eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › "Przebudowa Sali konferencyjnej nr 1 wraz z wybranymi robotami dotyczącymi modernizacji budynku CAM nr 5"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa Sali konferencyjnej nr 1 wraz z wybranymi robotami dotyczącymi modernizacji budynku CAM nr 5”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: (91) 321 24 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/821496

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa Sali konferencyjnej nr 1 wraz z wybranymi robotami dotyczącymi modernizacji budynku CAM nr 5”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-333460df-5798-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Projekt pn. "Modernizacja energetyczna obiektu użyteczności publicznej - Urząd Miasta w Świnoujściu" jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 w ramach działania 2.6 Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407144

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.49.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Urzędu Miasta przy ulicy Wojska Polskiego 1/5 w Świnoujściu na terenie działki nr 553/13 w obr. 0004 obejmujących przebudowę Sali konferencyjnej nr 1 wraz z instalacją wentylacji mechanicznej, wyposażeniem Sali konferencyjnej w meble oraz system audiowizualny.
Dokończenie prac montażowych obejmuje:
a) Montaż grzejników, w tym tych, które zostały zdemontowane do Sali Konferencyjnej oraz grzejników w pomieszczeniach WC i socjalnych.
b) Przeprowadzenie prób szczelności instalacji c.o. na zimno i na gorąco wraz z dokonaniem regulacji zgodnie z projektem wykonawczym.
c) Naprawa stropów i ścian po wymianie instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) wraz z usunięciem fragmentów rur, tulei oraz wykonaniem przejść przeciwpożarowych zgodnie z AT .

Dodatkowo, należy:
a) Zakończyć instalację przygotowania ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) z podłączeniem pompy ciepła i jej uruchomieniem oraz dokonanie przepinek c.w.u w pom. Bojlerowni i demontażem układu starego układu c.w.u. .
b) Dokończyć montaż instalacji wodociągowej. Należy przeprowadzić płukanie, próby szczelności oraz badania wody, włączając dezynfekcję. Po wykonaniu instalacji, należy naprawić ściany i stropy wraz z przejściami przeciwpożarowymi.
c) Zamontować zestawy wodomierzowe do instalacji przeciwpożarowej, nałożyć rurę osłonową w miejscu przejścia z pomieszczenia technicznego do węzła cieplnego. Wykonać próby szczelności oraz badania wydajności hydrantów. Po wykonaniu instalacji, należy naprawić stropy oraz zabudować instalację hydrantową z płyt g-k w pomieszczeniach biurowych i wykonać przejścia p.poż..
Należy również wykonać demontaż istniejącej instalacji hydrantowej oraz naprawić stropy po zdemontowaniu istniejącej instalacji przeciwpożarowej .
d) Dokończyć montaż wywiewek kanalizacyjnych oraz przeprowadzić naprawę stropów i ścian wraz z przejściami przeciwpożarowymi. Należy również przeprowadzić próbę szczelności.
e) Zakończyć prace montażowe instalacji wentylacji w łazienkach i pomieszczeniach socjalnych, wraz z wyprowadzeniem ich na dach. Poprawić montaż uszczelnień nasad wentylacyjnych typu VBP oraz zamontować szafkę elektryczną wraz z jej podłączeniem oraz połaczeniami z VBP. Zamontować nasadki typu turbowent oraz wywiewki wentylacyjne. Przeprowadzić
ruch próbny nasad wentylatorów VBP wraz z pomiarem wydajności. Zamontować klapy przeciwpożarowe na przejściach przez przegrody przeciwpożarowe zgodnie z AT.
f) Wykonać instalację klimatyzacji w serwerowni zgodnie z projektem technicznym oraz zdemontować istniejący układ instalacji klimatyzacji wraz z jednostkami. Jednostki należy przekazać Zamawiającemu.
g) Wykonać instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Sali Konferencyjnej zgodnie z projektem technicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2987261,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2987261,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2987261,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lux- dom Iwona Fogt- Busler

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551536255

7.3.3) Ulica: Pułaskiego 2/1

7.3.4) Miejscowość: Świnoujście

7.3.5) Kod pocztowy: 72-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2987261,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z koniecznością określenia w ogłoszeniu terminu realizacji w dniach albo w miesiącach informuję, że termin realizacji zamówienia określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia został przeliczony na dni. W związku z tym terminy podane w SWZ należy przeliczać wg następującej zasady, tj. 16 tygodni, należy traktować jak 112 dni, a 10 tygodni należy traktować jak 70 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.