eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Runowo Krajeńskie › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek mieszkalny wielorodzinny



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek mieszkalny wielorodzinny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Runowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Runowo Krajeńskie 55

1.5.2.) Miejscowość: Runowo Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-421

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 76 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.runowo@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.runowo.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/46298/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek mieszkalny wielorodzinny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60584226-4726-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526885/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek wielorodzinny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376528

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.3.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 557300,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek mieszkalny wielorodzinny w ramach istniejącego gospodarstwa leśnego z niezbędną infrastrukturą techniczną. W zakres prac wchodzą w szczególności roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

Lokalizacja przedmiotu zamówienia: Runowo Krajeńskie 56, 89-421 Runowo Krajeńskie, dz. nr 96/4LP obręb 0012 Runowo Kraj., gm. Więcbork, powiat sępoleński, województwo kujawsko-pomorskie.
Planowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie objętym formą ochrony zabytków. Teren zlokalizowany jest w strefie „B” ochrony konserwatorskiej, a budynek podlegający przebudowie i zmianie sposobu użytkowania wpisany jest do ewidencji zabytków.

Charakterystyczne parametry techniczne budynku oraz zakres robót budowlanych:
Istniejący budynek jest podpiwniczony, parterowy z poddaszem użytkowym, z dachem dwuspadowym. Budynek składa się z jednej kondygnacji podziemnej i dwóch kondygnacji naziemnych. Docelowo w budynku powstanie 5 lokali mieszkalnych:
- 3 lokale na parterze – w projekcie architektoniczno-budowlanym oznaczone jako mieszkania A, B i C,
- 2 lokale na poddaszu – w projekcie architektoniczno-budowlanym oznaczone jako mieszkania D i E.
UWAGA: Lokal E został wyremontowany w 2019 r. W związku z powyższym, na poddaszu, przebudowie będzie podlegał jedynie lokal D. W lokalu E nie będą prowadzone roboty budowlane, z wyjątkiem prac polegających na umożliwieniu odrębnego opomiarowania, tj. przyłącze zimnej wody użytkowej z odrębnego licznika, przyłącze elektryczne z odrębnego licznika do rozdzielni znajdującej się w lokalu E, wykonanie tablicy elektryczno-multimedialnej pod rozdzielnię w lokalu E.
W związku z koniecznością wydzielenia lokali i dostosowania pomieszczeń do nowych funkcji, w zakres zamówienia wchodzą, w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe polegające na wyburzeniu części ścian działowych i nośnych;
2) roboty ogólnobudowlane obejmujące, m.in.: wykonanie nowych otworów drzwiowych, zamurowanie ścian, wykonanie nowych ścian działowych, wykonanie naproży stalowych i drewnianych, ocieplenie budynku od wewnątrz, wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych i pionów kanalizacyjnych, tynkowanie, kładzenie gładzi, malowanie ścian i sufitów, układanie płytek ściennych i podłogowych, montaż armatury i ceramiki sanitarnej, prace dekarskie i ciesielskie, montaż nowej stolarki drzwiowej itp.;
3) roboty sanitarne obejmujące, m.in.: wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej oraz opomiarowanie każdego z mieszkań (odrębne podliczniki zlokalizowane w projektowanych szafkach pomiarowych), wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i opomiarowanie osobno każdego lokalu (odrębne ciepłomierze zlokalizowane w projektowanych szafkach pomiarowych);
4) roboty elektryczne obejmujące, m.in.: roboty demontażowe, przebudowę istniejącej sieci elektroenergetycznej, wykonanie rozdzielnicy głównej (dla celów rozdzielczych energii elektrycznej, tj. zasilania i opomiarowania lokali mieszkalnych znajdujących się wewnątrz przebudowywanego budynku oraz zasilania i opomiarowania przylegającego do budynku lokalu gościnnego i archiwum), wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, wykonanie tablic elektryczno-multimedialnych TEM (dla celów zasilania instalacji elektrycznych poszczególnych lokali oraz dla podłączenia każdego z lokali mieszkalnych do instalacji antenowej i komputerowej budynku), wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacji gniazd wtykowych i wypustów, instalacji odgromowej, instalacji uziemiającej, ochrony przeciwprzepięciowej, ochrony przeciwporażeniowej, instalacji komputerowej, instalacji antenowej oraz instalacji domofonowej.
Inwestycja prowadzona będzie na podstawie Decyzji Starosty Sępoleńskiego zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę nr 6740.165.2022 z dnia 17.11.2022 r. obejmującej przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek mieszkalny wielorodzinny w ramach istniejącego gospodarstwa leśnego na terenie części działki nr ew. 96/4-LP obręb 0012 Runowo Krajeńskie, gm. Więcbork.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580258,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723223,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580258,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "HANDKOR" Kazimierz Korczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091329019

7.3.3) Ulica: Aleje Wolności

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580258,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.