eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzewo › "Remont drogi gminnej nr 104027P ul. Sikorskiego położonej w miejscowości Zakrzewo"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi gminnej nr 104027P ul. Sikorskiego położonej w miejscowości Zakrzewo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakrzewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kujańska

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-424

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzewo.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzewo.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zakrzewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi gminnej nr 104027P ul. Sikorskiego położonej w miejscowości Zakrzewo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e4fad07-77ba-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011039/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont drogi gminnej nr 104027P ul. Sikorskiego położonej w miejscowości Zakrzewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469934

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPZ.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 104027P ul. Sikorskiego położonej w miejscowości Zakrzewo (województwo wielkopolskie, powiat złotowski, gmina Zakrzewo, obręb ewidencyjny 0040 – Zakrzewo, działki o numerach: 2/4, 771/1, 863/1, 890). Przedmiotowa droga gminna stanowi dojazd do zabudowań jednorodzinnych od drogi powiatowej nr 1032P. Droga posiada nawierzchnię z betonu asfaltowego o szerokości ok. 3,5 m. W miejscu istniejących nawierzchni występują liczne elementy infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Początek projektowanej drogi przyjęto w km 0+000,00, natomiast koniec w km 0+173. Łączna długość odcinka wynosi 173,00 m. Remont drogi gminnej ma na celu wykonanie nowej nawierzchni jezdni i zjazdów z dowiązaniem
się do istniejących punktów stałych przy prywatnych posesjach. Nawierzchnię drogi zaprojektowano z betonu asfaltowego SMA8 o szerokości 3,50 m ze spadkiem poprzecznym dwustronnym wynoszącym 2%. Nawierzchnię drogi oraz zjazdów zaprojektowano uwzględniając powierzchniowe odprowadzenie wody opadowej na teren w granicach działek inwestycyjnych.
2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty ziemne,
2) remont drogi,
3) roboty wykończeniowe.
3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ, na który składa się dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283726,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389189,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283726,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330917763

7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 2

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 75-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283726,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wynagrodzenie jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.