eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Remont dachu i tarasu budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu i tarasu budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 7324111

1.5.8.) Numer faksu: +48 87 428 5241

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu i tarasu budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f3629b1-698f-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032797/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Remont dachu i tarasu budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449443/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.37.2022.MaTa

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 607677,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 564438,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych tarasu nad wejściem głównym do budynku oraz remont dachu wraz z naprawą obróbek blacharskich i przebudową kominów w budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku, przy al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, działka nr 470, znajdującego się w strefie konserwatorskiej.
2. Podstawowy zakres prac polegać będzie, w szczególności na:
2.1. Remoncie tarasu nad wejściem głównym do budynku:
- skucie istniejącej wylewki betonowej,
- demontaż istniejących obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
- demontaż rynny, rury spustowej,
- wykonanie nowej hydroizolacji podposadzkowej tarasu,
- odtworzenie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
- montaż nowej rynny i rury spustowej,
- odtworzenie wylewki betonowej oraz zabezpieczenie jej hydroizolacją (żywica epoksydowa) w kolorze szarym,
- remont gzymsów i balustrad poprzez uzupełnienie tynków i malowanie,
- usunięcie i utylizacja gruzu;
2.2. Remoncie części dachu – etap II:
- demontaż oraz ponowny montaż anten ponad dachem – montaż za pomocą obejm bez kotwienia w murze,
- rozebranie pokrycia dachowego z dachówki i gąsiorów,
- wykonanie nowego deskowania, montaż hydroizolacji oraz nowych łat i kontrłat,
- rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, gzymsów z blachy,
- montaż obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, gzymsów z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze ceglastym,
- rozebranie rynien i rur spustowych,
- montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze ceglastym,
- krycie dachu dachówką ceramiczną typu „Creation Simfonie” lub równoważną oraz gąsiorów ceramicznych w kolorze czerwień naturalna,
- remont okapów, gzymsów i ogniomurów poprzez uzupełnienie tynków i malowanie,
- wymiana wyłazów dachowych na nowe,
- montaż systemowych elementów komunikacji na dachu oraz płotów śniegowych w kolorze pokrycia,
- wymiana pokryć papowych na nowe nad lukarnami,
- montaż blachy miedzianej – wole oko,
- montaż systemowych wywiewek instalacji kanalizacyjnych dedykowanych do typu dachówki w kolorze pokrycia,
- przemurowanie kominów i czap kominowych w części ponad dachem z zastosowaniem cegły klinkierowej i zachowaniem tych samych gabarytów komina oraz wykonaniem wylotów kanałów wentylacyjnych z boku ścian kominów, montaż kratek wentylacyjnych (metalowa w kolorze ceglanym, demontowalna), dostarczenie protokołu kominiarskiego powykonawczego,
- usunięcie i utylizacja gruzu;
2.3. Dociepleniu stropu poddasza:
- usunięcie starej wełny mineralnej,
- usunięcie deskowania i polepy,
- montaż paroizolacji (wywinięcie na belki stropowe),
- ułożenie wełny mineralnej gr. 12 cm w przestrzeni stropowej,
- montaż folii paraprzepuszczalnej na wierzchu wełny mineralnej,
- montaż płyty OSB3 gr. 25 mm na belkach stropowych oraz na legarach drewnianych w miejscu występowania posadzki betonowej,
- usunięcie i utylizacja gruzu.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
- przedmiar robót – Załącznik nr 8 do SWZ,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 8 do SWZ,
- dokumentacja zdjęciowa wraz z opisem – remont części dachu – etap II oraz tarasu budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku – Załącznik nr 8 do SWZ;
- dokumentacja zdjęciowa wraz z opisem – wymiana części stolarki okiennej budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku – Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zamawiający informuje, że inwestycja zlokalizowana jest w strefie ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego i zgodnie z pozwoleniem Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WOUZ-ELK.5142.315.2022.EM z dn. 21.10.2022 r. (Załącznik nr 8 do SWZ). Wykonawca przystępując do realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić fakt, że roboty i materiały użyte do realizacji zadania winny spełniać wydane zalecenia Konserwatora.
4. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku, organizowanie robót budowlanych w sposób nienarażający osób korzystających z nieruchomości. Wszystkie wejścia i wyjścia muszą funkcjonować i zostać właściwie zabezpieczone. W związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty. Koszt ten należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
6. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zmianami).
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dotyczy pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w zakresie:
a) robót rozbiórkowych,
b) robót naprawy dachów,
c) robót ciesielskich,
d) prac tynkarskich i malarskich,
e) robót instalacyjnych,
f) prac wykończeniowych,
g) roboty betonowe,
h) roboty w zakresie stolarki otworowej.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym projektantów, kierownika budowy i kierowników robót.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dnia podpisania umowy przedłożyć wykaz tych osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie na umowę o pracę, a także na żądanie Zamawiającego, dowodów wskazujących na ich zatrudnienie na umowę o pracę. Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest również, na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę.
8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
9. Okres rękojmi: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 5 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane. Okres udzielonej rękojmi i liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy).
10. Wykonawca zapewni Kierownika budowy na swój koszt.
11. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP oraz nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy PZP.
13. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z:
a) postanowieniami SWZ,
b) dokumentacją techniczną, zdjęciową,
c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
d) warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi,
e) projektowanymi postanowieniami umowy,
f) przedmiarami robót.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.
14. Wykonawca wykona roboty budowlane na podstawie dokumentacji technicznej, zdjęciowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarem robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną, jak również okres rękojmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261910-6 - Naprawa dachów

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45261410-1 - Izolowanie dachu

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45261320-3 - Kładzenie rynien

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 844000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 980310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 844000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8450000984

7.3.3) Ulica: Mazurska 3

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 844000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.