eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › "¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego oraz us³ug pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie P³ywalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie"



Og³oszenie z dnia 2023-12-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego
oraz us³ug pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie
P³ywalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Lubaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900690

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166328010

1.5.8.) Numer faksu: 166321191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.lubaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lubaczow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego
oraz us³ug pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie
P³ywalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5401195d-9357-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00532516

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00104551/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie P³ywalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie (kryta p³ywalnia), ul. Mjr. Hubala 21, 37-600 Lubaczów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5401195d-9357-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
Udzia³ Wykonawcy w postêpowaniu, w tym z³o¿enie oferty, wymaga posiadania przez Wykonawcê:
1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, o którym mowa w ustawie 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1797) lub;
2) podpisu (profilu) zaufanego, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070) lub;
3) podpisu osobistego (e-dowodu), o którym mowa w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 671).
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce„Formularz

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administrator danych
Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Urz±d Miasta Lubaczowa reprezentowany przez Burmistrza Miasta Lubaczowa z siedzib±: ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów.
2. Inspektor Ochrony Danych
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Magda Fusiñska. Mo¿na siê z nim kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania Pañstwa danych osobowych oraz korzystania z przys³uguj±cych Pañstwu praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem mo¿na siê kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
- listownie na adres: ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów
- przez e-mail: iod@um.lubaczow.pl
3. Cele przetwarzania danych osobowych
Administrator bêdzie przetwarzaæ Pañstwa dane osobowe w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia, którego warto¶æ jest równa lub przekracza kwotê 130 000 z³ netto w trybie podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 na wykonanie us³ugi polegaj±cej na: „¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego oraz us³ug pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie P³ywalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie”. A w przypadku wy³onienia wykonawcy w celu realizacji umowy oraz dochodzenia ewentualnych roszczeñ i obrony przed roszczeniami.
4. Podstawa prawna przetwarzania Pañstwa danych osobowych
Administrator bêdzie przetwarzaæ dane osobowe podane w ofercie z³o¿onej przez Pañstwo, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w zwi±zku z:
- ustaw± z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych;
- ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
- ustaw± z dnia 29 wrze¶nia 1994 roku o rachunkowo¶ci
- Regulaminem Udzielania Zamówieñ Publicznych w Urzêdzie Miejskim w Lubaczowie.
W zakresie danych dotycz±cych wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych (art. 10 RODO) w sytuacji ¿±dania przez Zamawiaj±cego przedstawienia dowodów na potwierdzenie podstaw do braku wykluczania w zwi±zku z art. 108, 124 ust. 1, art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Wskazane dane bêd± równie¿ przetwarzane w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej do up³ywu terminu na ich wniesienia w zwi±zku z art. 18 ust. 6 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
W przypadku wy³onienia wykonawcy dane osobowe osób fizycznych, bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do zawarcia umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz± lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dotycz±, przed zawarciem umowy), za¶ dane pracowników, wspó³pracowników Wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronê trzeci±) w celach kontaktowych dotycz±cych przes³ania oferty, komunikacji z potencjalnym Zleceniobiorc±, w celu nawi±zania wspó³pracy, podjêcia czynno¶ci przed zawarciem umowy, a tak¿e czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy. Na tej podstawie bêdziemy równie¿ przetwarzaæ Pañstwa dane w zwi±zku z obron± przed ewentualnymi roszczeniami.
5. ¬ród³o i kategorie przetwarzania
Pañstwa dane osobowe zosta³y pozyskane od Oferenta bior±cego udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego warto¶æ jest równa lub przekracza kwotê 130 000 z³ netto. Mog± to byæ dane osobowe: imiê i nazwisko, pe³niona funkcja, stanowisko, nazwê i adres firmy/instytucji, któr± Pañstwo reprezentuj±, numer telefonu, adres e-mail, numer uprawnieñ zawodowych,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.III.271.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia bêdzie „¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego oraz us³ug pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie P³ywalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie”, ul. Mjr. Hubala 21, 37-600 Lubaczów w okresie od 02.01.2024 r. do 30.06.2024 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92620000-3 - Us³ugi w zakresie sportu

71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ powtarzaj±cych siê w rozumieniu art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp do wysoko¶ci 100 % warto¶ci zamówienia podstawowego i w terminie dodatkowych 6 miesiêcy ¶wiadczenia us³ugi tj. od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Wykonawca musi spe³niæ warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten bêdzie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada decyzjê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych zezwalaj±c± na wykonywanie us³ug w zakresie ratownictwa wodnego, wydan± na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 147),
b) Wykonawca posiada wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowego Ratownictwa Medycznego (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1720 z pó¼n. zm.).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten bêdzie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada polisê ubezpieczeniow± OC w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci± na sumê gwarancyjn± min. 1 000 000,00 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis
1) Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego oraz us³ug pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie p³ywalni, przez okres co najmniej ni¿ 5 miesiêcy ka¿da, o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³ 00/100) z za³±czeniem dowodów, dokumentuj±cych nale¿yte ich wykonanie.
2) Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e,
¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji co najmniej 6 osób posiadaj±cych kwalifikacje ratownika wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 350 z pó¼n. zm.). Ratownicy bêd± pos³ugiwaæ siê w jêzyku polskim w stopniu niezbêdnym do prawid³owej realizacji powierzonych czynno¶ci. W przypadku wykazania ratowników obcokrajowców w Wykazie osób (za³±czniku nr 3 do SWZ), wymagana jest komunikatywna znajomo¶æ jêzyka polskiego, potwierdzona certyfikatem B2 wg. Europejskiego Systemu Opisu Kszta³cenia Jêzykowego. Certyfikaty nale¿y za³±czyæ do oferty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo - zgodnie z rozdzia³em XI ust. 4 pkt 4.2. SWZ - nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp - sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu – ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, ¿e:
5.1. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale XI ust. 3 pkt 3.2. SWZ, bêdzie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podmiotowe ¶rodki dowodowe (¿±dane od Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona), o których mowa w rozdz. XI ust. 4 pkt 4.1-4.2 SWZ nale¿y przed³o¿yæ odrêbnie dla ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany dotycz±ce umowy mog± nast±piæ jedynie w formie pisemnej. W sprawach nieuregulowanych dotycz±cych umowy maj± zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, w sprawach spornych w³a¶ciwym do rozpatrzenia przedmiotu sporu jest w³a¶ciwy rzeczowo i miejscowo s±d dla Zleceniodawcy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 5 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy bez przeprowadzenia odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia we wskazanych ni¿ej przypadkach i pod nastêpuj±cymi warunkami:
1) konieczno¶æ zmiany terminu obowi±zywania umowy z powodu:
a) dzia³ania si³y wy¿szej, co oznacza zewnêtrzne zdarzenie nag³e, nieprzewidywalne i niezale¿ne od woli Stron umowy, które nast±pi³o po zawarciu umowy, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci, na sta³e lub pewien czas, któremu nie mo¿na zapobiec ani przeciwdzia³aæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci Stron umowy,
b) nadzwyczajnych zdarzeñ gospodarczych niezale¿nych od Zamawiaj±cego, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a które maj± wp³yw na realizacjê umowy,
c) zmian przepisów prawa, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a które maj± wp³yw na termin realizacji niniejszej umowy,
2) wprowadzenie zmian wynikaj±cych z nowych rozwi±zañ organizacyjnych, modyfikacji b±d¼ wymiany systemów informatycznych, w tym systemu finansowo-ksiêgowego Zamawiaj±cego, które bêdzie korzystne dla Zamawiaj±cego, bez zmiany wynagrodzenia,
3) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, bez zmiany wynagrodzenia,
4. Zmiana wynagrodzenia za realizacjê przedmiotu umowy lub ca³kowitej warto¶ci umowy mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany stawki VAT, zmiany stawki podatku akcyzowego, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê oraz w przypadku zmiany stawki VAT maj±cej wp³yw na ca³kowit± warto¶æ umowy, ka¿da ze stron w celu dokonania zmiany wynagrodzenia lub ca³kowitej warto¶ci umowy mo¿e wyst±piæ z takim ¿±daniem do drugiej strony Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-13 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.