Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00458687/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa 10 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem oraz dostawą tonerów na potrzeby GCUW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Centrum Usług Wspólnych
1.3.) Oddział zamawiającego: GCUW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365360218
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. gen. J. Hallera 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-426
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 585065120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gcuw@gcuw.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gdansk.pl/gcuw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/314e907d-31b3-48e5-9778-98be24424b711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa 10 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem oraz dostawą tonerów na potrzeby GCUW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c44f3932-6b08-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008707/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Dzierżawa 10 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem oraz dostawą tonerów na potrzeby GCUW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458687/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZP.231.92.2022.BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 171504 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dzierżawa na rzecz Zamawiającego 10 (słownie: dziesięć) urządzeń wielofunkcyjnych czarno-białych z formatem drukowania A4 i A3 z opcją skanowania w kolorze,
b) dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do dzierżawionych urządzeń,
z wyłączeniem papieru,
c) serwis dzierżawionych urządzeń, zgodnie z dokumentami zamówienia ZOZP.231.92.2022.BS oraz ze złożoną ofertą Wykonawcy.
2. Przedmiot zamówienia, wskazany w ust. 1, pkt a), c) będzie realizowany w następujących lokalizacjach Zamawiającego:
a) al. gen. J. Hallera 16/18, Gdańsk
b) ul. Wrzeszczańska 29, Gdańsk
4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15309,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15309,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15309,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260204908
7.3.3) Ulica: Budowlanych 68
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15309,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-27 do 2024-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
b) Zamówienie opcjonalne od 02.01.2024 do 30.06.2024 r.
Wartość zamówienia - cena za miesiąc brutto
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Roboty budowlane polegające na remoncie piwnic w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni przy ul. Władysława IV 2/4
- Usługa efektywnego pozyskiwania studentów na jednolite studia magisterskie prowadzone w języku angielskim na 6 letni program studiów na kierunku lekarskim.
- Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego, realizowane w trzech częściach
- Świadczenie usług serwisowych samochodów ciężarowych będących w dyspozycji Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku - CZĘŚĆ II
- Wykonanie projektu instalacji systemu sygnalizacji p.poż wraz z projektem wymiany drzwi do serwerowni w budynku w Słupsku przy ul. Dunikowskiego 3 - nr postępowania PWK.ZP.271.01a.2024
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i kontenerów dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Wznowienia i Nowości) - druk z diapozytywów i plików pdf
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.