eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Usługa wynajmu, montażu, bieżącego utrzymania, demontażu i składowania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2023/2024"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa wynajmu, montażu, bieżącego utrzymania, demontażu i składowania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2023/2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: energia@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa wynajmu, montażu, bieżącego utrzymania, demontażu i składowania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2023/2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d133a871-7180-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028845/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Iluminacje świąteczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461897

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIN.271.4.36.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239837,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia składa się z czterech elementów:

1. Wynajem choinki świątecznej wraz z elementami dekoracyjnymi i oświetleniowymi (własność Wykonawcy).
Wynajem i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (teren przed Pałacem Kultury Zagłębia przy Placu Wolności 1 w Dąbrowie Górniczej) oraz skuteczne podłączenie do sieci elektrycznej choinki (z najbliższej latarni) wraz z elementami dekoracyjnymi i oświetleniowymi. Do zadań Wykonawcy będzie należało zamontowanie wszystkich elementów, stałe utrzymanie w pełnej sprawności technicznej, demontaż i odebranie z miejsca demontażu konstrukcji choinki wraz z elementami dekoracyjnymi i oświetleniowymi oraz przywrócenie terenu do stanu sprzed montażu.
Wzór choinki w tym parametry i opis konstrukcji choinki wraz z wykazem elementów dekoracyjnych i oświetleniowych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w załączniku nr 1 do projektu umowy.

2. Pobranie z miejsca składowania i montaż elementu 3D – napis Dąbrowa Górnicza.
Pobranie napisu 3D będącego własnością Zamawiającego (w odległości do 10 km od centrum miasta) i dostarczenie na miejsce montażu wskazane przez Zamawiającego. Montaż i skuteczne podłączenie do sieci elektrycznej napisu, utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz transport do miejsca składowania wskazanego przez Zamawiającego dekoracji świetlnej będącej elementem 3D - napis Dąbrowa Górnicza z elementem dekoracyjnym). Dodatkowo Wykonawca będzie zobowiązany do dołożenia do napisu elementów dodatkowych i ich tymczasowe przymocowanie do napisu w zależności od okoliczności – element dekoracyjny na Święta Bożego Narodzenia (własność Zamawiającego – choinka podwójna), oraz na Walentynki (własność Wykonawcy – czasowy wynajem przez Zamawiającego).
Wzór elementu 3D (Napis) w tym parametry i jego opis określa załącznik nr 2 do projektu umowy.
Wzór elementu 3D (Walentynki) w tym parametry i jego opis określa załącznik nr 5 do projektu umowy

3. Wynajem świetlnych elementów dekoracyjnych/iluminacji na słupach oświetleniowych (własność Wykonawcy).
Wynajem wraz z dostawą, montażem, demontażem i stałym utrzymaniem w pełnej sprawności technicznej (serwisowaniem) w okresie ekspozycji elementów dekoracyjnych na wskazanych lokalizacjach. Wykaz zawierający wymagane wzory, lokalizację, opis i ilości wynajmowanych elementów dekoracyjnych stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy . Wykonawca jest zobowiązany do wykonania we własnym zakresie montażu na wskazanych słupach i zasilenia iluminacji (obejmy, dodatkowe kable, złączki, zabezpieczenia i wszystkie inne elementy niezbędne do montażu i podłączenia do energii elektrycznej iluminacji).
Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia terminu montażu z lokalnymi konserwatorami oświetlenia ulicznego.

4. Rozwieszanie zdemontowanych po sezonie świąteczno-noworocznym 2022/2023 dekoracji świątecznych/iluminacji stanowiących własność Zamawiającego - elementy używane (własność Zamawiającego).
Rozwieszenie i demontaż dekoracji świątecznych na wskazanych ulicach Miasta Dąbrowa Górnicza, a także ich późniejsze przechowywanie na własny koszt wraz z ich naprawą (serwisowaniem) i stałą konserwacją przez cały okres obowiązywania umowy. Wykaz zawierający wzory, lokalizację i ilość elementów stanowi załącznik nr 4 do projektu umowy. Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania sposobu montażu na wskazanych słupach i zasilenia iluminacji z wnęk rewizyjnych, zamontowanych gniazd lub opraw oświetleniowych we własnym zakresie (dodatkowe kable, złączki, gniazda, obejmy, zabezpieczenia /każda iluminacja musi mieć niezależne zabezpieczenie 4-6A / i wszystkie inne elementy niezbędne do montażu i podłączenia do energii elektrycznej iluminacji).

Szczegółowe zapisy w tym zakresie zawierają paragrafy od 1 do 8 projektu umowy wraz z odpowiednimi załącznikami.

II. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477177,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IPB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271570196

7.3.3) Ulica: Pyskowicka 6

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.