Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00465215/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Roczna opieka serwisowa nad pakietem urządzeń serwerowni DRC i DC”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Roczna opieka serwisowa nad pakietem urządzeń serwerowni DRC i DC”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2cb0a12-6cbc-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465215/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/IT/128
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) zapewnienie opieki serwisowej producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta urządzeń wymienionych w pozycjach od nr 1 do 16 i od 18 do 19 załącznika nr 1 do specyfikacji oraz dostarczenie certyfikatów gwarancyjnych (maintenance) – Etap I. Opieka serwisowa winna być świadczona w zakresie określonym symbolem „Typ serwisu producenta” wyspecyfikowanym w tabeli załącznika nr 1 oraz zgodnie z zakresem dat wymienionych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji.
2) świadczenie usług wsparcia dla urządzeń IT w serwerowniach DC i DCR w Kopalni Soli „Wieliczka” zwanych dalej „usługami serwisowymi” – Etap II.
2. Okres trwania opieki serwisowej.
2.1. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia świadczenia opieki serwisowej przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta urządzeń w okresach podanych w tabeli w załączniku nr 1 do specyfikacji.
2.2. Informacja o zapewnieniu opieki serwisowej winna zostać opublikowana na stronie https://support.hpe.com oraz https://www.dell.com/support w zależności od producenta najpóźniej w dniu 02 stycznia 2023r. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia u producenta poprawności zarejestrowania przedłużenia opieki serwisowej.
2.3. Publikacja informacji wskazanej w pkt 2.2 jest warunkiem dokonania odbioru wykonania przedmiotu umowy oraz zapłaty Wykonawcy należnego wynagrodzenia.
3. Szczegółowy opis świadczenia usług serwisowych.
3.1. W ramach świadczenia usług serwisowych dla urządzeń IT w serwerowniach DC i DCR, Wykonawca zapewni:
1) comiesięczny przegląd techniczny infrastruktury w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca w następującym zakresie:
a) weryfikacja stanu, dzienników zdarzeń, wersji oprogramowania (firmware) komponentów infrastruktury informatycznej (macierze dyskowe, serwery, obudowy blade, przełączniki sieci LAN/SAN),
b) podniesienie wersji oprogramowania (firmware) komponentów infrastruktury informatycznej (macierze dyskowe, serwery, obudowy blade, przełączniki sieci LAN/SAN po akceptacji Zamawiającego),
2) raz w roku nie później niż do 1 lipca przeprowadzenie testów przełączeniowych mechanizmów wysokiej dostępności, uwzględniające symulowane scenariusze awarii dla istotnych komponentów infrastruktury:
a) awarii przełącznika sieci LAN,
b) przełączenia pomiędzy macierzami dyskowymi,
c) awarii przełącznika sieci SAN lub jednej z sieci Fabric,
d) awarii obudowy blade,
e) awarii serwerów w klastrze vMware,
f) awarii serwera w klastrze Oracle.
3.2. W toku realizacji przez Wykonawcę usług serwisowych, Zamawiający będzie współdziałał z Wykonawcą oraz udzielał mu pomocy, w miarę własnych możliwości. Zamawiający zapewni także dostęp do posiadanej dokumentacji zawierającej aktualne schematy, wykazy zamontowanych urządzeń oraz ich dokumentację.
3.3. W toku realizacji przez Wykonawcę usług serwisowych, Wykonawca jest zobowiązany przekazywać comiesięcznie do drugiego dnia roboczego miesiąca, następującego po dacie przeglądu, raport z przeglądu w formie elektronicznego dokumentu w formacie PDF przesłany na adres emailowy.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w dokumentach przetargowych zamieszczonych na platformie Zamawiającego znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160619,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160619,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160619,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STORIO Sp. z o.o. sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832087517
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160619,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Przedmiot umowy określony w § 2 ust. 1 będzie wykonywany przez okres od dnia 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
2. Przedmiot umowy określony w § 2 ust. 2 będzie wykonywany przez okres od dnia 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- "Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją w budynku szybu Kinga Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell
- Zakup wsparcia technicznego producenta dla oprogramowania FortiSIEM
- Wsparcie techniczne dla urządzeń i oprogramowania
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Usługa wsparcia technicznego dla Platformy Dystrybucyjnej 35mm.online
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.