eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długosiodło › Dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 120.000 litrów na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 120.000 litrów na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długosiodło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Długosiodło

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 64 23 650

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 7412526

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.orlowski@dlugosiodlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dlugosiodlo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 120.000 litrów na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c730976-76e0-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017902/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 120.000 litrów na podstawie zapotrzebowania złożonego przez zamawiającego w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484447

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 708210,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowią dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości
120.000 (słownie: sto dwadzieścia tysięcy) litrów na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego przed planowanym terminem dostawy do Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długosiodle, Zespołu Szkół w Starym Bosewie, Szkoły Podstawowej
w Blochach, Gminnego Centrum Informacji Kultury Sportu i Rekreacji w Chrzczance Włościańskiej, Szkoły Podstawowej w Dalekiem, Szkoły Podstawowej w Sieczychach. Dostawca jest zobowiązany dostarczyć olej opałowy własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca powinien przedstawić świadectwo jakości dostarczanego oleju. Olej opałowy lekki powinien spełniać wymogi określone normą PN-C-96024:2001.
2) W przypadku zapotrzebowania na mniejszą ilość oleju opałowego niż 120.000 litrów zapłata nastąpi za faktycznie dostarczoną ilość.
3) Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4) Rozliczenia i płatności zostały określone w SWZ i postanowieniach Umowy. Nie uwzględnienie kosztów określonych w SWZ i postanowieniach Umowy przez Wykonawcę w zaoferowanej przez niego ofercie, jak również niedoszacowanie, pominięcie oraz brak dostatecznego rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia w żadnym razie nie może stanowić podstawy do ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie późniejszym.
5) Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikającą swoim zakresem z niniejszej SWZ. Jakikolwiek błąd
w obliczeniu ceny nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty.
b) Ceną oferty jest kwota łącznego wynagrodzenia zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 757188,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 765010,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 757188,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benzol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550325242

7.3.3) Ulica: Graniczna 7

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 757188,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-30 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.