eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wraz z montażem i instalacją urządzeń laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie, ul. Brodowicza 13 b.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Kraków: Dostawa wraz z montażem i instalacją urządzeń laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie, ul. Brodowicza 13 b.
Numer ogłoszenia: 200528 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Józefa Brodowicza 13, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4187711, fax 012 4187714.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i instalacją urządzeń laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie, ul. Brodowicza 13 b..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z następujących części: Część 1- obejmuje dostawę 1 szt. Cieplarki, o parametrach: 1.Wymuszony obieg powietrza 2.Objętość komory: od 50 do 60 litrów 3.Wymiary zewnętrzne komory wraz z uchwytem (SxGxW) w mm: maximum 620:640:680, 4.Zakres temperatur: od temp. +50 stopni C do temp. + 700 stopni C 5.Sterowanie mikroprocesorowe, 6.Alarm dźwiękowy, 7.Termostat zapobiegający przed przegrzaniem 8.Możliwość zaprogramowania opóźnionego włączania i wyłączania. 9.Szklane drzwi wewnętrzne, metalowe drzwi zewnętrzne 10.Rozdzielczość wyświetlacza: 0,10 stopni C, 11.Stabilność temperatury: do +,- 0,50 stopni C, 12.Ilość półek: od 2 do 3, 13.Ilość nastawnych programów: minimum 3 14.Wyświetlacz cyfrowy, 15.Komora wewnętrzna ze stali nierdzewnej 16.Możliwość ustawienia ciągłego czasu pracy, 17.Otwór inspekcyjny o średnicy do 25mm Część 2- obejmuje dostawę 1 kpl. Zestawu HPLC, o parametrach: 1Pompa gradientowa umożliwiająca mieszanie co najmniej dwóch składników, z odgazowywaczem membranowym, próżniowym on-line 2Kolumny do analiz (wraz z blokiem do termostatowania kolumn) do oznaczania:- kokcydiostatyków,- aflatoksyn,- hormonów sterydowych,- pozostałości pestycydów 3System do derywatyzacji pokolumnowej. 4Detektor z matrycą diodową. Liczba diod w matrycy minimum 1024. Zakres spektralny od ok 200 nm do ok 1000 nm. Dokładność nastawy długości fali nie większa niż 2 nm. 5Detektor fluorescencyjny. Szerokość szczeliny wzbudzenia nie większa niż 20 nm, a emisji nie większa niż 30 nm. 6Autosampler. Pojemność minimum 50 fiolek. System chłodzenia próbek. Programowalna objętość nastrzyku. 7Oprogramowanie do sterowania pracą HPLC, zbierania oraz przetwarzania danych. 8Zestaw komputerowy klasy PC z oprogramowaniem do obsługi systemu i zbierania danych, składający się z jednostki centralnej, monitora LCD min. 17cali i drukarki laserowej. Część 3- obejmuje dostawę 1 kpl. Analizatora azotanów i azotynów techniką wstrzykowej analizy przepływowej z mikrokolumną kadmową, o parametrach: 1System kompletny z automatycznym podajnikiem próbek (minimum 100 miejsc), z wbudowanym termostatem, dwufalowym detektorem cyfrowym i pompą perystaltyczną wielokanałową (przepływ ciągły niesegmentowany). 2Program komputerowy do obsługi systemu i zbierania danych 3Moduł do oznaczania azotanów/azotynów (w mięsie , przetworach mięsnych) + zestaw potrzebnych akcesoriów ( np. pojemniki, wężyki pompujące, kolumny kadmowe). 4Zakres dynamiczny pomiarów do 2,5 jednostki Absorbancji (AU). 5Zestaw komputerowy klasy PC z oprogramowaniem do obsługi systemu i zbierania danych, składający się z jednostki centralnej, monitora LCD min. 17 cali i drukarki laserowej. Część 4- obejmuje dostawę 1 szt. Dygestorim chemicznego, o parametrach: 1Wymiary: 1500x700x2450 mm (dł x szer x wys) 2Głębokość komory 600 mm 3Blat roboczy wykonany z ceramiki litej o wysokiej odporności chemicznej, termicznej i mechanicznej z podniesionym obrzeżem 4Komora wyłożona płytkami ceramicznymi kwasoodpornymi + fuga kwasoodporna 5Instalacja: 2 x gniazda elektryczne 230 V 6Oświetlenie komory 7Pod blatem szafka wentylowana z polipropylenu. 8Standardowy czujnik przepływu powietrza Część 5- obejmuje dostawę 1 kpl. Automatycznego systemu do molekularnej detekcji patogenów w żywności oraz próbkach środowiskowych , opartego na reakcji łańcuchowej polimerazy - PCR oraz detekcji temperatury topnienia i zmian fluorescencji powielonych w reakcji PCR genów, o parametrach: 1Termocykler z licencją do pracy w technice PCRreal time oraz technice klasycznej PCR. 2Temperatura bloku: zakres programowania od 4 stopni C do 95 stopni C 3Szybkość grzania bloku: przynajmniej 1,2 stopnie C na sek, zakres temperatury od 4 stopni C do 95 stopni C z dokładnością nie większą niż ± 0,5 stopnia C 4Możliwość amplifikacji minimum od 1 do 96 prób jednocześnie dla różnych patogenów w jednym cyklu pracy 5Możliwość pracy z różnymi rodzajami barwników i sond:§barwnikami chemicznymi interkalującymi, sondami degradującymi (hydrolizującymi ) do pracy w PCR w czasie rzeczywistym 6Oprogramowanie do analizy wyników z modułami: Ilościowe oznaczanie kwasów nukleinowych szukanych patogenów, Jakościowe oznaczanie kwasów nukleinowych szukanych patogenów,Krzywa topnienia produktów reakcji PCR 7Mieszaniny reakcyjne wraz wewnętrzną kontrolą reakcji PCR w postaci wystandaryzowanych tabletek gotowych do użycia po uwodnieniu lizatem z hodowli , z okresem ważności minimum 2 lata. 8Zestaw komputerowy klasy PC z oprogramowaniem do obsługi systemu i zbierania danych, składający się z jednostki centralnej, monitora LCD min. 17 cali i drukarki laserowej. 9Ogrzewanie prób w termocyklerze przy zastosowaniu powietrza 10Źródło światła - lampa halogenowa 12V, 75 W 11Prędkość zmiany temperatury (ramping) - minimum 2 stopnie C/sekundę (grzanie i chłodzenie) 12Oprogramowanie do pomiaru obecności zamplifikowanego genu oraz do oceny ilości zamplifikowaych genów wybranych patogenów kompatybilne z systemem LIMS 13Możliwość wykonania oznaczenia w kierunku:·Obecność Salmonella walidacja AOAC , AFNOR· Obecność Listeria .monocytogenes walidacja AOAC lub AFNOR· Obecność Listeria spp. walidacja AOAC lub AFNOR· Obecność i liczba Staphylococcus. aureus·Obecność Escherichia.coli O 157:H7 walidacja AOAC ·Obecność i liczba Campylobacter coli, jejuni i lari walidacja AOAC·Obecność pleśnie i drożdże·Obecność Enterobacter. sakazaki 14Możliwość jednoczesnego wykonania oznaczeń :·Obecność Salmonella ·Obecność Listeria .monocytogenes ·Obecność Listeria spp.· Obecność Escherichia.coli O 157:H7 · Obecność i liczba Campylobacter coli, jejuni ·Obecność Enterobacter. sakazaki 15Zestaw potrzebnych akcesoriów ( np. bloki grzewcze, bloki chłodzące, pipety, końcówki do pipet) Część 6- obejmuje dostawę 1 szt. Wytrząsarki, o parametrach: 1Udźwig max. do 15 kg, 2Ruch kołowy lub horyzontalny 3Płyta z otworami do adaptacji uchwytów na kolby Erlenmayera o poj. 100 - 250 ml 4Cyfrowy wyświetlacz zadanych parametrów pracy. 5Płyta z uchwytami uniwersalnymi (np. pręty pokryte gumą) Wymagania ogólne dostawy urządzeń: 1Urządzenia winne być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad. 2Dostarczone urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP 3Wszystkie oferowane urządzenia muszą być oznaczone znakiem CE. 4Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone urządzenia dla części 1,3,4,5,6 zamówienia wynosi 12 miesięcy, dla części 2 wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być krótsza niż gwarancja producenta oferowanego sprzętu. 5Instrukcja obsługi w języku polskim dostarczona razem ze sprzętem. 6Bezpłatna pomoc we wdrożeniu metody analitycznej na zainstalowanym systemie HPLC i PCR w części 2 i 5. 7Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Warunki szkolenia: 1W ramach ceny umowy Wykonawca w terminie 4 dni od dnia zainstalowania przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie: -ogólne zasady działania, -procedury obsługi oraz konserwacji urządzeń, -konfiguracji, programowania urządzeń, -rozpoznania wadliwego działania, -drobnych napraw 2.Szkolenie musi składać się zarówno z części teoretycznej jak i ćwiczeń praktycznych. Na koniec szkolenia uczestnicy uzyskują certyfikat potwierdzający umiejętności nabyte podczas szkolenia. 3.Szkolenie winno być zakończone po osiągnięciu przez pracowników zamawiającego pełnej zdolności obsługi urządzeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełna, w oparciu o dokumenty załączone do oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań: a) opis - wykaz oferowanych przez Wykonawcę urządzeń potwierdzający spełnianie przez oferowane urządzenia wymagań określonych przez zamawiającego Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie-art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2002 r. nr 42, poz. 369 z późn. zm.)).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Brodowicza 13 30-965 Kraków 69.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków 69, Sekretariat, pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 1 szt. Cieplarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymuszony obieg powietrza 2.Objętość komory: od 50 do 60 litrów 3.Wymiary zewnętrzne komory wraz z uchwytem (SxGxW) w mm: maximum 620:640:680, 4.Zakres temperatur: od temp. +50C do temp. + 700C 5.Sterowanie mikroprocesorowe, 6.Alarm dźwiękowy, 7.Termostat zapobiegający przed przegrzaniem 8.Możliwość zaprogramowania opóźnionego włączania i wyłączania. 9.Szklane drzwi wewnętrzne, metalowe drzwi zewnętrzne 10.Rozdzielczość wyświetlacza: 0,10C, 11.Stabilność temperatury: do +/- 0,50C, 12.Ilość półek: od 2 do 3, 13.Ilość nastawnych programów: minimum 3 14.Wyświetlacz cyfrowy, 15.Komora wewnętrzna ze stali nierdzewnej 16.Możliwość ustawienia ciągłego czasu pracy, 17.Otwór inspekcyjny o średnicy do 25mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 1 kpl. Zestawu HPLC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Pompa gradientowa umożliwiająca mieszanie co najmniej dwóch składników, z odgazowywaczem membranowym, próżniowym on-line 2Kolumny do analiz (wraz z blokiem do termostatowania kolumn) do oznaczania:- kokcydiostatyków,- aflatoksyn,- hormonów sterydowych,- pozostałości pestycydów 3System do derywatyzacji pokolumnowej. 4Detektor z matrycą diodową. Liczba diod w matrycy minimum 1024. Zakres spektralny od ok 200 nm do ok 1000 nm. Dokładność nastawy długości fali nie większa niż 2 nm. 5Detektor fluorescencyjny. Szerokość szczeliny wzbudzenia nie większa niż 20 nm, a emisji nie większa niż 30 nm. 6Autosampler. Pojemność minimum 50 fiolek. System chłodzenia próbek. Programowalna objętość nastrzyku. 7Oprogramowanie do sterowania pracą HPLC, zbierania oraz przetwarzania danych. 8Zestaw komputerowy klasy PC z oprogramowaniem do obsługi systemu i zbierania danych, składający się z jednostki centralnej, monitora LCD min. 17 cali i drukarki laserowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 1 kpl. Analizatora azotanów i azotynów techniką wstrzykowej analizy przepływowej z mikrokolumną kadmową..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1System kompletny z automatycznym podajnikiem próbek (minimum 100 miejsc), z wbudowanym termostatem, dwufalowym detektorem cyfrowym i pompą perystaltyczną wielokanałową (przepływ ciągły niesegmentowany). 2Program komputerowy do obsługi systemu i zbierania danych 3Moduł do oznaczania azotanów/azotynów (w mięsie , przetworach mięsnych) + zestaw potrzebnych akcesoriów ( np. pojemniki, wężyki pompujące, kolumny kadmowe). 4Zakres dynamiczny pomiarów do 2,5 jednostki Absorbancji (AU). 5Zestaw komputerowy klasy PC z oprogramowaniem do obsługi systemu i zbierania danych, składający się z jednostki centralnej, monitora LCD min. 17cali i drukarki laserowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 1 szt. Dygestorim chemicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Wymiary: 1500x700x2450 mm (dł x szer x wys) 2Głębokość komory 600 mm 3Blat roboczy wykonany z ceramiki litej o wysokiej odporności chemicznej, termicznej i mechanicznej z podniesionym obrzeżem 4Komora wyłożona płytkami ceramicznymi kwasoodpornymi + fuga kwasoodporna 5Instalacja: 2 x gniazda elektryczne 230 V 6Oświetlenie komory 7Pod blatem szafka wentylowana z polipropylenu. 8Standardowy czujnik przepływu powietrza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 1 kpl. Automatycznego systemu do molekularnej detekcji patogenów w żywności oraz próbkach środowiskowych , opartego na reakcji łańcuchowej polimerazy - PCR oraz detekcji temperatury topnienia i zmian fluorescencji powielonych w reakcji PCR genów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Termocykler z licencją do pracy w technice PCRreal time oraz technice klasycznej PCR. 2Temperatura bloku: zakres programowania od 4 o C do 95oC 3Szybkość grzania bloku: przynajmniej 1,2 o C na sek, zakres temperatury od 4 o C do 95 °C z dokładnością nie większą niż ± 0,5 °C 4Możliwość amplifikacji minimum od 1 do 96 prób jednocześnie dla różnych patogenów w jednym cyklu pracy 5Możliwość pracy z różnymi rodzajami barwników i sond: barwnikami chemicznymi interkalującymi sondami degradującymi (hydrolizującymi ) do pracy w PCR w czasie rzeczywistym 6Oprogramowanie do analizy wyników z modułami: Ilościowe oznaczanie kwasów nukleinowych szukanych patogenów Jakościowe oznaczanie kwasów nukleinowych szukanych patogenów Krzywa topnienia produktów reakcji PCR 7Mieszaniny reakcyjne wraz wewnętrzną kontrolą reakcji PCR w postaci wystandaryzowanych tabletek gotowych do użycia po uwodnieniu lizatem z hodowli , z okresem ważności minimum 2 lata. 8Zestaw komputerowy klasy PC z oprogramowaniem do obsługi systemu i zbierania danych, składający się z jednostki centralnej, monitora LCD min. 17 cali i drukarki laserowej. 9Ogrzewanie prób w termocyklerze przy zastosowaniu powietrza 10Źródło światła - lampa halogenowa 12V, 75 W 11Prędkość zmiany temperatury (ramping) - minimum 2°C na sekundę (grzanie i chłodzenie) 12Oprogramowanie do pomiaru obecności zamplifikowanego genu oraz do oceny ilości zamplifikowaych genów wybranych patogenów kompatybilne z systemem LIMS 13Możliwość wykonania oznaczenia w kierunku:· Obecność Salmonella walidacja AOAC , AFNOR· Obecność Listeria .monocytogenes walidacja AOAC lub AFNOR· Obecność Listeria spp. walidacja AOAC lub AFNOR·Obecność i liczba Staphylococcus. aureus· Obecność Escherichia.coli O 157:H7 walidacja AOAC · Obecność i liczba Campylobacter coli, jejuni i lari walidacja AOAC· Obecność pleśnie i drożdże· Obecność Enterobacter. sakazaki 14Możliwość jednoczesnego wykonania oznaczeń :· Obecność Salmonella ·Obecność Listeria .monocytogenes · Obecność Listeria spp.·Obecność Escherichia.coli O 157:H7 · Obecność i liczba Campylobacter coli, jejuni ·Obecność Enterobacter. sakazaki 15Zestaw potrzebnych akcesoriów ( np. bloki grzewcze, bloki chłodzące, pipety, końcówki do pipet).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa 1 szt. Wytrząsarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Udźwig max. do 15 kg, 2Ruch kołowy lub horyzontalny 3Płyta z otworami do adaptacji uchwytów na kolby Erlenmayera o poj. 100 - 250 ml 4Cyfrowy wyświetlacz zadanych parametrów pracy. 5Płyta z uchwytami uniwersalnymi (np. pręty pokryte gumą).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.