eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Roczna opieka serwisowa nad pakietem urządzeń serwerowni DRC i DC"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Roczna opieka serwisowa nad pakietem urządzeń serwerowni DRC i DC”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Roczna opieka serwisowa nad pakietem urządzeń serwerowni DRC i DC”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2cb0a12-6cbc-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465215/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/IT/128

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) zapewnienie opieki serwisowej producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta urządzeń wymienionych w pozycjach od nr 1 do 16 i od 18 do 19 załącznika nr 1 do specyfikacji oraz dostarczenie certyfikatów gwarancyjnych (maintenance) – Etap I. Opieka serwisowa winna być świadczona w zakresie określonym symbolem „Typ serwisu producenta” wyspecyfikowanym w tabeli załącznika nr 1 oraz zgodnie z zakresem dat wymienionych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji.
2) świadczenie usług wsparcia dla urządzeń IT w serwerowniach DC i DCR w Kopalni Soli „Wieliczka” zwanych dalej „usługami serwisowymi” – Etap II.
2. Okres trwania opieki serwisowej.
2.1. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia świadczenia opieki serwisowej przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta urządzeń w okresach podanych w tabeli w załączniku nr 1 do specyfikacji.
2.2. Informacja o zapewnieniu opieki serwisowej winna zostać opublikowana na stronie https://support.hpe.com oraz https://www.dell.com/support w zależności od producenta najpóźniej w dniu 02 stycznia 2023r. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia u producenta poprawności zarejestrowania przedłużenia opieki serwisowej.
2.3. Publikacja informacji wskazanej w pkt 2.2 jest warunkiem dokonania odbioru wykonania przedmiotu umowy oraz zapłaty Wykonawcy należnego wynagrodzenia.
3. Szczegółowy opis świadczenia usług serwisowych.
3.1. W ramach świadczenia usług serwisowych dla urządzeń IT w serwerowniach DC i DCR, Wykonawca zapewni:
1) comiesięczny przegląd techniczny infrastruktury w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca w następującym zakresie:
a) weryfikacja stanu, dzienników zdarzeń, wersji oprogramowania (firmware) komponentów infrastruktury informatycznej (macierze dyskowe, serwery, obudowy blade, przełączniki sieci LAN/SAN),
b) podniesienie wersji oprogramowania (firmware) komponentów infrastruktury informatycznej (macierze dyskowe, serwery, obudowy blade, przełączniki sieci LAN/SAN po akceptacji Zamawiającego),
2) raz w roku nie później niż do 1 lipca przeprowadzenie testów przełączeniowych mechanizmów wysokiej dostępności, uwzględniające symulowane scenariusze awarii dla istotnych komponentów infrastruktury:
a) awarii przełącznika sieci LAN,
b) przełączenia pomiędzy macierzami dyskowymi,
c) awarii przełącznika sieci SAN lub jednej z sieci Fabric,
d) awarii obudowy blade,
e) awarii serwerów w klastrze vMware,
f) awarii serwera w klastrze Oracle.
3.2. W toku realizacji przez Wykonawcę usług serwisowych, Zamawiający będzie współdziałał z Wykonawcą oraz udzielał mu pomocy, w miarę własnych możliwości. Zamawiający zapewni także dostęp do posiadanej dokumentacji zawierającej aktualne schematy, wykazy zamontowanych urządzeń oraz ich dokumentację.
3.3. W toku realizacji przez Wykonawcę usług serwisowych, Wykonawca jest zobowiązany przekazywać comiesięcznie do drugiego dnia roboczego miesiąca, następującego po dacie przeglądu, raport z przeglądu w formie elektronicznego dokumentu w formacie PDF przesłany na adres emailowy.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w dokumentach przetargowych zamieszczonych na platformie Zamawiającego znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160619,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160619,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160619,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STORIO Sp. z o.o. sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832087517

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160619,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN REALIZACJI UMOWY
1. Przedmiot umowy określony w § 2 ust. 1 będzie wykonywany przez okres od dnia 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
2. Przedmiot umowy określony w § 2 ust. 2 będzie wykonywany przez okres od dnia 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.