eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE INSTALACJI AUDIOWIZUALNEJ W SALACH WYKŁADOWYCH WYDZIAŁU INŻYNIERII LĄDOWEJ - PN/18/08/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-26

Warszawa: WYKONANIE INSTALACJI AUDIOWIZUALNEJ W SALACH WYKŁADOWYCH WYDZIAŁU INŻYNIERII LĄDOWEJ - PN/18/08/2008
Numer ogłoszenia: 200524 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6606595, fax 022 8258899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.il.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE INSTALACJI AUDIOWIZUALNEJ W SALACH WYKŁADOWYCH WYDZIAŁU INŻYNIERII LĄDOWEJ - PN/18/08/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji audiowizualnej w 5 salach wykładowych (projektory +ekrany).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.93.10.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory Oryginalny kod CPV: 32.35.12.00 - Ekrany Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.12.00 - Ekrany .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne. 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.3. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1.2. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2. Warunki szczegółowe. 2.1. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, usługi rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: wykonanie co najmniej 3 zadań (usługi) na kwotę stanowiącą co najmniej 50% wartości oferty każde. Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę,. 2.2. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 2.3. Wymagane jest, aby Wykonawca posiadał ISO 9001:2000. 2.4. Wymagane jest, aby Oferent uczestniczył w wizji lokalnej przewidzianej na dzień 29.08.2008r. w godzinach 12.00 do 15.00 lub w innym uzgodnionym telefonicznie (tel. (022) 234-65-32 Tomasz Dubilis) z Zamawiającym terminie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 5.1. Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt 5.2. Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału II. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.3. Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały zrealizowane należycie. 2.2. Kopia certyfikatu lub dokumentu potwierdzającego posiadanie ISO 9001:2000. 2.3. Na potwierdzenie wymagania z p. 2.4. należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego odbytą wizję lokalną u Zamawiającego poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 3.1. w pkt 1.2., składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1. 1) i 2) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty określone w pkt 3. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.il.pw.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Armii Ludowej 16 pok. 119; 00-637 Warszawa (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym - (022) 825-69-85).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Al. Armii Ludowej 16 pok. 119; 00-637 Warszawa ; Otwarcie ofert: pok. 119 godz. 12:15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.