Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00474725/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska
dla gminy Brwinów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 738 25 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiskadla gminy Brwinów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b925d069-7a1c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474725
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.66.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 207317,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska dla gminy Brwinów.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie oraz demontaż po sezonie lodowiska o wymiarach 20m x 40m na sezon 2023/2024 na działce nr 3/27 w Brwinowie przy ul. Przejazd w tym:.
1) dostawę i montaż kompletnego, modułowego systemu chłodniczego tafli lodowiska,
2) dostawę i montaż band:
a) samoprzymrażalnych,
b) otaczających taflę z dwoma bramkami wejście/wyjście oraz bramę wjazdową umożliwiająca wjazd rolby
c) konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min. 8 mm w kolorze białym; bandy wyposażone muszą być w dolną listwę okopową wykonaną z PEHD, promień w narożnikach bandy-max. 4,50m
3) dostawę i montaż wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej na swój koszt oświetlenia tafli lodowiska składającego się z czterech demontowanych słupów, 8 naświetlaczy min 250W,
4) dostawę, posadowienie i montaż wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej kompaktowego agregatu chłodniczego o wydajności chłodniczej dostosowanej do powierzchni lodowiska na bazie orurowania chłodniczego z rur aluminiowych zapewniających brak falowania, wyposażonego w automatykę sterującą pozwalającą na całkowicie bezobsługową pracę w temperaturach otoczenia do +10oC, prędkość wiatru do
2 m/s, promieniowania rozproszonego. Agregat jest przeznaczony do posadowienia na zewnątrz (tzw. wersja KOMPAKT). Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlenie temperatury glikolu i czynnika chłodniczego, ciśnienie czynnika chłodniczego, system włączania/wyłączania zabezpieczenia przed zamarznięciem parownika. Panel agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny. Poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległości 10 m od agregatu nie może przekraczać 65 dB (A). Agregat chłodniczy musi odpowiadać wymogom bezpieczeństwa UE,
5) dostawę i napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylowego i rozruch lodowiska, Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy glikol w niezbędnej ilości do uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków,
6) montaż i rozruch instalacji oraz wytworzenie warstwy lodu o grubości 5cm,
7) dostawę mat ryflowanych zapewniających swobodne poruszanie się w łyżwach pomiędzy taflą lodowiska o wymiarach: min.1 m szerokości oraz min. 100mb długości, wypożyczalnią łyżew i miejscem do zmiany obuwia na łyżwy,
8) dostawę atestowanych chodzików do nauki jazdy na łyżwach posiadających płozy umożliwiające płynne poruszanie się po lodzie i zapewniających wygodę manewrowania jak i zapobiegających przechylaniu się na boki. Waga chodzika odpowiednio zbilansowana do całości aby zapewnić stabilność i ograniczyć do minimum możliwość upadku. Dwa uchwyty powleczone gumą tak aby dziecko bezpiecznie mogło się trzymać i czuć się pewnie. Chodziki wykonane z włókna szklanego pokrytego poliuretanem posiadających certyfikat CE - 3 szt.,
9) dostawę 20 szt. kasków dla dzieci,
10) dostawę minimum 2 szt. suszarek do łyżew,
11). organizację kasy oraz wypożyczalni łyżew. Udostępnienie min 120 szt. łyżew w pełnej rozmiarówce (dla dzieci, młodzieży, dorosłych) oraz kasków dla dzieci w godzinach pracy lodowiska z uwzględnieniem, że cena jednorazowego wypożyczenia łyżew nie może przekroczyć 1 zł (cena 1 zł obejmuje także wypożyczenie kasku). Łyżwy powinny być nie starsze niż 12 miesięcy. But wewnętrzny wykonany z szybkoschnącego materiału, utrzymujący ciepło. System Outstop – blokada uniemożliwiająca przesuwania buta wewnętrznego podczas wkładania stopy,
12) zapewnienie środków dezynfekujących i dezynfekcja butów (łyżew) po każdym wypożyczeniu,
13) dostawę i montaż systemu nagłośnienia lodowiska składającego się ze wzmacniacza min 400W, min 4 głośników, odtwarzacza muzyki . Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia opłaty ZAIKS z tytułu publicznego odtwarzania utworów słownych, muzycznych, słowno-muzycznych. Odtwarzanie muzyki w czasie udostępnienia lodowiska,
14) podłączenie elektryczne odbiorników do rozdzielni elektrycznej o mocy minimalnej ok. 100 kWh posadowionej w odległości do 10m od miejsca lokalizacji agregatu chłodniczego (należy do Wykonawcy i na jego koszt). Podłączenie musi być wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia,
15) zapewnienie sprzętu do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska. Wykonawca zabezpiecza maszynę i urządzenia do pielęgnacji lodowiska o funkcjach: struganie tafli lodu, pielęgnacja tafli lodu. Urządzenie powinno być wyposażone w zbiornik na śnieg oraz system transportu struganego lodu. Wykonawca poniesie koszty tej obsługi . Wykonawca zobowiązany jest do serwisowania lodowiska w trakcie jego użytkowania. Pielęgnacja lodowiska nie rzadziej niż 2 razy dziennie w godz. 7:00-8:00 oraz 14:00-15:00 oraz w miarę potrzeb (godziny przerw technicznych do ustalenia z Zamawiającym),
16) nieodpłatne udostępnienie mieszkańcom lodowiska we wszystkie dni tygodnia, od 9:00 do 14: 00 i od 15:00 do 21:00,
17) zapewnienie serwisu łyżew stanowiących własność osób korzystających z lodowiska w zakresie ostrzenia, którego koszt nie może przekroczyć 6 zł.
18) kwoty uzyskane z usługi wypożyczenia i ostrzenia łyżew (pkt. 9, 15) stanowią przychód Wykonawcy,
19) zapewnienie oświetlonego miejsca do zmiany obuwia użytkowników na łyżwy (wiata metalowa lub drewniana o wymiarach 3m x 6m ze ścianami pełnymi z trzech stron + ławki + wieszak). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przechowywane rzeczy,
20) zatrudnienie minimum 3 wykwalifikowanych pracowników obsługujących prace lodowiska i jego infrastrukturę,
21) zorganizowanie 2 imprez o charakterze kulturalno-rozrywkowym w postaci wybranych imprez towarzyskich przeprowadzonych przez animatora,
22) uzgodnienie z Zamawiającym treści regulaminu korzystania z lodowiska udostępnionego w widocznym miejscu,
23) demontaż i wywóz kompletu lodowiska po sezonie,
24) zapewnienie zaplecza lodowiska, w tym: toalet i pojemników na śmieci.
2.1. Zamawiający udostępnia przyłącze elektryczne o mocy 100kW oraz dostęp do punktu poboru wody; Zamawiający pokrywa koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej oraz dostarczeniem wody na potrzeby eksploatacji lodowiska.
3. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
a) zapewnienia bezpieczeństwa korzystania osób z lodowiska oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min 200 000,00 zł. od roszczeń osób korzystających z lodowiska za ewentualne szkody wynikające z wypadków powstałych na lodowisku lub bezpośrednio w jego sąsiedztwie. Wykonawca ponosi koszty z tego tytułu,
b) ubezpieczenia wyposażenia i elementów lodowiska od dewastacji, kradzieży, od ognia i zdarzeń losowych,
c) zapewnienia min. 2 toalet ogólnodostępnych dla użytkowników lodowiska wraz z ich serwisem 2 razy w tygodniu,
d) zawarcia umowy na wywóz i utylizację odpadów, w tym odpowiedniej ilości pojemników na odpady na własny koszt; umowę należy zawrzeć z podmiotem wpisanym do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy Brwinów,
e) serwisowania urządzeń w czasie obowiązywania umowy,
f) poniesienie kosztów obsługi i pielęgnacji lodowiska,
4. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy /załącznik nr 4 do SWZ/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
37411220-0 - Łyżwy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anddecor Plus Małgorzata Piecha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366692678
7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 130 A
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-338
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDDECOR PLUS Małgorzata Piecha
jakie przetargi wygrała firma
ANDDECOR PLUS Małgorzata Piecha
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-06 do 2024-02-29INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
- Dostawa materiałów promocyjnych w ramach "V Krajowych Dni Pola".
- Kompleksowa usługa organizacji Strefy Nauki i Doradztwa podczas V Krajowych Dni Pola Boguchwała 2024 oraz wyposażenia namiotów wystawienniczych.
- NAPRAWA DRÓG GMINNYCH 2024
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Świadczenie usług dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych
- "Świadczenie usług rekreacyjno-sportowych w obiektach sportowych dla pracowników NASK-PIB"
- Usługa polegająca na umożliwieniu dostępu pracownikom Biura NFOŚiGW do zajęć sportowych o zróżnicowanym charakterze
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
więcej: Łyżwy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.