eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › ,,Dostawa 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco - drukująco - skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 36 miesięcy (tj. od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2026 r.) (...)."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco – drukująco – skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 36 miesięcy (tj. od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2026 r.) (...)."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, +48324941267

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dostawa 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco – drukująco – skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 36 miesięcy (tj. od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2026 r.) (...)."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4288fc0d-7485-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco-drukująco-skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 3 lat dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471815

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.83.2023.KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa 3 sztuk cyfrowych urządzeń powielająco – drukująco – skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 36 miesięcy (tj. od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2026 r.), dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.”
2. Dostarczony towar winien być fabrycznie nowy, tj. nieużywany, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy.
3. Dostarczony sprzęt nie jest obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich oraz pochodzi z legalnego kanału sprzedaży producenta.
4. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Urzędu Miejskiego w Zawierciu ul. Leśna 2.
5. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w siedzibie Zamawiającego dla 3 Administratorów, oraz dla pracowników Urzędu Miejskiego w Zawierciu.

6. Usługa pełnej obsługi serwisowej Urządzeń dla Zamawiającego obejmuje:
 dojazd technika do miejsca użytkowania Urządzenia w terminie 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia;
 wykonywanie przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta Urządzenia;
 dokonywanie napraw oraz kontroli stanu technicznego Urządzenia;
 usunięcie awarii Urządzeń w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia;
 w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu na własny koszt materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia;
 dostarczanie oraz montaż w Urządzeniach części zamiennych i części zużywających się,
w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.
 Deklarowana liczba miesięcznych wydruków:

CZARNE KOLOR
Urządzenie 1 do 25 000 szt. do 5 000 szt.
Urządzenie 2 do 15 000 szt. do 2 500 szt.
Urządzenie 3 do 15 000 szt. do 2 500 szt.
Za przekroczenie limitu wydruku Zamawiający zapłaci kwotę stanowiącą iloczyn ilości kopii ponad limit i ceny odpowiednio czarnej albo kolorowej 1 strony zadeklarowanej w ramach limitu urządzenia.
Wynagrodzenie z tytułu niniejszej umowy nie przekroczy kwoty 130% wynagrodzenia wynikającego z zadeklarowanych limitów.


7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1B do SWZ z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu.

8. Ponadto obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są również w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 do SWZ.

9. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Dostarczone urządzenia wielofunkcyjne będą wyposażone w dotykowy, kolorowy ekran, z możliwością powiększenia ikon oraz czcionki za pomocą przycisku, w celu zwiększenia czytelności dla osób słabowidzących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185244,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254241,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185244,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGRA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470511675

7.3.3) Ulica: Wodzisławska 55

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185244,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o Zamówieniu, Zamawiający skrócił nazwę zadania. Pełna nazwa to: ,,Dostawa 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco – drukująco – skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 36 miesięcy (tj. od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2026 r.), dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.”
2. Termin realizacji zamówienia: zamówienie należy zrealizować w terminie:

a) dostawa urządzeń wielofunkcyjnych: do 21 dni od daty podpisania umowy.
b) usługa pełnej obsługi serwisowej urządzeń: od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2026 r.
3. W postępowaniu wpłynęło 6 ofert. Trzy oferty od małych przedsiębiorców, jedna oferta od dużego przedsiębiorcy, jedna od mikro przedsiębiorcy oraz jedna oferta od Wykonawcy prowadzącego jednoosobową działalność.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.