eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Konstantynów w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Konstantynów w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONSTANTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-543

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48833414192

1.5.8.) Numer faksu: +48833414192

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugkonstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76cf38cf-8215-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Konstantynów w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76cf38cf-8215-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00508454/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Konstantynów w 2024 r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491424

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.14.2022.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 781766,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej z terenu gminy Konstantynów wg podanej częstotliwości:
1) papier i tektura
– w zabudowie jednorodzinnej- raz na kwartał,
- w zabudowie wielorodzinnej- raz w miesiącu
2) szkło
- w zabudowie jednorodzinnej- raz na kwartał,
- w zabudowie wielorodzinnej- raz w miesiącu,
- oraz z pojemników typu „dzwon” ustawionych na terenie gminy- każdorazowo na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego.
3) metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe
-w zabudowie jednorodzinnej- raz w miesiącu,
- w zabudowie wielorodzinnej- dwa razy w miesiącu
4) bioodpady stanowiące oddzielnie zbierane części roślin pochodzące z ogrodów i terenów zielonych - w okresie od kwietnia do października- raz w miesiącu.
5) pozostałe bioodpady (frakcja mokra)- w okresie od kwietnia do października- dwa razy w miesiącu, w pozostałym okresie- raz w miesiącu
6) pozostałości po procesie segregacji odpadów- w okresie od kwietnia do października dwa razy w miesiącu, w pozostałym okresie raz w miesiącu.
7) popiół - w okresie od września do kwietnia raz w miesiącu i raz w miesiącu czerwcu.
8) zużyte i przeterminowane leki - odbiór z punktu zbiórki zlokalizowanego w Aptece przy ul. Janowskiej 18 w Konstantynowie po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym.
4.2 Odbiór odpadów z PSZOK odbywać się będzie w każdą pierwszą sobotę miesiąca. W przypadku gdy termin ten przypada na dzień ustawowo wolny od pracy odbiór zrealizowany zostanie w następną sobotę miesiąca nie będącą dniem ustawowo wolnym od pracy. Wykonawca dostarczy we własnym zakresie kontenery w ilości zapewniającej odbiór wszystkich dostarczonych przez mieszkańców odpadów w sposób uniemożliwiający ich zmieszanie. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z prowadzonego przez gminę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) zlokalizowanego w Komarnie obejmujący następujące rodzaje odpadów:
1) metale i tworzywa sztuczne,
2) papieru i tektury,
3) szkła,
4) odpadów opakowaniowych wielomateriałowych
5) metali i tworzyw sztucznych,
6) odpadów niebezpiecznych,
7) przeterminowane leki i chemikalia,
8) odpadów nie kwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek,
9) zużytych baterii i akumulatorów,
10) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
11) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych,
12) zużytych opon,
13) odzieży i tekstyliów
14) odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne.
4. 3. Dostarczenie przy każdym realizowanym odbiorze odpadów worków do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z obowiązującą w tym zakresie kolorystyką, oznaczone napisem o rodzaju odpadów na jakie jest przeznaczony oraz o podanych poniżej parametrach:
- 60 l w kolorze szarym na popiół (grubość folii 0,05 mm),- 1 szt. na nieruchomość.
- 120 l w kolorze niebieskim na papier (grubość folii 0,04 mm), 1 szt. na nieruchomość
- 120 l w kolorze zielonym na szkło opakowaniowe (grubość folii 0,05 mm), 1 szt. na nieruchomość
- 120 l w kolorze żółtym na metale i tworzywa sztuczne(grubość folii 0,04 mm) , 1 szt. na nieruchomość
- 120 l w kolorze brązowym na bioodpady zielone(grubość folii 0,04 mm), 1 szt. na nieruchomość
- 120 l w kolorze brązowym na bioodpady kuchenne 2 szt. na nieruchomość
Orientacyjna (szacowana) ilość odpadów komunalnych, od odebrania w okresie realizacji zamówienia wynosi : 675,1 Mg. Szczegółowy zakres usługi zawarty jest w dziale 4 SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 781766,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 781766,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 781766,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Komunalnik" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370000130

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 781766,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.