eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobromierz › Przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej wokół stawu w Roztoce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej wokół stawu w Roztoce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROMIERZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 24

1.5.2.) Miejscowość: Dobromierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-170

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dobromierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej wokół stawu w Roztoce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c26b6ccc-6762-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048046/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej wokół stawu w Roztoce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie; Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436898

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: "Przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej wokół stawu w Roztoce" w obszarze działki numer: 586/9, 807/1, 807/2, obręb: Roztoka.
Zakres prac:
- przebudowa ciągu pieszo-jezdnego o długości 157,61 m, jezdnia po przebudowie będzie posiadać nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ograniczoną kostką granitową 18/20 (rozbiórkową) na ławie betonowej z oporem
- budowa sieci kablowej niskiego napięcia o napięciu znamionowym 0.4 kV oświetlenia drogowego z zabudową stanowisk słupów aluminiowych o wys. 2,7 m czarnych z stylizowaną oprawą.
Zakres zamówienia obejmuje ponadto geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia.

Dostarczenie słupów do lamp, opraw oświetleniowych, wykonanie podbudowy ciągu, dostarczenie kostki granitowej po stronie Zamawiającego – wykonawca nie wycenia tych kosztów w kosztorysie ofertowym.

Teren inwestycji wpisany jest do rejestru zabytków Decyzją z dnia 15 lipca 1950 r. pod nr 237 jako Park przypałacowy w Roztoce. Dla inwestycji uzyskano pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku pod warunkami:
1. Przekazania wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków imion, nazwisk i adresów osób, którym powierzone będzie kierowanie robotami budowlanymi oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby kwalifikacji, o których mowa w art. 37c ww. ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych.
2. Zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu prac,
3. Niezwłocznego zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac.
4. Prace ziemne w obrębie zieleni, tj. drzew, krzewów, powinny uwzględnić poniższe warunki:
- Zabrania się uszkadzania, niszczenia krzewów lub drzew na terenie inwestycji, w tym pni, konarów oraz strefy korzeniowej;
- należy ustanowić strefy ochronne dla drzew znajdujących się w pobliżu miejsca prowadzenia prac. Minimalna wielość strefy ochronnej powinna być równa obrysowi korony danego drzewa nie mniejsza niż strefa zagrożenia korzeni dla poszczególnych gatunków drzew;
- w strefach ochronnych nie wolno lokalizować przejazdów dla pojazdów oraz składować urobku i materiałów budowlanych. Ze stref ochronnych wyłączone są istniejące utwardzone ścieki i placyki;
- w czasie trwania prac odsłonięte systemy korzeniowe drzew należy zabezpieczyć przed wysychaniem poprzez obłożenie ich tkaniną lub matą oraz należy je zraszać aby nie przysychały;
- zakazuje się podcinania korzeni konstrukcyjnych drzew;
- zabezpieczenia każdego drzewa poprzez odeskowanie pni na wys. Min. 2 metrów oraz zabezpieczenie dolnych partii koron drzew.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Projekt budowlany
- Przedmiar robót
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168002,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266635,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168002,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIT-BRUK PAWEŁ WITKOWSKI ROBOTY ZIEMNE BRUKARSTWO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842127892

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Żarów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168002,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.