-5 - Szafy kablowe

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

48991000-1 - Pakiety oprogramowania arkuszy kalkulacyjnych

30236113-7 - Synchroniczna pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (SDRAM)

4.5.5.) Wartość części: 21089,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) część 2 - SPRZĘT PREFYFERYJNY - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu peryferyjnego w szczególności routery, switche, szafy rack, mikrofony, głośniki, słuchawki, aparaty fotograficzne, projektor, czytniki kodów, kalkulatory myszki komputerowe oraz oprogramowanie graficzne oraz antywirusowe
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 2,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

30141200-1 - Kalkulatory biurkowe

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38652100-1 - Projektory

32341000-5 - Mikrofony

32342100-3 - Słuchawki

32342412-3 - Głośniki

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

4.5.5.) Wartość części: 84080,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) część 3 - PRACOWNIA GASTRONOMICZNA - SPRZĘT AGD - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD do wyposażenia pracowni gastronomicznej dla Zespołu Szkół w Lubawie obejmujące w szczególności: miksery, blendery, patelnie, garnki, formy, gofrownice, maty silikonowe, czajniki, lodówkę itp.
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 3,

4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39711211-1 - Miksery kuchenne

39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki

39711200-1 - Roboty kuchenne

39711350-7 - Gofrownice

38412000-6 - Termometry

39221180-2 - Naczynia do gotowania

39221160-6 - Tacki

42214110-3 - Grille

4.5.5.) Wartość części: 31584,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający stwierdził, iż zaoferowana przez Wykonawcę w postępowaniu kwota za realizację zamówienia 80 074,65 zł, przewyższa środki, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 26.500,00 zł. Zamawiający po analizie stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia z kwoty 26 500,00 zł brutto do kwoty z oferty najwyżej ocenionej, tj.: 80 074,65 zł brutto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139386,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139386,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139386,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13P SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ DPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-284-59-62

7.3.3) Ulica: ul. Międzyleska 2-4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139386,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47273,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47273,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47273,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13P SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ DPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-284-59-62

7.3.3) Ulica: ul. Międzyleska 2-4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47273,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.