Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810733454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 44
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-382
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@spzozmswia.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmswia.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzozmswia_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c8cdf76-86aa-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028964/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 339708,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Szczegółowa oferta cenowa, stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 34362,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Szczegółowa oferta cenowa, stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 120773,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Szczegółowa oferta cenowa, stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 119710,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Szczegółowa oferta cenowa, stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 64862,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38144,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38144,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38144,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270204212
7.3.3) Ulica: al. Katowicka 117
7.3.4) Miejscowość: Kajetany
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38144,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-18 do 2025-01-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169311,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169311,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169311,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270204212
7.3.3) Ulica: al. Katowicka 117
7.3.4) Miejscowość: Kajetany
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169311,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-18 do 2025-01-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131859,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131859,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131859,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Kocjan „ANKA” Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541122428
7.3.3) Ulica: Niepodległości 58
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOCJAN ANDRZEJ "ANKA" PRZDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
KOCJAN ANDRZEJ "ANKA" PRZDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131859,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-18 do 2025-01-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78306,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78306,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78306,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „AMED” Biuro Techniczno – Handlowe Andrzej Abramczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531
7.3.3) Ulica: Słowikowskiego 39
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
jakie przetargi wygrała firma
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78306,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-06 do 2024-12-06INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Zakup ubrań odzieży specjalnej strażaka i środków ochrony strażaka
- Wymiana pokrycia dachowego, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej po wymianie pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w O/ZHW Koszalin przy ul. Połczyńskiej 70-72 w Koszalinie.
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektrofizjologicznego
- Roboty remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w zasobie własnym Szczecińskiego TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów niemedycznych
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa nici oraz sprzętu jednorazowego dla Bloku Operacyjnego Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Zakup i dostawa urządzeń medycznych: rejestratory ciśnienia BTL i ASPEL, cystofiberoskop, spirometr, stanowisko rejestracji badań EEG, na potrzeby SPSK im. Prof. W. Orłowskiego.
- Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Neurochirurgii oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii i kontrastów- powtórzenie
- "Dostawa elektrod igłowych i haczykowych, worków laparoskopowych do pobierania preparatów oraz oprzyrządowania do noża ultradzwiękowego ...COZL/DZP/AW/3411/PN-53/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.