eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Sukcesywny zakup paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Sianowie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Sianowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny w Sianowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330202136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5C

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943185348

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzk@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzk.bipfirma.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bdfb49b7-8112-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Sianowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdfb49b7-8112-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00508070/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Sianowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw dla pojazdów oraz urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy
1.1.1. Szacunkowe ilości tankowania paliw płynnych, w czasie trwania umowy: Benzyna bezołowiowa 95 - 6 800 litrów
Olej napędowy - 19 000 litrów
1.1.2. Zamawiający oszacował zapotrzebowanie na paliwa na podstawie zakupionego paliwa w okresie 12 miesięcy (październik 2021-październik 2022). Ilości wskazane w pkt 1.1.1. stanowią wartości szacunkowe, co oznacza, że ostateczna ilość zakupionego paliwa na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
Minimalna wielkość zamówienia:
benzyna bezołowiowa 95- 5 000 litrów; olej napędowy – 16 000 litrów
Maksymalna wielkość zamówienia:
benzyna bezołowiowa 95- 8 000 litrów; olej napędowy – 20 000 litrów,
1.1.3. Podana ilość paliwa stanowi szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Rzeczywista ilość zamawianego paliwa będzie zależna od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
1.1.4. Dostawa w czasie trwania umowy, odbywać się będzie w zależności od potrzeb, poprzez każdorazowe samodzielne odbieranie (tankowanie) paliwa przez Zamawiającego – GZK, na terenie dostawcy, wyłonionym w drodze przetargu.
1.1.5. Jednorazowa całościowa dostawa przedmiotu zamówienia nie jest możliwa ze względu na brak możliwości technicznych przechowywania takiej ilości paliwa.
1.1.6. Wykonawca zapewni bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji i wystawienie zbiorczych faktur VAT, regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo i inne asortymenty wymienione w niniejszej specyfikacji, cyklicznie w okresach tygodniowych.
1.1.7. Do każdej z faktur Wykonawca dołączy niżej wymienione informacje:
a) data zakupu,
b) rodzaj pobranego paliwa, oleju,
c) ilość pobranego paliwa, oleju,
d) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy,
1.1.8. Wykaz:
a) marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, o których mowa wyżej oraz nazwiska uprawnionych do tankowania kierowców Zamawiającego zostaną przekazane w oddzielnym załączniku do umowy, po wyborze najkorzystniejszej oferty po podpisaniu umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie
1.2 Warunki realizacji zamówienia
1.2.1 Oferowane paliwa muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w szczególności, spełniające normy: PN:EN 590:2013-12 i PN:EN 228:2013-04 oraz wymogi Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 poz. 1680 ze zm.).
1.2.2 W przypadku zmiany przepisów lub ich zastąpienia innymi przepisami kupowane przez Zamawiającego paliwa muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów obowiązujących na dzień sprzedaży
1.2.3 Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną stacją paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (76-004 Sianów, ul. Słowackiego5C) posiadającą system monitoringu wizyjnego. Stacja paliw musi spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 9 lutego 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 282). Wykonawca winien zapewnić możliwość tankowania samochodów Zamawiającego przez 7 dni w tygodniu w godzinach co najmniej od 6:30 do 15:30. Wykonawca musi zapewnić możliwość wjazdu na stację pojazdów ciężkich – specjalnych Zamawiającego w tym koparka, dźwig.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomsol Sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690501093

7.3.3) Ulica: Lubuszan 4

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-848

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.