eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17e90fb0-8f66-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.54 Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2024 r

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.105.2023.SK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 23

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.1

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia w części I, Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w częściach I i III zamówienia, obejmującego wydruk 2 gazetek, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
2) Prawo opcji ma charakter dodatkowy w stosunku do przedmiotu zamówienia i może zostać uruchomione przez Zamawiającego w sytuacji wykorzystania całości usług w ilości gwarantowanej oraz posiadania środków finansowych na realizację usług objętych prawem opcji. Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z tego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie wymaga podania przyczyny. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.2

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.3

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia w części III, Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w częściach I i III zamówienia, obejmującego wydruk 2 gazetek, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
2) Prawo opcji ma charakter dodatkowy w stosunku do przedmiotu zamówienia i może zostać uruchomione przez Zamawiającego w sytuacji wykorzystania całości usług w ilości gwarantowanej oraz posiadania środków finansowych na realizację usług objętych prawem opcji. Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z tego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie wymaga podania przyczyny. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.4

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.6.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.7.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.8.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.9

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.10

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.11

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.12

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.13

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.14

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.15

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji;
5) zapewnienie możliwości comiesięcznej publikacji 1 artykułu (do 1 500 znaków, ze zdjęciem) w czasopiśmie o zasięgu lokalnym oraz na stronie internetowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.16

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.17

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.18

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.19

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.20

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.21

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 22

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.22

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 23

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienia korekty, zebrania, falcowania, naświetlenia, wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy oznaczony numerem 1.23

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
2) Formularz cenowy – załączniki od nr 1.1 do nr 1.23 do umowy dla danej części;
3) Dokumenty, o których mowa w pkt III. 5.2) SWZ, jeśli dotyczy;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 2 do SWZ,
5) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy;
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
7) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy;
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
UWAGA!
W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt V. 2 SWZ, Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 Kodeksu Spółek Handlowych) lub rejestru akcji (art. 3281 Kodeksu Spółek Handlowych).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.