Ogłoszenie z dnia 2023-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego licencji na dostęp do bazy danych ekonomicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 55 49 126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wne@wne.uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0ca2cb0-91df-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego licencji na dostęp do bazy danych ekonomicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0ca2cb0-91df-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wysoce specjalistyczny charakter informacji, do jakich dostęp jest niezbędny pracownikom Uniwersytetu Warszawskiego. Na rynku nie ma alternatywy. Szereg agencji „ratingowych” zbiera informacje, ale nie w takim zakresie terytorialnym i finansowym.
Na UW realizowane są działania, do których niezbędne są informacje z bazy globalnej.
• projekty finansowane przez NCN dotyczące badań banków z wykorzystaniem danych spoza Europy.
• projekty GOSPOSTRATEG finansowane ze środków NCBiR analizujące dane mikro-, małych- i średnich przedsiębiorstw;
• badania międzynarodowe kierownika projektu GOSPOSTRATEG.
• doktoraty przewidujące m.in. badania determinant stosowania Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) przez przedsiębiorstwa z całego świata lub badania transferu zysków z Polski do 134 krajów świata.
Mając powyższe na względzie wypełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POUZ-361/398/2023/WNE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 468430,2 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Licencja na dostęp do bazy danych agregującej szereg danych ekonomicznych o przedsiębiorstwach z całego świata
4.5.3.) Główny kod CPV: 48812000-3 - Systemy informacji finansowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73110000-6 - Usługi badawcze
72320000-4 - Usługi bazy danych
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
79310000-0 - Usługi badania rynku
79312000-4 - Usługi testowania rynku
79314000-8 - Analiza możliwości wykonawczych
79330000-6 - Usługi statystycne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99666 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99666 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99666 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moody's Analytics UK Ltd.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: UK 03743494
7.3.3) Ulica: One Canada Square, Canary Wharf
7.3.4) Miejscowość: London
7.3.5) Kod pocztowy: E14 5FA
7.3.7.) Kraj: Wielka Brytania
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99666 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w bocznych korytarzach klatki schodowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych ul. Jarocińska 1 i Łukowska 6.
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie technologii wytwarzania kompozytu miedziano-węglowego oraz jego integracji z materiałem bazowym przy wykorzystaniu konsolidacji wybuchowej dla WIMiIP - DE-dzp.272-210/24
- Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu
- Ustalenie położenia punktów granicznych działek stanowiących drogi publiczne i punktów na granicy jednostki ewidencyjnej Miasta Opola oraz aktualizacja danych ewidencyjnych (...)
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu badania deficytów kwalifikacyjnych, kompetencyjnych oraz ustaleniu potrzeb szkoleniowych.
więcej: Systemy informacji finansowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.