eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Zakup mieszanek mineralno - asfaltowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mieszanek mineralno - asfaltowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150998

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łagiewnicka 76

1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-608

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpuk.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpuk.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mieszanek mineralno - asfaltowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72e463fe-844e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496782

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MPUK/DN/ZP/12/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego mieszanek mineralno – asfaltowych według potrzeb Zamawiającego.
2. Oferowane przez Wykonawcę mieszanki mineralno-asfaltowe muszą spełniać wymagania techniczne WT-2 2014 część pierwsza.
3. Szacunkowa ilość zamówienia:
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-4 – przewidywana ilość ~ 1 050,0 ton
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 5-6 – przewidywana ilość ~ 100,0 ton
warstwa ścieralna SMA KR 5-6 – przewidywana ilość ~ 100,0 ton
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – przewidywana ilość ~ 1 100,0 ton
podbudowa z betonu asfaltowego – przewidywana ilość ~ 600,0 ton
4. Odległość pomiędzy punktem odbioru materiału, a bazą Zamawiającego nie może być większa niż 25 km (po trasie, nie w linii prostej).
5. Temperatura odbieranej partii materiału powinna wynosić 1700C (+/-10%).
6. Odbiór materiału odbywać się będzie samowyładowczymi środkami transportu Zamawiającego.
7. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, a podstawą każdorazowej dostawy będą zamówienia cząstkowe składane przez Zamawiającego e-mailem, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru złożonego zamówienia.
8. Minimalne zamówienie cząstkowe - 6 ton.
9. W związku z faktem, iż Zamawiający nie ma możliwości wcześniejszego określenia ilości i terminu zakupu przedmiotowego materiału, zastrzega on sobie prawo złożenia zamówienia na jeden dzień przed planowanym zakupem z podaniem ilości i rodzaju materiału.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu odbiór przedmiotu zamówienia od poniedziałku do soboty w godz. od 6.00 do 22.00. W zgłoszonych przez Zamawiającego przypadkach Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić Zamawiającemu odbiór mieszanek w godzinach nocnych (godz. 22.00-6.00) o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem.
11. W przypadku jakichkolwiek trudności w odbiorze zamawianego materiału, Wykonawca zobowiązany jest wskazać innego Wykonawcę mas, który zapewni odbiór zamawianego materiału w określonej ilości i czasie oraz zgodnie z obowiązującymi cenami ofertowymi, który znajduje się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zamawiającego.
12. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca wystawi deklarację właściwości użytkowych lub udostępni badania laboratoryjne odebranej partii materiału.
13. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu nieprzerwaną, całoroczną produkcję mieszanek mineralno - asfaltowych, a w przypadku wystąpienie sprzyjających warunków atmosferycznych pozwalających na prowadzenie prac asfaltowych, również w miesiącach zimowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1159090,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1159090,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1159090,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541976237

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 52d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1159090,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.