eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Małopolski › Budowa Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Sokołowie Małopolskim wraz z dostawą rozdrabniacza odpadów wielkogabarytowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Sokołowie Małopolskim wraz z dostawą rozdrabniacza odpadów wielkogabarytowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7729019

1.5.8.) Numer faksu: 17 7729019 w 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sokolow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Sokołowie Małopolskim wraz z dostawą rozdrabniacza odpadów wielkogabarytowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5aabc37-f0aa-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Polski Ład

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216916/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGZP.271.2.2022.GD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 23572592,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pn. „Budowa Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Sokołowie Małopolskim wraz z dostawą rozdrabniacza odpadów wielkogabarytowych” jest:

W ramach Części 1 - roboty budowlano montażowe, których przedmiotem jest: „Budowa Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Sokołowie Małopolskim, przebudowa rowu i wykonanie urządzenia wodnego na działkach nr ewid. 4233/3, 4236, 4237, 4238, 4234/4, 4235/4, 4239 obręb 0001 Sokołów Małopolski”
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Część 1
Zakres przedmiotu zamówienia w ramach Części 1 obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych związanych z budową zakładu przetwarzania odpadów (3500 Mg/r.) i segregacji (20000 Mg/r.), w skład których wchodzi:
1) Budynek sortowni,
2) Budynek podwójnej linii granulacji tworzyw (jest to część Hali sortowni odpadów),
3) Budynek biurowo – socjalny,
4) Budynek warsztatowy,
5) Waga samochodowa na samochody dostarczające odpady (budowa, dostawa i montaż),
6) Boksy żelbetowe,
7) Parking,
8) Plac manewrowy,
9) Zbiornik na olej napędowy (dostawa i montaż),
10) Pozostałe roboty budowlane związane z przyłączeniem mediów do zrealizowanych budynków oraz zagospodarowaniem terenu.

1. Roboty budowlane wchodzące w skład Części 1 obejmują w szczególności:
1) roboty organizacyjne w zakresie przygotowania zaplecza budowy,
2) roboty przygotowawcze, urządzenie, zabezpieczenie i oznakowanie placu budowy,
3) roboty ziemne wraz z zabezpieczeniem,
4) budowę infrastruktury technicznej podziemnej,
5) budowę infrastruktury ochrony p.poż,
6) budowę poszczególnych obiektów budowlanych wraz z przewidzianą kompletną infrastrukturą techniczną,
7) wykonanie dróg wewnętrznych, placów parkingów,
8) wykonanie niezbędnych prac montażowych: zbiornik na olej napędowy, waga,
9) zorganizowanie i przeprowadzenie wszelkich koniecznych badań, rozruchów, analiz, prób, testów itp. niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia i/lub wymaganych przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru.
10) przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów badań, itp.) w robotach budowlanych, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz na dostarczone urządzenia, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, a także dołączenie przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej.
11) zagospodarowanie oraz uprządkowanie terenu,
12) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
13) opracowania kompleksowej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1 zawarty został w następujących dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SWZ oraz umowy:
1) Decyzjach budowlano administracyjnych
a) Decyzji Nr 295/2.230/2022 znak AB.6740.2.230.2021 z dnia 09 marca 2022 Starosty Rzeszowskiego zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno – budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę dla Zakładu Komunalnego w Sokołowie Małopolskim Sp. z o. o.,
b) decyzji z dnia 02.12.2021., znak RG.6730.183.2021 Burmistrza Gminy i Miasta Sokołów Małopolski o warunkach zabudowy, zmienionej decyzją z dnia 31.01.2022 znak RG.6730.18.2022 Burmistrza Gminy i Miasta Sokołów Małopolski;
c) decyzji z dnia 17.12.2021., znak RG.6730.200.2021 Burmistrza Gminy i Miasta Sokołów Małopolski o warunkach zabudowy;
d) decyzji z dnia 25.01.2022 r., znak: RZ.RUZ.4210.80.2021.JM wydanej przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie udzielającej pozwolenia wodnoprawnego;
e) decyzji z dnia 23.07.2021 r., znak: RG.6220.7.2021. wydanej przez Burmistrza Gminy i Miasta Sokołów Małopolski określającej środowiskowe uwarunkowania realizacji przedsięwzięcia pn. „Budowa zakładu do przetwarzania odpadów komunalnych w Sokołowie Małopolskim oraz przebudowie rowu i wykonaniu urządzenia wodnego”
2) Projektach budowlanych:
a) projekt budowlany zatwierdzony Decyzją Nr 295/2.230/2022 znak AB.6740.2.230.2021 z dnia 09 marca 2022 Starosty Rzeszowskiego
3) Projektach technicznych:
a) branża architektoniczna
b) branża konstrukcyjna/wariant konstrukcja stalowa
c) branża konstrukcyjna/wariant konstrukcja żelbetonowa
c) branża drogowa
d) branża instalacje sanitarne
e) branża instalacje elektryczne wraz z AKPiA
4) Przedmiarach robót
a) branża architektoniczna
b) branża konstrukcyjna/wariant konstrukcja stalowa
c) branża konstrukcyjna/wariant konstrukcja żelbetonowa
b) branża drogowa
c) branża instalacje sanitarne
d) branża instalacje elektryczne wraz z AKPiA
5) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i odbioru robót,
Zwanych dalej łącznie „Dokumentacją projektową” stanowiącą Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
3. Zamawiający zastrzega, że ilość prac podana w przedmiarach robót, jest określona szacunkowo przy dołożeniu maksymalnej staranności, co wykonawca opierając się na swoim doświadczeniu winien uwzględnić po analizie wszelkich dokumentów wchodzących w skład Dokumentacji projektowej.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wszelkich kosztów i nakładów niezbędnych dla zrealizowania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym pokrycia kosztów poboru wody, odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej wykorzystanych na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyka związane z uwzględnieniem wszystkich kosztów i nakładów niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Wskazany wyżej przedmiot zamówienia na etapie realizacji może ulegać modyfikacji w zakresie niezbędnym do przyszłego posadowienia linii technologicznych a Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z uwzględnieniem ew. zmian, na zasadach określonych we wzorze umowy.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich, nawet wyraźnie nie wskazanych robót, prac oraz czynności, które profesjonalnie działający Wykonawca winien przewidzieć, a umożliwiających i mających na celu wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym prawa budowlanego, normami oraz warunkami technicznymi , sztuką budowlaną i dobrymi praktykami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ Części nr 1– roboty budowlane - zawarty został w dokumentacji technicznej, STWIORB, przedmiarach i pozostałych wyjaśnieniach - Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ
3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia

Część 1
1. W odniesieniu do robót budowlanych bezwzględnie obowiązują warunki dodatkowe określone w Decyzji Nr 295/2.230/2022 znak AB.6740.2.230.2021 z dnia 09 marca 2022 Starosty Rzeszowskiego zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno – budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę dla Zakładu Komunalnego w Sokołowie Małopolskim Sp. z o. o.
2. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz wszelkimi innymi aktami prawnymi mogącymi mieć zastosowanie przy lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zapewni na swój koszt wytyczenie geodezyjne, obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów.
5. W przypadku wystąpienia okresu o wysokim poziomie wód gruntowych w wykopach należy wykonać odprowadzenie wody w sposób kontrolowany. Za ewentualne szkody z tym związane odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
6. Strony zamierzają regularnie, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie odbywać narady koordynacyjno-techniczne.
7. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonym Harmonogramem wykonania robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie zobowiązany do przedłożenia w terminie 14 dni od podpisania umowy Harmonogramu realizacji zamówienia jak również jego aktualizacji na żądanie Zmawiającego, w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania takiego żądania i przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego, w szczególności w przypadkach przewidzianych w umowie. Szczegółowa forma Harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy.
8. Prowadzenia robót, przy użyciu sprzętu dopuszczonego do ruchu, posiadającego wymagane atesty oraz ubezpieczenia oraz przy pomocy osób posiadających wszelkie wymagane prawem bądź SWZ kwalifikacje oraz umiejętności, a także badania lub pozwolenia/dopuszczenia do wykonania określonych prac,
9. Zawarcie umowy na utylizację odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy i ponoszenie wynikających z tego tytułu kosztów spoczywa na Wykonawcy.
10. Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia do ceny ofertowej wszelkich opłat i kosztów, w tym opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz czasowe zajęcie terenu, podczas prowadzenia robót o ile występują. Sporządzenie projektów wniosków o zajęcie pasów drogowych wraz z uzgodnieniami przeprowadzonymi z właściwym Zarządcą Drogi tj. prowadzącymi do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót leży po stronie Wykonawcy i wliczone jest do ceny ofertowej. Przygotowywane przez Wykonawcę wnioski będą niezwłocznie podpisywane i składane przez Zamawiającego. Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego opłatami związanymi z zajęciem pasa drogowego. Wykonawca zobowiązuje się przed złożeniem wniosku do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu zajęcia pasa drogi wraz z załącznikami do wniosku.

Dopuszcza się rozwiązania równoważne- szczegóły w rozdziale 4 SWZ.

Zadanie jest finansowane z udziałem środków z programu "Polski Ład" .

Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia zawiera SWZ, załączniki i wzór umowy do Cz. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45262310-7 - Zbrojenie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262522-6 - Roboty murarskie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 22459192,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – dostawa rozdrabniacza – Mobilny wolnoobrotowy rozdrabniacz do odpadów o przepustowości od 10 – 40 ton na godzinę. Miejscem dostawy jest teren Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Sokołowie Małopolskim.
Przeznaczona do rozdrabniania :

wszystkich rodzajów odpadów, tj.: odpady przemysłowe, odpady komunalne, papier, tworzywa sztuczne, odpady elektroniczne, wielkogabarytowe, złom drewniany, palety, drewno, odpady pochodzenia organicznego, odpady zielone, odpady budowalne.

Belka łamiąca- podnoszona i opuszczana do wymiany hydraulicznie celem wymiany.
Wały rozdrabniające asynchroniczne, tj.: mogą pracować niezależnie od siebie pod względem prędkości obrotowej jak i kierunku obrotów.
Zapasowy 1 zestaw belek/sit, o których mowa w punkcie 7 niżej.

Możliwość zmiany konfiguracji narzędzi roboczych wałów rozdrabniających belki domielającej.

Możliwość załadunku leja – zsypu za pomocą ładowarki kołowej.

Obsługa z pulpitu sterowniczego i pilotem radiowym.

Frakcje na wyjściu w zakresie od zera do ok. 60 mm

Podwozie do transportu hakowego.

Pozostałe parametry dostawy:

1) Wyposażona w silnik wysokoprężny spalinowy
2) Moc silnika 150 - 250 kW
3) Poziom emisji spalin nie mniej korzystny niż zgodny z normą EU Stage V.
4) Wyposażona w taśmy i przenośniki:
a) szerokość taśmy przenośnika minimum 900 mm
b) wysokości wyrzutowa wyładunku rozdrobnionego materiału: min. 3600 mm
c) taśma przenośnika wyposażona w zbieraki
d) taśma przenośnika o podwyższonej wytrzymałości
e) nadtaśmowy separator magnetyczny ze stałym magnesem neodymowym z napędem hydraulicznym i płynną regulacją wysokości roboczej.
5) Pojemność zasobnika wraz z wanną zasypową min. 4 m3
6) Hydraulicznie podnoszona wanna zasypowa lub burty boczne zasobnika
7) Regulacja rozdrobnienia poprzez zastosowanie systemu wymiennych belek przełamujących lub sit zmniejszające frakcję wyjściową. W ramach dostawy wykonawca dostarczy belkę/belki lub sito umożliwiające osiągnięcie stopnia rozdrobnienia <500 mm, <300mm, <150 mm.
8) Regulacja obrotów układu rozdrabniającego w zakresie minimum od 6 do 24 obr/min.
9) Maszyna wyposażona w system automatyzowanej wymiany belek przełamujących / sit zmniejszające frakcję wyjściową
10) Układ rozdrabiający składający się z dwóch wałów roboczych usytuowanych wzdłuż osi maszyny
11) Długość wałów min. 1550 mm (każdy)
12) Asynchroniczny system sterowania wałami
13) Wymiary transportowe zewnętrzne maszyny:
14) długość maks. 8500 mm
15) szerokość maks. 2500 mm
16) wysokość maks. 2800 mm
17) Wysokość załadunku (zasypowa) maks. 2600 mm
18) Wydajność przy pracy z odpadami zielonymi (gałęzie liście korzenie trawa palety itp.) min. 15 t/h
19) Komplet dokumentów oraz certyfikaty w języku polskim.
20) Gwarancja min. 12 miesięcy lub 1000 mth
21) Szkolenie 3 operatorów z zakresu bieżącej obsługi i czynności serwisowych.
22) Instrukcja obsługi oraz dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim – skompletowana dokumentacja papierowa.
23) Dostawa maszyny do Zamawiającego na koszt Wykonawcy do Sokołowa Małopolskiego na teren budowy ZPO.
24) Maszyna fabrycznie nowa, nie amortyzowana.
25) Rozdrabniacz nie może być konstrukcją prototypową co oznacza, iż musi pracować, co najmniej w jednej lokalizacji przez okres minimum 12 miesięcy, przed datą złożenia oferty.
26) Przeglądy gwarancyjne i usługi serwisowe wykonywane będą w miejscu pracy maszyny, lub w innym miejscu. Wszelkie dodatkowe koszty przeglądów i serwisów wynikające z tego, że nie będą świadczone w miejscu pracy maszyny ponosi dostawca maszyny.
27) Maksymalny czas usunięcia usterki (wady) – do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.

Zakres przedmiotu zamówienia w ramach Części 2 obejmuje dostawę wraz z montażem Mobilnego wolnoobrotowego rozdrabniacza do odpadów o przepustowości od 10 – 40 ton na godzinę mającego zastosowanie do wszelkiego rodzaju odpadów oraz drewna, w tym mebli i elementów porozbiórkowych z budów, zwanego dalej „Rozdrabniaczem”.

8. W ramach Części 2 Zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostawy – dostarczenia i montażu Rozdrabniacza
2) uruchomienia rozdrabniacza
3) przeszkolenia personelu wskazanego przez Zamawiającego minimum 3 osoby
4) przekazania kompletnej dokumentacji umożliwiającej prawidłową eksploatację Rozdrabniacza, w szczególności: dokumentacji Techniczno Ruchowej Rozdrabniacza, instrukcji obsługi, instrukcji eksploatacji oraz dokumentów gwarancyjnych wszystkich w języku polskim.
5) prowadzenia prac serwisowych Rozdrabniacza w okresie gwarancji
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2 zawarty został w OPZ rozdrabniacza - Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ
10. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wszelkich kosztów i nakładów niezbędnych dla zrealizowania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym: kosztów załadunku, rozładunku ubezpieczenia w czasie przewozu, kosztów montażu, a także gdy wymagane pokrycia kosztów: poboru wody, odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej wykorzystanych na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyka związane z uwzględnieniem wszystkich kosztów i nakładów niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia.

11. Rozdrabniacz nie może być konstrukcją prototypową co oznacza, iż musi pracować, co najmniej w jednej lokalizacji przez okres minimum 12 miesięcy, przed datą złożenia oferty.
12. Dostarczony Rozdrabniacz oraz wszelkie jego elementy, muszą być fabrycznie nowe - rok produkcji maszyny zgodny z rokiem dostawy.
13. Dostarczony Rozdrabniacz zostanie zamontowany na terenie Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Sokołowie Małopolskim,
14. Rozdrabniacz musi być objęty gwarancją i rękojmią min. 12 miesięcy lub 1000 mth.
15. Po dokonaniu montażu zostanie przeprowadzony rozruch Rozdrabniacza celem ustalenia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych elementów oraz zostanie przeprowadzone szkolenie dla pracowników Zamawiającego – wskazane 3 osoby.

Dopuszcza się rozwiązania równoważne- szczegóły w rozdziale 4 SWZ.

Zadanie jest finansowane z udziałem środków z programu "Polski Ład" .
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia zawiera SWZ, załączniki i wzór umowy do Cz. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 42996100-5 - Rozdrabniarki

4.5.5.) Wartość części: 1113400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24345168,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54489123,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24345168,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawcy nie są jeszcze znani


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24345168,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-09 do 2024-02-09

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1385721,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1385721,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138721,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pronar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430200939

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 101A

7.3.4) Miejscowość: Narew

7.3.5) Kod pocztowy: 17-210

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1385721,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-09 do 2024-01-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.