Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00471748/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PZP.9.2023 - Przeprowadzenie badań ankietowych techniką CATI wśród 1000 przedsiębiorców dotyczących warunków funkcjonowania w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Ekonomiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381375093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 87
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-001
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@pie.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pie.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fdee19e-77d4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PZP.9.2023 - Przeprowadzenie badań ankietowych techniką CATI wśród 1000 przedsiębiorców dotyczących warunków funkcjonowania w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fdee19e-77d4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109480/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie badań przy zastosowaniu technik do gromadzenia danych CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) i/lub CAWI (Computer-Assisted Web Interview) - badania ilościowe.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 71543,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ankietowego skierowanego do przedsiębiorstw dotyczącego warunków ich funkcjonowania. Badanie powinno mieć charakter nadzorowany, czyli być przeprowadzone przez przeszkolonego ankietera. Wywiady należy przeprowadzić wśród kadry menadżerskiej badanego przedsiębiorstwa. Badanie będzie realizowane metodą CATI na reprezentatywnej próbie 1000 przedsiębiorstw. Badanie powinno być przeprowadzone zgodnie z następującymi parametrami:
1 Nazwa badania Przeprowadzenie badań ankietowych techniką CATI wśród 1000 przedsiębiorców dotyczących warunków funkcjonowania w 2023 r.
2 Metoda badawcza wywiad telefoniczny (CATI)
3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 25 minut
4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, pytania zamknięte z wieloma odpowiedziami oraz pytania wielo-itemowe ze skalą.
5 Populacja przedsiębiorstwa
6 Wielkość próby 1000
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 5 dni roboczych
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy a. Konsultacja metodologiczna kwestionariusza
z Zamawiającym.
b. Dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla kryterium sektor PKD.
c. Dostarczenie kompletnej bazy danych w postaci pliku .EXCEL, sav.
d. Dostarczenie raportu podsumowującego realizację badania dotyczącego poziomu realizacji założonej próby.
9 Orientacyjny termin realizacji badania listopad-grudzień 2023 r.
10 Kryteria rekrutacyjne Przedstawiciele kadry zarządzającej przedsiębiorstw
11 Struktura próby Szczegółowa struktura znajduje się w Tabeli 2. Poza tym reprezentatywność na poziomie województwa nie niższa niż 70%
2. Kwestionariusz ankiety zostanie przygotowany przez Zamawiającego. Zadaniem Wykonawcy będzie konsultacja metodologiczna i techniczna kwestionariusza, w tym m.in. weryfikacja formatu, długości
i stylu pytań w kontekście ich przydatności w wybranej metodzie gromadzenia danych.
3. Wykonawca będzie dysponował odpowiednim zapleczem technicznym oraz oprogramowaniem pozwalającym na tworzenie narzędzi badawczych zawierających różne typy pytań (w tym pytania jednokrotnego, wielokrotnego wyboru, pytania otwarte, pytania z rozwijanym menu, rotowanie kafeterii w ramach pojedynczego pytania oraz pytań w ramach kwestionariusza itp. oraz na administrowanie tymi narzędziami.
4. Wykonawca zapewni odpowiednią kontrolę jakości realizowanego badania uwzględniając następujące procedury oraz standardy:
A. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia dysponował będzie odpowiednim zapleczem technicznym oraz korzystał będzie z oprogramowania pozwalającego na kontrolę i koordynację prac zespołu ankieterskiego w badaniu CATI;
B. Wykonawca zapewni kontrolę pracy ankieterów w trakcie realizacji ankietowania w zakresie realizacji wywiadów (czy wywiad został zrealizowany przez danego ankietera z odpowiednim respondentem), poprawności procedury realizacji wywiadu, standardów realizacji wywiadu (dotyczących sposobu aranżacji wywiadu, sposobu zadawania pytań przez ankietera itp.) oraz poprawności przeprowadzenia wywiadu (czy ankieter zadał wszystkie pytania i czy zadał je poprawnie itd.);
C. W celu weryfikacji jakości prac ankieterów Wykonawca zapewni, że osoby odpowiedzialne po stronie Wykonawcy dokonają zarówno terenowej, jak i nieterenowej weryfikacji pracy ankieterów CATI tj. zweryfikują fakt przeprowadzenia wywiadu przez ankietera poprzez ponowny kontakt
z respondentem (przy czym każdy z ankieterów zostanie skontrolowany co najmniej dwukrotnie) oraz dokonają analizy czasu realizacji wywiadu, a także zgodności odpowiedzi udzielanych przez respondentów. W przypadku wykrycia nieprawidłowości wywiad nie będzie uwzględniony w puli efektywnych wywiadów.
5. Po realizacji badania Wykonawca przekaże zamawiającemu tabelę wynikową z danymi mikro oraz raport podsumowujący przebieg ankietyzacji.
6. Tabela wynikowa z badania (zbiór danych jednostkowych) w jednym z formatów (sav, dta, xlsx, csv – do uzgodnienia z Zamawiającym) zawierać będzie zakodowane zgodnie z kwestionariuszem odpowiedzi na pytania kwestionariuszowe;
7. Raport metodologiczny z przebiegu badania ilościowego zawierać będzie następujące informacje:
A. Liczba osób z którymi podjęto próbę kontaktu telefonicznego;
B. Liczba nieskutecznych kontaktów z respondentami (odmowy, itp.);
C. Liczba ankiet niezrealizowanych w całości;
D. Podstawowe statystyki dotyczące czasu realizacji ankiety (min, max, średnia, mediana);
8. Zamawiający nie dopuszcza stosowania technik uzupełniania braków danych metodami symulacyjnymi. Za zrealizowany wywiad uznane zostaną tylko te ankiety, w których realni respondenci udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania wymagane w kwestionariuszu.
9. Po otrzymaniu wynikowej bazy danych oraz raportu z przebiegu badania Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych dokona weryfikacji bazy danych pod kątem jej kompletności, zgodności z przedmiotem zamówienia i zaakceptowanym skryptem wywiadu, weryfikacji wiarygodności danych (np. braku danych wprowadzanych metodami symulacyjnymi zamiast odpowiedzi respondentów). Po weryfikacji Zamawiający przekaże Wykonawcy uwagi i wnioski o poprawę lub uzupełnienie bazy danych. Wykonawca będzie miał 5 dni roboczych na wprowadzenie niezbędnych zmian i odesłanie Zamawiającemu poprawionej bazy danych wraz ze zaktualizowanym raportem metodologicznym z przebiegu badania.
Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57195,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87822,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57195,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASM RESEARCH SOLUTIONS STRATEGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752253397
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 5
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-301
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASM RESEARCH SOLUTIONS STRATEGY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ASM RESEARCH SOLUTIONS STRATEGY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57195,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs ofert na naprawę izolacji płyty balkonowej wraz z wykonaniem nowych warstw wykończeniowych ( 7 balkonów).
- Zakup i sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- Badanie dokumentów finansowych pod kątem ustalenia odpowiedzialności z art. 299 ksh.
- Wykonanie remontu muru oporowego przy ul. Bednarskiej w Warszawie.
- Wykonanie zabezpieczenia w rejonie przebicia hydraulicznego na stopniu w m. Ochaby, gm. Skoczów, pow. Cieszyński woj. Śląskie
- ROBOTY BUDOWLANE NA RZECE BARYCZ WRAZ Z JEJ DOPŁYWAMI - etap I
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie ogólnopolskiego badania sondażowego techniką CAPI dot. postaw wobec transformacji energetycznej"
- Przeprowadzenie badania pod nazwą "European School Survey Project on Alcohol and Other Drugs ESPAD 2024" na obszarze województwa mazowieckiego
- wykonanie badania sondażowego p.n. "Drugie Ogólnopolskie Badanie Wiktymizacyjne"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.