eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowiec › Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane przy obiekcie zabytkowym "Dom dla Ubogich" w Dębowcu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane przy obiekcie zabytkowym „Dom dla Ubogich” w Dębowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 101

1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/834953

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane przy obiekcie zabytkowym „Dom dla Ubogich” w Dębowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35de5e5d-6e62-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078615/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane przy obiekcie zabytkowym „Dom dla Ubogich” w Dębowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452765

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 796747,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych przy obiekcie zabytkowym „Dom Ubogich” w Dębowcu wpisanym do rejestru zabytków, który jest własnością Gminy Dębowiec. Celem zadania jest przywrócenie pierwotnego i w miarę prawdziwego wyglądu oraz podniesienie wartości historycznej zabytku. Obecnie budynek nie spełnia żadnej funkcji społecznej ze względu na zły stan techniczny. Jest to budynek drewniany o konstrukcji zrębowej na planie prostokąta, dwutraktowy z sienią przelotową w krótszej osi budynku. We wnętrzu znajdują się cztery pomieszczenia dostępne z sieni wraz z unikatowym piecem arkadowym. Jest ostatnim śladem szpitala istniejącego w Dębowcu od początków co najmniej XVI wieku. Swoją funkcją zapewniał pomieszczenia mieszkalne ubogim aż do połowy lat 90 ubiegłego wieku. Obiekt dla lokalnej społeczności stanowi cenną wartość historyczną. Po zakończeniu prac będzie udostępniany dla mieszkańców, jak również dla turystów odwiedzających Gminę Dębowiec. Odremontowany budynek pozwoli przybliżyć mieszkańcom gminy jej historię oraz stanowić punkt informacji, co ułatwi zwiedzającym sprawniejsze poruszanie się po terenie gminy celem zwiedzania i poznawania niezwykłej historii.
Uwaga! Budynek objęty jest ochroną zabytków na mocy decyzji WKZ w Rzeszowie nr A-90 z 16.01.1970 r.
Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie robót zabezpieczających polegających na podstemplowaniu zagrożonych ścian;
2) wykonanie robót rozbiórkowych, w tym m.in.
a) rozebranie pokrycia dachowego,
b) rozebranie rynien i rur spustowych,
c) rozebranie więźby dachowej,
d) rozebranie stropów,
e) rozebranie podsypki izolacyjnej,
f) rozebranie ścian,
g) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
h) odbicie tynków;
3) wykonanie fundamentów;
4) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej;
5) wykonanie ścian;
6) tynkowanie i malowanie ścian i sufitów;
7) wykonanie stropów;
8) wykonanie izolacji cieplnej;
9) wykonanie podłogi z desek;
10) wykonanie dachu pokrytego gontem;
11) wykonanie obróbek blacharskich;
12) przemurowanie kominów;
13) wykonanie pieca chlebowego;
14) wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej;
15) wykonanie schodów drewnianych wraz z balustradą;
16) wykonanie posadzek wraz z izolacją;
17) odgrzybianie elementów drewnianych;
18) wykonanie impregnacji ognioochronnych elementów drewnianych;
19) wykonanie instalacji elektrycznej;
20) wykonanie instalacji oświetleniowej;
21) wykonanie instalacji odgromowej;
22) wykonanie instalacji wczesnego wykrywania pożaru;
23) wykonanie przyłączy i instalacji wodociągowej;
24) wykonanie przyłączy i instalacji kanalizacyjnej;
25) wykonanie rynsztoku;
26) wykonanie schodów zewnętrznych;
27) wykonanie ogrodzenia sztachetowego;
28) plantowanie terenu i obsianie mieszanką traw;
29) wykonanie niezbędnych pomiarów;
30) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996709,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1152000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996709,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMINTOWO BUDOWLANE BUDMAX BRONISŁAW STANISZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841619592

7.3.4) Miejscowość: Lubatówka 20A

7.3.5) Kod pocztowy: 38-440

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996709,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.