eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puńsk › Kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu na rok 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu na rok 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 23

1.5.2.) Miejscowość: Puńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-515

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.witkowski@ugpunsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpunsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad24229e-8523-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu na rok 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad24229e-8523-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027142/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499423

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na lata 2023-2032 w wysokości 1 800 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Kredyt długoterminowy,
2) Kwota kredytu: 1 800 000,00 zł,
3) Oprocentowanie: WIBOR 3M + marża banku. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona,
4) Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego przez bank w terminie 14 dni od podpisania umowy,
5) Kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo,
6) Spłata kapitału nastąpi kwartalnie w latach 2024-2032, począwszy od 31 marca 2024 roku i nie później niż do 31 grudnia 2032 roku,
7) Spłata odsetek nastąpi kwartalnie od kwoty pobranego kredytu, począwszy od 31 marca 2024 r., na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank,
8) Karencja spłaty kredytu: 2023 r.,
9) Karencja spłaty odsetek: 2023 r.,
10) Zabezpieczenie kredytu – weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową,
11) Na wekslu i deklaracji wekslowej Skarbnik Gminy Puńsk złoży kontrasygnatę,
12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania,
13) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SWZ,
14) Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych (t.j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 305 z późn. zm.),
15) W przypadku nieterminowej spłaty kredytu Zamawiający dopuszcza naliczanie odsetek wg stopy dla zadłużenia przeterminowanego obowiązującego u Wykonawcy.
3. Dla celów przygotowania oferty ustala się, iż rok posiada 365 dni, a kredyt zaciągany będzie w dniu 5 grudnia 2023 r., kwota 1 800 000,00 zł, zaś spłata rat począwszy od dnia 31 marca 2024 r. i nie później niż do 31 grudnia 2032r.
4. Dla celów przygotowania oferty Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 3M z dnia 25 października 2023 r. w wysokości 5,65 % (wg www.bankier.pl) stałą w całym okresie kredytowania. Jako umowny termin rozpoczęcia okresu naliczania odsetek należy przyjąć dzień 5 grudnia 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520239,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520239,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520239,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Sejnach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8440005721

7.3.4) Miejscowość: Sejny

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 536714,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2032-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Różnica pomiędzy ceną ofertową za usługę, a wynagrodzeniem Wykonawcy spowodowana jest tym, iż z uwagi na rodzaj zamówienia tak wartość ofertowa jak i wartość umowy opiera się na wysokości stawki WIBOR, która codziennie się zmienia. Stawki WIBOR w dniu sporządzenia oferty jak i podpisania umowy były różne - stąd różnice w cenie oferty i wynagrodzeniu Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.