eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Rozbiórka budynków gospodarczych w obrębie Świniary oraz Pogalewo Małe



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynków gospodarczych w obrębie Świniary oraz Pogalewo Małe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka budynków gospodarczych w obrębie Świniary oraz Pogalewo Małe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c854c2db-61ca-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528112

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127637/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbiórka budynków gospodarczych Pogalewo Małe, gmina Brzeg Dolny, powiat wołowski

1.1.18 Rozbiórka budynku stodoły-magazynu, zlokalizowanego na terenie działki nr 29/7, AM – 5, obręb Świniary w rejonie ul. Zalipie we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425761

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 399415,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 1 - Rozbiórka budynku stodoły – magazynu wraz z fundamentem zlokalizowanego na terenie działki nr 29/7, AM – 5, obręb Świniary w rejonie ul. Zalipie we Wrocławiu
Do rozbiórki przewidziano budynek gospodarczy murowany z cegły pełnej składający się z jednej kondygnacji nadziemnej wraz posadzką betonową i fundamentami. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty blachą. Ze względu na to, że rozbierany budynek styka się ze ścianą budynku mieszkalnego, należy w trakcie rozbiórki przy budynku mieszkalnym wykonać prace w sposób ręczny lub przy użyciu lekkiego sprzętu. Dodatkowo należy wykonać nowe obróbki blacharskie na budynku mieszkalnym, następnie powierzchnię ściany szczytowej budynku mieszkalnego zaizolować termicznie. Na dzień dokonywania oględzin stwierdza się, że ściana jest w stanie ogólnym dobrym, nie wyklucza się jednak sytuacji, że w trakcie rozbiórki ściany budynku gospodarczego zostaną ujawnione uszkodzenia niewidoczne w trakcie wizji lokalnej.

W niniejszym przedmiocie zamówienia jest również wywóz wraz z utylizacją spryzmowanego gruzu znajdującego się na terenie sąsiedniej działki nr 3/35, AM – 5, obręb Świniary w rejonie ul. Zalipie we Wrocławiu.
Budynek gospodarczy – stodoła:
Kubatura 4350,00 m3
powierzchnia zabudowy 538,74 m2
Długość budynku 45,85 m
Szerokość budynku 11,75 m
wysokość budynku do okapu 4,65 m
wysokość budynku do kalenicy 10,50 m
Ilość kondygnacji 1

Gruz do utylizacji – 225,916 m3

Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.5.5.) Wartość części: 256154,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 2 - Rozbiórka trzech budynków gospodarczych do poziomu terenu, położonych na działce nr 149/8, obręb Pogalewo Małe, gm. Brzeg Dolny.

Zgodnie z decyzją Pozwolenia na Rozbiórkę wydaną przez Starostwo Powiatowe w Wołowie pozwalającą na rozbiórkę budynku nr 1 należy prowadzić według wskazań i pod kierownictwem osób spełniających wymagania art. 12 ust.7 ustawy Prawo Budowlane oraz wydanej opinii projektanta dotyczącej rozbiórki budynków gospodarczych nr 2 i 3.

1. Rozbiórka budynku gospodarczego nr 1 - Stodoła - znajdującego się na terenie działki nr 149/8.
Do rozbiórki przewidziano budynek gospodarczy jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, wolnostojący z poddaszem użytkowym. Ściany murowane z cegły pełnej. Dach dwuspadowy wsparty na drewnianych więźbach dachowych. Pokrycie dachu wykonane z płyt azbestowo – cementowych falistych. Stropy drewniane, belkowe nagie. Ściany oraz dach w części budynku zawalone.

Kubatura 6 925,50 m3
Powierzchnia zabudowy 769,50 m2
Długość budynku 57,00 m
Szerokość budynku 13,50 m
Wysokość do okapu 4,50 m
Wysokość budynku do kalenicy 11,30 m
Ilość kondygnacji 1

2. Rozbiórka budynku gospodarczego nr 2– Obora - znajdującego się na terenie działki nr 149/8.
Do rozbiórki przewidziano budynek gospodarczy dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, wolnostojący z poddaszem użytkowym. Ściany murowane z cegły pełnej. Dach dwuspadowy wsparty na drewnianych więźbach dachowych. Pokrycie dachu wykonane z płyt azbestowo – cementowych falistych. Stropy drewniane, belkowe nagie oraz w postaci płyty Kleina typu lekkiego. Dach i strop w części zawalone. Elewacja budynku pokryta tynkiem zatartym na gładko. Brak stolarki okiennej i drzwiowej.

Kubatura 4 342,00 m3
Powierzchnia zabudowy 542,74 m2
Długość budynku 39,50 m
Szerokość budynku 12,85 m
Wysokość do okapu 3,00 m
Wysokość budynku do kalenicy 10,50 m
Ilość kondygnacji 2

3. Rozbiórka budynku gospodarczego nr 3- Stodoła- znajdującego się na terenie działki nr 149/8.
Do rozbiórki przewidziano budynek gospodarczy jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, wolnostojący z poddaszem użytkowym. Ściany murowane z cegły pełnej. Dach dwuspadowy wsparty na drewnianych więźbach dachowych. Pokrycie dachu wykonane z płyt azbestowo – cementowych falistych. Stropy drewniane, belkowe nagie. Elewacja budynku pokryta tynkiem zatartym na gładko. Brak stolarki okiennej i drzwiowej.

Kubatura 2 438,00 m3
Powierzchnia zabudowy 270,90 m2
Długość budynku 21,00 m
Szerokość budynku 12,90 m
Wysokość do okapu 5,00 m
Wysokość budynku do kalenicy 11,60 m
Ilość kondygnacji 1

Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.5.5.) Wartość części: 143260,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Łukasz Leśnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302772849

7.3.3) Ulica: Ogrody 1A

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTROPIA IG Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522495530

7.3.3) Ulica: Wysoka Wielka 5

7.3.4) Miejscowość: Wysoka

7.3.5) Kod pocztowy: 89-320

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.