eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dowozy i odwozy uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w 2023r., realizowane na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy i odwozy uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w 2023r., realizowane na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (048) 675-22-19

1.5.8.) Numer faksu: (048) 675 21 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przysuska Administracja Oświaty w Przysusze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6010013556

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 45

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 048 675 35 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.pao@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowozy i odwozy uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w 2023r., realizowane na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8976e87-64e3-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018388/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowozy i odwozy uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2023, realizowane na podstawie biletów miesięcznych wraz z opieką nad uczniami podczas przewozów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439969/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.117.2022.MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych obejmujących dowożenie uczniów do szkół oraz odwożenie ze szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2023, realizowane na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami podczas przewozów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
2. Dowozy i odwozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do następujących placówek oświatowych:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze (PSP1) - ul. Krakowska 76;
2) Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze (ZPO-W) - budynek przy ul. Warszawskiej 45;
3) Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze (ZPO-S) - budynek przy ul. Skowyry 41;
4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku (PSP-Sk) - ul. Wjazdowa 9.
3. Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. 2022 r., poz.180 ze zm.).
4. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewnia opiekę nad przewożonymi dziećmi poprzez stałą obecność opiekunów w czasie przewozów na poszczególnych trasach. Osoby, którym Wykonawca powierzy opiekę, mają obowiązek kontrolować stan liczebny uczniów w czasie realizowanych przewozów, dopilnować ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc w pojeździe, przestrzegać zasady, zgodnie z którą opiekun wsiada ostatni i wysiada pierwszy, zwracać uwagę na właściwe zachowanie się uczniów w czasie oczekiwania i przejazdu, zapewnić bezpieczne wsiadanie do pojazdu i wysiadanie z niego, a także przestrzegać obowiązku wysiadania z pojazdu tylko na wyznaczonych przystankach autobusowych komunikacji publicznej – zgodnie z rozkładem zaakceptowanym przez Zamawiającego.
5. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne oraz uczniowie szkół podstawowych, na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę, według otrzymanych od Zamawiającego informacji o liczbie uczniów uprawnionych do dowozu/odwozu.
6. Świadczenie usług odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych zakupionych przez Zamawiającego. Szacunkowa liczba dowożonych dzieci w okresie obowiązywania umowy zawartej w ramach przedmiotowego postępowania – 306.
7. Dokładną ilość zamawianych biletów miesięcznych Zamawiający będzie podawał Wykonawcy w postaci imiennego wykazu uczniów objętych przewozami na dany miesiąc. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie wynosi: 70.
8. Szczegółowe rozkłady godzin dowozu oraz odwozu dzieci na poszczególnych trasach są zawarte w załączniku nr 3 do SWZ (Wykaz tras). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godziny dowozu i odwozu uczniów.
9. Minimalny rok produkcji autobusów przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia: 2007 r. (decyduje rok produkcji samochodu - nie dotyczy I rejestracji).
10. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. 2022 poz. 1510), dalej jako: „Kodeks pracy”, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
11. Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: kierowanie autobusami oraz sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, przedłożył oświadczenie potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 11.
13. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
14. Umowa w ramach przedmiotowego postępowania zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia 02.01.2023r. do dnia 31.12.2023r.), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno–wychowawczych (np. wakacje, ferie zimowe, wiosenna przerwa świąteczna).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427637,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prefabet Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272983344

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 43A/37B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-001

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dowozy i odwozy uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2023 realizowane na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami podczas przewozów - Podwykonawca: AMP Sp. z o.o., ul. Zwycięzców 28/48, 03-938 Warszawa, NIP: 1133036055


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.