eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym od dnia 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2025roku."



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym od dnia 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2025roku.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Włodawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. J. Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Włodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825721444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wlodawa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodawa.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym od dnia 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2025roku.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-071dff7c-634a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047497/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym od dnia 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2025roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433963

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.271.16.2023.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 506399,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Włodawa wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r. Opisując przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i jednolity informujemy, iż aktualna umowa na przedmiotową usługę zawarta jest do dn. 31.12.2023 r. Zamawiający przewiduje wcześniejsze podpisanie umowy z Wykonawcą, wyłonionym w niniejszym trybie, z mocą obowiązywania od 1 stycznia 2024 r. Wybrany w drodze przetargu bank podpisze jedną umowę główną z Zamawiającym.
Zamówieniem niniejszym /warunkami zamówienia/ objęte są następujące jednostki organizacyjne Gminy Miejskiej Włodawa:
1) Urząd Miejski we Włodawie
2) Szkoła Podstawowa nr 2
3) Szkoła Podstawowa nr 3
4) Szkoła Muzyczna I stopnia
5) Przedszkole Miejskie nr 1
6) Przedszkole Miejskie nr 2
7) Miejskie Przedszkole Integracyjne
8) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
9) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
10) Warsztat Terapii Zajęciowej
oraz gminne osoby prawne – samorządowe instytucje kultury (odrębne umowy)
11) Włodawski Dom Kultury
12) Miejska Biblioteka Publiczna

4.2. Kompleksowa obsługa obejmuje:
4.2.1. Prowadzenie bieżącej obsługi bankowej:
1. Otwieranie i prowadzenie rachunku podstawowego w złotych polskich dla budżetu Gminy Miejskiej Włodawa oraz jej jednostek organizacyjnych w formie elektronicznej.
2. Otwieranie i prowadzenie pomocniczych rachunków budżetu Gminy
i jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki w formie elektronicznej tj. m.in. na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych środkami UE, rachunki zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunki kaucji i depozytów i innych wynikających z przepisów prawa. Otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku
o otwarcie rachunku bankowego. Zamawiający zobowiązuje się do otwierania kolejnych rachunków na zasadach i warunkach wskazanych w ofercie.

3. Realizacja operacji bankowych - prowadzenie rozliczeń pieniężnych w tym:
3.1. bezpłatne (bez prowizji i opłat od osób wpłacających, w tym od Zamawiającego, jednostek organizacyjnych, osób trzecich) przyjmowanie wpłat bezgotówkowych i gotówkowych w kasie banku na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego w oddziale banku we Włodawie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość identyfikacji źródeł dochodów poprzez określenie nazwy podmiotu wpłacającego, tytułu płatności, daty dokonania wpłaty. Zakres informacji nie będzie wykraczał poza dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych;
3.2. dokonywanie wypłat gotówkowych w kasie banku we Włodawie, na podstawie czeku, list wypłat dostarczonych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne, w tym automatyczne dokonywanie wypłat masowych, w szczególności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Włodawie w sposób następujący: usługa ma umożliwić złożenie elektronicznego zlecenia jednorazowej wypłaty w kasie banku, blokując środki na rachunku dla wskazanej osoby w określonej kwocie PLN. Usługa ta ma wskazywać w szczególności: datę ważności blokady środków na rachunku, kwotę zlecenia w PLN, nazwisko i imię oraz numer PESEL osoby, na rzecz której wykonana jest blokada środków, rachunek zleceniodawcy zgodny ze standardem NRB prowadzony w PLN;
3.3. realizację wypłat gotówkowych i bezgotówkowych dokonywanych z rachunku gminy i jednostek organizacyjnych;
3.4. realizację przelewów papierowych, w przypadku awarii systemu elektronicznego;
4. Wydruk wyciągów bankowych w formie papierowej z każdego rachunku bankowego. Wykonawca zobowiązany jest wydrukować wyciągi bankowe w formie papierowej za każdy dzień wraz z załącznikami (tzw. wtórnikami) i dokumentami źródłowymi w następnym dniu roboczym dla każdego rachunku bankowego odrębnie i dla każdej jednostki organizacyjnej Gminy Miejskiej Włodawa, według potrzeb. Wyciągi bankowe w formie papierowej powinny zawierać:
4.1. dokumenty stanowiące załączniki do wyciągu tzw. wtórniki do każdej operacji odrębnie z wszystkimi informacjami o dokonanej operacji bankowej;
4.2. wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności;
4.3. informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie,
4.4. pełną nazwę rachunku;
4.5. walutę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, informację
o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę realizacji transakcji, kurs, jaki był zastosowany w przypadku operacji zagranicznych, informacje na temat otrzymanego kredytu, założonych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek. Informujemy, że prawidłowe zaksięgowanie dokonanej wpłaty uzależnione jest od prawidłowego opisu tytułu wpłaty i wszystkich jej elementów;
4.6. na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać
w terminie dwóch dni od daty przekazania zlecenia informację z dokładnością co do godziny i minuty dokonania wpłaty przez kontrahenta;
5. W ramach usługi bankowości internetowej (elektronicznej) Wykonawca zapewni:
5.1. dostęp (obsługę) do bankowości internetowej dla wszystkich rachunków bankowych Gminy Miejskiej Włodawa (Urzędu oraz jednostek organizacyjnych)
i bieżącą aktualizację;
5.2. bezpłatne udostępnienie oprogramowania (jeśli jest konieczne) do prawidłowej pracy systemu bankowości internetowej) i jej zmiany oraz instalacji wymaganych komponentów w systemie Zamawiającego;
5.3. przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu zaproponowanego przez Wykonawcę. Przeniesienie należy dokonać w terminie nie później niż 3 dni po rozpoczęciu realizacji umowy;
5.4. zainstalowanie komponentów i bieżąca wymiana urządzeń takich jak np. tokeny, karty podpisu elektronicznego, czytniki kart czy inne urządzenia i wyposażenie komputerowe potrzebne dla bezpiecznej pracy systemu bankowego;
5.5. przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu, który umożliwi bezpieczne wdrożenie systemu i zapewni jego sprawne funkcjonowanie od pierwszego dnia obowiązywania umowy. Wykonawca zapewni możliwość szkoleń na bieżąco zarówno przed wdrożeniem systemu, jak również w trakcie obowiązywania umowy;
5.6. uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych objętych niniejszym postępowaniem, w tym umożliwienie poglądu i wydruku wyciągu bankowego, szybki dostęp do aktualnych informacji o stanie środków na rachunkach i przeprowadzonych transakcjach, pogląd aktualnego salda na wybranym rachunku. Każdorazowo po dokonaniu operacji na rachunkach bankowych Zamawiającego, system musi zapewnić dostęp do danych o operacji.
5.7. weryfikację danych kontrahenta, na rzecz którego dokonywane są płatności
w systemie bankowości elektronicznej przez Zamawiającego z numerem jego rachunku bankowego;
5.8. pobieranie wyciągów za każdy dzień w formie pliku elektronicznego oraz pliku elektronicznego do wydruku w formacie PDF. Możliwość drukowania pojedynczych transakcji uznaniowych i obciążeniowych ze wszystkich rachunków bankowych oraz możliwość zapisu danych w formacie PDF. Import wyciągów w formie elektronicznej;
5.9. możliwość importowania i eksportowania przelewów wystawionych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego do systemu bankowości elektronicznej;
5.10. zabezpieczenie systemu bankowości internetowej przed podwójnym wczytaniem tego samego pliku z płatnościami;
5.11. tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych;
5.12. przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, przy czym w okresie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania on-line zbiorów danych z okresu co najmniej 12 miesięcy oraz prowadzić w tym okresie archiwum;
5.13. możliwość wygenerowania danych dla potrzeb obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
5.14. dokonywanie przelewów w formacie „split payment” z jednoczesną weryfikacją kontrahentów w wykazie podatników VAT tzw. „biała lista podatników” oraz możliwością generowania raportu z transakcji o statusie weryfikacji.
5.15. prawidłową pracę w przypadku korzystania ze wszystkich typów przeglądarek internetowych niezależnie od ustawionej rozdzielczości i wielkości okna w przeglądarce,
5.16. generowanie przelewów „masowych”. Czynności, o których mowa w niniejszym punkcie polegają na dystrybucji dużej ilości danych (np. wynagrodzeń) w formie przelewów, a następnie skonsolidowanie w formę przelewu masowego i jednorazowe wysyłanie z zachowaniem poufności danych. Na rachunku powinna zostać zaksięgowana jedna operacja na łączną kwotę przelewów imiennych;
5.17. usuwanie, przeglądanie i modyfikację przelewów przed wysłaniem;
5.18. grupowanie przelewów w paczki przy korzystaniu z usług aktywnych (np. podpisanie zestawu przelewów przed wysyłką);
5.19. składanie poleceń przelewu, w tym poleceń przelewu zagranicznego,
z wszystkich rachunków;
5.20. alternatywne realizowanie przelewów elektronicznych przygotowanych przez systemy informatyczne w razie awarii sieci komputerowej wykluczającej możliwość standardowego wykorzystania kanału elektronicznego wykorzystywanego przez system bankowości elektronicznej (np. możliwość przygotowania nośnika danych i jego fizyczne dostarczenie do dowolnego oddziału Banku);
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków cd. opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale nr 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362800,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362800,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362800,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Polska Kasa Opieki S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526 000 68 41

7.3.3) Ulica: ul. Żubra 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-066

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362800,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.