Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00443838/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Rozdrażew”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627221305
1.5.8.) Numer faksu: 627221370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.rozdrazew.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Rozdrażew”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3964e84-665e-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041741/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK-u z terenu gminy Rozdrażew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443838/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.5.2022.M.W.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 620000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Rozdrażew.
W ramach zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Rozdrażew podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania ich do Wielkopolskiego Centrum Recyklingu – Spółka z o.o. w Jarocinie, Witaszyczki, ul. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) odbieranie i transport niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rozdrażew z następujących miejscowości: Wolenice, Dębowiec, Wygoda, Dzielice, Henryków, Chwałki, Dąbrowa, Rozdrażewek, Maciejew, Nowa Wieś, Budy, Wyki, Trzemeszno, Grębów, Rozdrażew
2) odbieranie i transport odpadów komunalnych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
3) odbieranie i transport zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych podczas jednorazowej objazdowej zbiórki tych odpadów,
4) odbieranie i transport odpadów komunalnych z aptek (przeterminowane leki) oraz z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy (baterie i akumulatorki).
3. Lokalizację ulic na terenie Gminy Rozdrażew oraz lokalizację miejscowości na obszarze gminy przedstawiono na mapach stanowiących załączniki nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zestawienie miejscowości z wykazem ilości nieruchomości i gospodarstw domowych zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
5. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i transportu odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Rozdrażew.
Opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ pn.: „Opis Przedmiotu Zamówienia” jak również projekt umowy.
Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w:
1) uchwale nr XXXII/239/2021 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 18 października 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - załącznik nr 4 do SWZ,
2) uchwale nr XXXII/238/2021 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 18 października 2021r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rozdrażew ze zmianami - załącznik nr 5 do SWZ
6. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy:
1) ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych określa się wg obliczeń szacunkowych na 362,00 Mg
2) ilość odpadów segregowanych określa się wg obliczeń szacunkowych na okres trwania umowy na 896,05 Mg łącznie z odpadami dostarczonymi przez mieszkańców do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
3) Ilość odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu RTV i AGD w ramach jednorazowej zbiórki obwoźnej określa się wg obliczeń szacunkowych na 11,50 Mg.
7. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych:
1) w przypadku nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - raz na miesiąc,
b) odpady selektywnie zbierane – metale, tworzywa sztuczne, szkło bezbarwne i szkło kolorowe, papier, opakowania wielomateriałowe – raz na miesiąc,
c) odpady ulegające biodegradacji:
- od kwietnia do października – raz na dwa tygodnie,
- od listopada do marca – raz na miesiąc,
d) odpady popiołu i żużlu z palenisk domowych:
- od września do kwietnia - raz na miesiąc,
- od maja do sierpnia – raz na dwa miesiące,
2) w przypadku nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi wielolokalowymi:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - raz na dwa tygodnie,
b) odpady selektywnie zbierane – metale, tworzywa sztuczne, szkło bezbarwne i szkło kolorowe, papier, opakowania wielomateriałowe – raz na miesiąc,
c) odpady ulegające biodegradacji:
- od kwietnia do października – raz na dwa tygodnie,
- od listopada do marca – raz na miesiąc,
d) odpady popiołu i żużlu z palenisk domowych:
- od września do kwietnia - raz na miesiąc,
- od maja do sierpnia – raz na dwa miesiące,
3) odbiór odpadów z PSZOK w ciągu trzech dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego
(prognozowana częstotliwość określona jest w formularzu ofertowym)
4) odbiór przeterminowanych leków z aptek – raz na dwa miesiące
5) odbiór zużytych baterii i akumulatorów z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy - raz na pół roku
6) odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych podczas objazdowej zbiórki ww. odpadów - raz w okresie trwania umowy.
8. Harmonogram wywozu odpadów przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w ciągu 3
dni od powiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, stanowi załącznik do umowy.
9. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje odpadów powstających w nieruchomościach niezamieszkałych (podmioty gospodarcze, placówki oświatowe, sklepy, banki, cmentarze itp. oraz odpadów ulicznych).
10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone usługi objęte przedmiotem zamówienia.
Uwaga :
Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia, oszacowanie ilości odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje oraz szczegółowe zasady ustalenia harmonogramu odbioru odpadów określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
11. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym miesięcznie w oparciu o:
1) raport,
2) karty przekazania odpadów, wygenerowane z systemu BDO, dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę do 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni,
3) ewidencję jakościową i ilościową odpadów, prowadzoną zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
12. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :
1) bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
2) sporządzania rocznego sprawozdania, o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r., poz. 1297 ze zm.). Sprawozdanie sporządzone w sposób wymagany przez przepisy prawa Wykonawca przekazuje Wójtowi Gminy Rozdrażew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486788,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666916,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486788,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WM Wiatrowiec Energie Sp. z .o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080084337
7.3.3) Ulica: brak
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś 22
7.3.5) Kod pocztowy: 63-308
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WM WIATROWIEC ENERGIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WM WIATROWIEC ENERGIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486788,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- USŁUGA - ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW Nr sprawy: TECH/141/MP/2024
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Obornikach.
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.